SGDJ #1

Obvestila, novice, dogodki, vaši komentarji in odzivi.

SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Sr Jul 06, 2011 9:23 pm

Prišel je čas, ko smo se SloGameDev-ci odločili, da bomo naredili pravi game development jam. Tako torej kronam ta dogodek z oznako SGDJ, in ker je prvi po vrsti ima priponko #1. No sedaj pa k samemu jam-u.

Čas dogajanja:
Pričetek: 11. julij, 9 AM(približno take ure bodo objavlene končne teme)
Konec: 17. julij, 12 PM(polnoč torej)

Koda programa izbiranja tem: http://pastebin.com/Xhk1Lp6m

Teme:
- Mashup
- Dan, ko sem se naučil čarati / Dan, ko sem postal superheroj
- Top-down
- Mini RTS (Real-time strategy)
- Vrtnarjenje
- Prosto grajenje oz. razvoj
- Post apocalyptic
- Random generated content
- RPG brez nasilja
- Simulation
- Photo realistic
- SHMUP


Kako bo tekmovanje potekalo?
Za začetek je vsakemu, ki bo sodeloval, dovoljeno objaviti 3 teme (kar tukaj v tej temi), na katere bi rad izdeloval igro. Vse teme bodo naštete v tem postu. Nato bom v ponedeljek 11. random izžrebal 2 teme, katere bodo potem objavlene tukaj in jam se bo pričel. Kar se tiče predlaganja tem -> go wild. Tema je lahko tudi več besed, vendar poskusite, da ne boste preveč omejili področje. V času jam-a je zaželjeno, da kreirate temo v kategoriji "Projekti" in nas tam obveščate o trenutnem stanju igre itd. Praviloma bi naj bil končni build igre naložen (link v temi od igre) do konca jam-a (torej polnoč) vendar ne bomo prestrogi :) Porti iger (še posebej za Windows) so lahko naloženi kasneje, vendar brez sprememe originala, če niso potrebne. Ko je jam zaključen lahko vsak igra igre tekmovalcev in jih komentira. Na koncu bo narejen post s kolekcijo vseh iger.

Še neka pravila:
- Igra je lahko izdelana s katerikolim jezikom in orodjem. Torej vse od programskih jezikov s knižicami do namenskih orodij kot je GameMaker ipd.
- Uporabite lahko že vnaprej pripravljeno ogrodje igre, source code, itd. Seveda je zaželjeno, da čim več naredite v času jam-a.
- Slike, zvoke in glasbo lahko tudi pridobite drugod saj nismo vsi za vse :)
- Sodelovanje je dovoljeno.
- Interpretacija tem je odvisna od posameznika, tako da je lepo če malo opišete kako ste si igro zamislili.
- Igra mora biti bazirana na obeh temah.

In to je to. Upam, da razumete kaj sem spisal, in da vas moja štajerščina ni preveč zmedla :) Drugače pa čim več uspehov in dobrih iger :D
Zadnjič spremenil RedReaper132, dne Po Jul 11, 2011 9:07 am, skupaj popravljeno 5 krat.
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Retro » Sr Jul 06, 2011 10:47 pm

U, u, super! Bom kar zacel s predlogi, upam da ne bojo preobsezni za enotedensko zabavanje z razvojem.

1. Mashup
Vzames po en (bolj ali manj kljucni) element igralnosti iz dveh razlicnih iger, da dobis nekaj novega.
Primeri:
- Fighterji z orozji iz Yie-Ar Kung Fu, ampak nadzor kot v OMF.
- Dirkanje z deljenjem cest iz OutRuna in ciljem sesutja nasprotnika iz ChaseHQ.

2. Dan, ko sem se naučil čarati / Dan, ko sem postal superheroj
Igra, ki po tvoje cimbolje prikaze zacetek poti nekega carovnika oziroma superheroja, torej osebe, ki pravkar ugotovi, da lahko iz dlani ustvarja fireballe ali pa zacne leteti.

3. Top-down
Igra s pticjo perspektivo, kjer lik vodis v vse smeri. Lahko je 3D a la GTA1/2, povsem 2D (Atic Atac), lahko je v 3/4 perspektivi (Ikari Warriors). Samo da ni fucking sidescroller (trenutno prevladujoc indie zanr). Torej osnova je premikanje v osem smeri neba, namesto hoja levo-desno + skakanje.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Jul 07, 2011 6:30 pm

Moj turn :D

1.) Mini RTS (Real-time strategy)
Strategij videvam sam zelo malo, hkrati pa mislim da bi bila kar zanimiva izkušnja naredit neki v tej smeri. Sila težavno spet nebi smelo bit, tko da bring it on!
Primer velikih naslovov tega žanra: Age of Empires, Starcraft, Cossacks etc.

2.) Vrtnarjenje
Od simulacije pa tja do varovanja svojega vrta pred napadalci. Tema ne omejuje žanra...spet, z dobro idejo se da nekaj spacati skupaj tud če ni tako velika stvar.

3.) Prosto grajenje oz. razvoj(seveda s pridihom igre)
Tukaj imam v mislih nekaj kot je DwarfFortress, Survivors of Ragnarok, Minecraft, King Arthur's Gold, etc.
Ampak vsebovati MORA elemente igralnost (vsaj nekaj da se lahko reče na koncu temu igra).
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a florenzano » Pe Jul 08, 2011 10:14 am

No, da probam še jaz...

Post apocalyptic Vsebinska tema. Lahko je karkoli od mad maxa do resident evila, samo da se dogaja v nekem futurističnem svetu, kjer je taka ali drugačna katastrofa pokosila človeštvo. Mutanti (skoraj) obvezni.

Random generated content Programerska tema. Karkoli od grafike do vsebine, samo da je generirano in se od igre do igre razlikuje.

RPG brez nasilja Vsebinsko-mehanična tema. Vseeno kakšna je vsebina ali mehanika, mora pa v njej biti grajenje lika (če je to trikotnik, ki mu dajšamo hipotenuzo, so be it) in ne sme vsebovati nasilja (fizičnega? Kar se verbalnega tiče, nisem čisto odločen :D )
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Jul 08, 2011 11:50 am

Kar pestre teme so na voljo vidim :) Sam predlagam da se končni izbor skrajša na 2 temi mogoče (oz. na 1?) Tako bomo lahko primerjali svoje iznajdljivosti in projekte :) No, sam moj predlog
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a florenzano » Pe Jul 08, 2011 12:19 pm

Moram priznat, da so moji občutki glede tega mešani. Po eni strani je fino imeti nekaj izbire, po drugi strani pa izbira stane dragocenega časa, ki ga porabimo zato, da se med dvema opcijama odločimo... :D
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Retro » Pe Jul 08, 2011 2:42 pm

Glede na to, da bomo ene stirje delali tole, mogoce res najbolj fajn, ce je sam ena tema. :)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Pe Jul 08, 2011 9:12 pm

Mogoče zmanjšamo na 2 temi? Seveda je najboljše če je igra mešanice obeh tem (Mini RTS vrtnarjenje :)). Bomo znižali na 2 temi torej.
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Jul 08, 2011 11:38 pm

Retro napisal/-a:Glede na to, da bomo ene stirje delali tole, mogoce res najbolj fajn, ce je sam ena tema. :)

Celo boljše ja, da je ena tema ker se da pol bolš primerjat izzume :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a davidp » Ne Jul 10, 2011 2:26 pm

Glasujem za random generated content :p
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Ne Jul 10, 2011 5:44 pm

Malce z zamudo ampak tu so če moje 3 teme:

Simulation - Od simulacije grajenja parka do simulacije barvanje sten. V glavnem neka simulacija nečesa iz življenja. Tako da neki platformeri tu ne gredo skoz
Photo realistic - Ime pove vse. Grafika morejo biti slike, pa naj bodo posnete z profesionalnim fotoaparatom ali mobilnim telefonom. Googlaje slik ipd. NI dovoljeno v tem primeru :)
SHMUP - Klasik

Tako to so moje teme. Glede tekmovanja: izbrani bodo 2 temi in igra bo morala biti mešanica obeh tem. Jutru zjutraj objavim izbrane teme ter source programa, ki je izbiral teme.
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Jul 10, 2011 8:43 pm

Super, I can't wait! Pa glej da ti bo budilka zvonila :D
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Ozzy » Ne Jul 10, 2011 11:24 pm

Ste kar lepo paleto tem nabrali. Se bom poskusil udeležiti (če ne bom ravno 11 ur na dan povprečno v službi...). Upam, da se izbere kakšna nenavadna kombinacija tem... RTS shoot em up :D
http://www.u5lazarus.com
http://www.u6project.com
http://www.projectbritannia.com
passion + hard work + perfectionism = game development
Uporabniški avatar
Ozzy
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: Ne Jan 19, 2003 10:17 pm

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Retro » Po Jul 11, 2011 12:23 am

Sicer grem jutri v Ljubljano prec od PCja, ampak na sreco pridem do srede tedna nazaj z novim Macom, tako da bom z visokim startom pritekel za vami. Bom pa ze takoj zacel razmisljat, ko jutri zjutraj vidim temo, naredil dizajn, pa magari na iPadu kak koncept art ali celo in-game pixel art asset zrisal (Lamoot je zal napovedal odsotnost, tko da bom le s piksli tekmoval proti Blodyju :wink: ).

Nisem pricakoval, da bom tako navdusen, zdaj pa komaj cakam!
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Jul 11, 2011 1:38 am

Ha! Nam puščaš prednost al kaj? That sounds tough ;)
Jp, to bo zanimivo ker se bodo mlatle sposobnosti na vseh področjih :D

Btw. ful zanimivo se sliši Post-Apocalyptic + vrtnarejnje :mrgreen:
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Po Jul 11, 2011 9:09 am

Tako, teme so izbrane (obarvane rdeče). Moram reči, da sem prav bil nervozen ko sem s prstom nad tipko enter čakal, da zaženem program :) Res pa je, da je vrglo ven zelo konvencionalne teme.
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a davidp » Po Jul 11, 2011 9:11 am

FUCK YES

evo, lih predvčeraj sem dobil eno carsko idejo in jo nameraval izpeljat, zdaj pa je taisti žanr zbran za jam, great success :D

drugač pa sem lih hotel napisat, da si zaspal ko je padel nov reply :D
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Po Jul 11, 2011 9:18 am

Hehe lepo. Meni osebno zdaj SHMUP ni bil po volji, saj delam na enem večjem projektu, ki je v bistvu tudi nekak SHMUP. Ampak dobro, nove ideje že prihajajo :D
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a florenzano » Po Jul 11, 2011 9:54 am

Heh, ja jest si bom kr vzel kak dan dva za tuhtat, shmupa nism delu že kakih 20 let... :D
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Jul 11, 2011 10:52 am

Hah, na takemu podobnemo že z Lamootom delava ampak imam še tisoč idej zraven tko da ne bo problem pa še dodaten izziv mi je tale Generated Contet! :D Bomo vidli kaj bo ratalo, vsekakor pa že ciljam na HUGE pixle :P
Pa srečno vsem skupaj ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Jul 11, 2011 1:34 pm

Aja, pa če koga interesira se kr pojavte kej na chatu da se mal podružimo ob jamu ;)

http://webchat.quakenet.org/
#slogamedev je channel :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Po Jul 11, 2011 1:57 pm

Hmm, bom kar ves čas prijavljen v channel. Seveda če sem pri računalniku. Najbrž bom komaj jutri pričel delat na igri :D
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a davidp » To Jul 12, 2011 10:23 am

No midva z Blodyem sva v razdelku Projekti že objavila najine entrije :)
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Retro » So Jul 16, 2011 8:19 pm

Blah, I need a slap on the face. Prvo sem ostal v LJ do petka, drugo nisem dobil maca, tretje sem cel teden razmisljal o eni kar kul ideji, samo zdaj, ko sta ostala se dva dni, bi bilo verjetno prevec. Danes sem zato potem zacel razmisljat o cisto simpl shmupu, nekaj kot sva se z Lamootom pogovarjala ze en cas nazaj (brez originalnosti, samo da je), pa sem se spet zamislil prevec, pol moral se nek za Urban Roof webpage narest, zdj zacrtal en tileset in kr nekak ne vem kak naprej. Uglavnem, sobota zvecer je ratala in jst se nimam nic za jam. I need a slap on the face. Anyone?

edit: naslednji jam moramo narest, da imamo plac nekje in se interesnti zberemo se na istem placu. Kot pravi jami. Se mi zdi, da v zivo ob en kup drugih ne bi imel istih problemov ... Bomo videli, kaj prinese noc ... Time to fire up XNA (long time no see, sam brez maca, kaj mi se drugega preostane ...)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Avg 29, 2011 9:22 pm

No dolgem času smo si vzeli čas in napisali članek, kjer se je pokomentiralo SGD Jam #1 in na hitro opisalo vsak projekt, ki se je razvijal.

OGLEJTE SI ČLANEK NA SGD BLOGU

@florenzano: Oprosti, tvojega imena nism mogu nikjer zasledit in imaš posledično naveden le nickname :P
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » To Avg 30, 2011 1:31 pm

Lepo spisano, lep članek :)
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Sep 19, 2011 11:41 pm

Ahem, ker sem ta jam zamudil, me zdaj zanima, če so že kakšni plani za naslednjega? :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Sep 19, 2011 11:49 pm

Jst sm za da kakega oktoberskega vržemo :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Retro » To Sep 20, 2011 6:40 pm

Sounds good to me, vsaj če bo diploma po planu že za mano do konca septembra.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: SGDJ #1

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Sep 24, 2011 10:55 pm

Ola, dejmo dejmo, we need suggestions :D

A nardimo vikend varjatno al rabmo cel tedn? :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Naslednja

Vrni se na Forum, novice in skupnost

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron