Abstraktna Ideja

Obvestila, novice, dogodki, vaši komentarji in odzivi.

Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Buba » Po Avg 01, 2011 9:03 am

Hey vsi SDG-jevci:)

Idejo, ki imam v glavi (sicer že nekaj časa) je, da se iz članov SGD-ja naredi tako rekoč team, ki bi skupaj naredil igro. Primarno iz ljubezni do gaminga oziroma razvoja iger, sekundarno, da se dejansko pojavimo na mapi indie scene. Sicer, koliko gledam ste se nekateri od vas že uspešno prebili na tuje trge :)

Nikjer nisem zasledil (mogoče premalo prebral) tem o skupnem sodelovanju. Verjamem, da ljudje/razvijalci tukaj s skupnimi močmi lahko naredijo kaj več kako samo še eno indie igro (glede na vaša znanja, sposobnosti itn). Mislim, da je tukaj zlasti pri nas dosti maneverskega prostora za takšne zadeve.

Skratka vesel bi bil, če bi kdo delil svoje mnenje na to temo. Menite, da je možno sestaviti team ljudi, ki bi s skupnimi močmi naredili eno igro?
Buba
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Apr 14, 2011 7:42 am

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a florenzano » Po Avg 01, 2011 11:25 am

Ja, jest sm takoj za. Men za kak res dobr špil manka predvsem artwork, tko da če ma kdo kak konzistenten set sprajtov, modelov, whatever za en špil, mi vedno loh pošlete kar mate, pa bomo skp neki stuhtal kar se gameplaya tiče.
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Tom4z » Po Avg 01, 2011 2:40 pm

Ravno to da bi naredili slogamedev team sem jaz že v eni prejšnji temi omenil, saj nas je zadosti tu da bi lahko naredili res nekaj več kot samo indie igro in se skupaj lotevali nadaljnih projektov.

Samo sem bil totalno preslišan in ignoriran :|
Exitonly - Revolution of the Evolution
Uporabniški avatar
Tom4z
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe Jan 04, 2008 8:22 pm
Kraj: Črešnjevci

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Avg 01, 2011 8:53 pm

Ta ideja se je že velikokrat pojavla in dostikrat se je tudi začelo že delat na temu ampak vedno je propadlo in zato nas večina ignorira to ker se raje posvečamo svojim projektom na katerih delamo sami in imamo svojo kontrolo nad vsem.

Jst osebno bi bil sicer takoj za ampak ko si enkrat priča vsem propadlim projektom postaneš skeptičen glede vsega. Ni problem grafika, ni problem sound in sploh ni problem programming part al pa game design, problem je v aktivnem sodelovanju med sabo in z organizacijo vsega preko interneta.

Ne me razumet narobe, vem in vidim vsakodnevno da imamo veliko talentov med nami, kateri bi s skupnimi močmi lahko sestavili nekej zares dobrega ampak a imamo jajca (se opravičujem za izraz) in sposobnost teamskega dela?

Jst sm takoj za če postane stvar resna z deadlini in orgn organizacijo, ker tukej ni prostora za "take it easy" in delaj po zmožnostih. Ko en zaostaja zbiva moralo drugim, tako je pr temu :)

Pa če bi že blo kej v tej smeri, se nebi lotevu z nekimi ultra projekti ampak z eno do dvomesičnimi.

@florenzano: Prej bi jst sestavu game design plan po kateremu se vse dela, določi milestone in posledično ve kak art / modele rabmo.

Na koncu pa še odgovor na tvoje zadnje vprašanje Buba: Da, možno je sestavit dobr team s tega kar mamo in naredit nekaj ampak z veliko kvalitetne organizacije.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Wing » Po Avg 01, 2011 8:59 pm

Lahko probate, glede na to, da imate vsaj nekateri za seboj lepe izkušnje in veste, kako stvari speljati do konca (florenzano), povsem možno, da bo tokrat delovalo. Svetujem pa - sploh tistim, ki se v to spuščate prvič - da prej zelo dobro naštudirate organizacijo, cilje in kako boste sodelovali - delati v skupini ljudi v različnih življenjskih obdobjih z različnimi urniki in RL obveznostmi je vedno hud izziv. Nekateri veste, da je SGD ekipa nekoč že obstajala, a zaradi klasičnih težav pri tovrstnem načinu organiziranja ni obstala. Mogoče malo manj znano je dejstvo, da je cca 8-9 let nazaj po slovenski amaterski sceni haralo kar kakšnih 10 ekip in lepo število se nas je v takratnem ekosistemu mnogo naučilo, čeravno večinoma nismo prišli dlje od izdajanja screenshotov projektov, ki niso nikoli ugledali luči sveta. Tako da lepo spet videti pobude v tej smeri. :)

Kakorkoli se že odločite, vso srečo, vse takole pridobljene izkušnje štejejo, če pa naredite špil pa sploh super. :) Pa tole kar je blodyavenger povedal se ne da dosti poudarit:
Pa če bi že blo kej v tej smeri, se nebi lotevu z nekimi ultra projekti ampak z eno do dvomesičnimi.
Uporabniški avatar
Wing
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 481
Pridružen: Sr Jan 08, 2003 9:33 pm
Kraj: Kranj

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Po Avg 01, 2011 9:11 pm

Osebno sem zelo zadržan glede takšnih velikih projektov. Slabe pretekle izkušnje in vedenje o tem kaj vse je potrebno da se skupina ljudi spravi narediti en orenk projekt in vedenje kakšni muhavi ljubici znata biti volja in motivacija :) Ravno zaradi tega sem še vedno bolj v solo ali duo projektih.

Sicer pa če se kdo namerava lotiti tega vam seveda želim čimveč sreče :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Buba » Po Avg 01, 2011 9:27 pm

Zanimivi odgovori.

Zdi se mi kakor klasična zgodba pri vseh zadevah v življenju. Volja, motivacija in še marsikaj drugega je vedno razlog za kaj takšnega. Seveda v prvih korakih nisem mislil nekih oreng projektov (leto razvoja itn.) zgolj tko, da se poskuša narediti team ljudi, ki strmi k istemu cilju (i guess).

Zanima me kaj se je zgodilo s tistimi timi? Aja pa še eno vprašanje glede zgodovine naših razvijalcev, sicer vem, da je nimamo veliko a vendarle, a se da kje malce prebrat o naših razvijalcih? Vaše strani sem že obiskal tko, da za nekatere vem kaj počnete (ooo stalker:)

Iz prebranega zveni kakor, da vsaka ekipa potrebuje nekakšnega leaderja, ki bi speljal celotno zadevo? Mogoče sem napačno interpretiral.
Buba
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Apr 14, 2011 7:42 am

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Tom4z » Po Avg 01, 2011 10:00 pm

Sam vzamem vsak hobi s katerim se ukvarjam zelo resno tako da resnost nebi bila problem pri meni in sem pripravljen takoj sodelovat, vendar mi ni spet do tega kot je blo omenjeno da nehče zbija moralo in drži ves projekt nazaj (sepravi neresni člani).

Za začetek se strinjam da bi naredili kakšna 2 manjša projekta da vidimo kako se držimo ter kakšna je situacija v ekipi. Kasneje bi pa lahko začeli z čim bol resnim, recimo projekt ki potrebuje leto dni za razvoj.

Kdo bi pa sploh res bil "vodilni člen" te ekipe? Pa fajn bi bilo zvedet kje se nahajate da bi mogoče ustvarili kakšen HQ če bi bilo več članov iz tiste pokrajine.
Exitonly - Revolution of the Evolution
Uporabniški avatar
Tom4z
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe Jan 04, 2008 8:22 pm
Kraj: Črešnjevci

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Retro » Po Avg 08, 2011 7:47 pm

Tom4z napisal/-a:Samo sem bil totalno preslišan in ignoriran :|


Nisi bil ne eno ne drugo, ce se ne motim sem ti povedal, da je SGD team obstajal in se je z njim koncalo tako kot z vsemi podobnimi projekti. Pa bom rekel, da se bo tudi s temle, zdaj pa mi dokazite nasprotno. :)

Kar se pa zgodovine tice (zakaj smo vsi tako cinicni), bom odprl nov topic v kavarni, da se lahko tu v miru pogovarjate, kako boste speljali projekt.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a florenzano » To Avg 09, 2011 12:39 pm

Še en faktor je pr vsem skupej, vsaj kar se mene tiče, in sicer to da danes maš že tako inflacijo vseh mogočih indie gejmov, da nima smisla delat karkoli razen kej, kar je res krepko originalno. In že tukaj, pri game designu se ponavadi pri skupinskem indie razvoju mal zatakne, sicer zato, ker ma vsak svoje predstave o tem, kakšne igre bi pravzaprav rad delal, in če ti projekt v končni fazi ni totalno "pri srcu" te bo zagon oz motivacija slej ko prej minila. Skratka, kako za začetek sploh najti dizajn, ki bo vsem tako "dogajal" da se bo zagotovo sfiniširal. Ker pri takih malih skupinah ti izpad enega člena podre vse, ponavadi nimaš bekapa če kdo odpove (za razliko od "pravih" ekip, recimo na mistmeru smo ene dva do trikrat moral nadomestit GUI artista).

Izbira vodje ekipe po mojem ni tako problematična, najbolje je, če je to tisti, ki je prišel z originalnim dezajnom oz vsaj osnovno idejo zanj. Ker njemu bi morala bit pač ta ideja najbolj kul, se pravi bi moral biti najbolj motiviran za motiviranje drugih (kar je bl al mn taglavna stvar, ki jo mora vodja tima počet - poskrbet zato, da se projekt sploh skonča).

Zdej, po moji logiki bi moru Buba kot iniciator tega threada ali a) predlagat par gejm dezajnov, al pa idej, pa da se okoli tega skreše malo razprave in selekcije tima. Al pa b) pozvat ostale k predlaganju le-teh idej. Magari ce so te ideje zelo splošne (naredmo kavbojski rpg! al pa multiplejer simulacijo teraforminga! al pa neki ala xcom sam boljš!) zato da vidmo, kdo se v teh konceptih sploh loh vid in ma kej za prispevat.
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Buba » Pe Avg 12, 2011 1:33 am

Ah mene je tko firbec matral hehe zato sem tudi vprašal. Ja drugače ni problema jaz brez težav prevzamem iniciativo, da bi se kaj nardil, sicer sploh nisem v tem fohu in se zdaj malo igram s "programiranjem" v game makeru, da vidim sploh potek vsega skupaj. Jaz sem pač bil mnenja, da je fajn če se par ljudi z istimi cilji in ambicijami zbere pa naredi nekaj, sicer so odgovori zlo zanimivi vendar kljub vsemu :) Kar se pa indie iger tiče se popolnoma strinjam konkurenca postaja vse hujša in vse več iger prihaja na trg, kaj čmo takšen je zdaj trend.
Buba
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Apr 14, 2011 7:42 am

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a florenzano » Pe Avg 12, 2011 11:50 am

Najbolj važna je iniciativa :lol:

Vse ostalo pride skoraj samo od sebe.

Hik rodos hik salta, ali kako že pravijo...

Jaz bi z veseljem sodeloval pri takem projektu, tudi vodim ga lahko organizacijsko.

Trenutno pa nimam moči, da bi hodil ven s serijo svojih idej in upal, da se kdo nanje nalepi, ker so moje ideje ponavadi precej bizarne (beri, ne všeč večini ljudi razen mene). Saj sem jih že dal v prejšnjem postu (kavbojska rpgjka anyone?) sam pač ni interesa :P
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a b0rut7 » Po Avg 29, 2011 11:04 am

no, lepo da si začel takšno temo :) tudi sam bi rad našel kakšne "sodelavce" pri kakršnih koli projektih, ki so dejansko iz slovenije! Kakor koli lahko bi se spravili na kakšen komercialen projekt!
b0rut7
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So Avg 20, 2011 11:06 am

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Retro » Pe Sep 02, 2011 9:55 pm

Evo, se zgodovina zdruzevanja SGD uprorabnikov:
februar 2003: Skupen SLOGameDev projekt?
marec 2004: SloGameDev Team

Se en epic quote glede obojega:
Napsy napisal/-a:Torej, malo me zanima ali kaj delate oz. kaj namerevate narediti v stem sgd teamu?

aryes napisal/-a:če bo šlo tko naprej ne bo nič, kajti v enem letu smo dobili le dva alpha dezajna


:D Danes mi je cist smesno tole, takrat sem bil pa se neki jezen pol, ker je sla moja iniciativa v tri krasne. :) OK, dost nostalgije za danes, pride Lamoot na obisk, gremo raj razglabljat, kaj naredit za naprej ...
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Abstraktna Ideja

OdgovorNapisal/-a Buba » Pe Sep 02, 2011 11:19 pm

Zanimivo hehe Hvala retro za poste :)
Buba
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Apr 14, 2011 7:42 am


Vrni se na Forum, novice in skupnost

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron