OpenZone

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Pe Avg 28, 2009 2:57 am

Tole je pogon, ki ga počasi razvijam že precej let (najstarejše vrstice kode verjetno segajo v 2002 ali 2003) in je zdaj že dovolj dozorel, da se da nekaj pokazat.

http://www.youtube.com/watch?v=2oGt7gFrV84

Izvorna koda: git://github.com/ducakar/openzone.git
Podatki: http://users.volja.net/d_ucakar/oz/data.mini.tar.bz2

Pogon naj bi bil čim bolj pregledno zasnovan, prenosljiv med platformami in univerzalen. Ciljam, da bi bil neposredno uporaben za FPS, RPG in RTS (npr. klon Battlezone, od tu ime). V trenutni obliki bi bil primeren predvsem za single player FPS, ob nekaj dodelave morda za RPG. Pogon je strogo razbit na layerje: matrix - simulacija sveta (update objektov in fizika), nirvana - AI, client - prikaz sveta (renderiranje, igranje zvokov) in manipulacija s svetom (kontrola igralca). Zaradi prenosljivosti med sistemi, se ne kliče nobenih API od OS (razen standardnih C-jevskih klicev, ki so na UNIX-ih del sistemskih API-jev), ampak gre vse preko knjižnic, kot so SDL, OpenGL in OpenAL. Development platforma je Arch Linux z orodji GNU (gcc 4.4.1 & co), KDevelop 3.5, NetRadiant za BSP in Blender za OBJ modele. Načeloma pa bi se morala koda (verjetno s parimi manjšimi popravki) skompajlat tudi na Windowsu z MinGW (priporočam Dev-C++, pa ustvarit nov projekt in ročno vse parametre nastavt tako kot je v CMakeLists.txt + Win posebnosti).

Zaenkrat podpira modele MD2 (z animacijami), MD3 (brez animacij), OBJ, stavbe so Quake3 BSP leveli (obdani s škatlo, da se skompajlajo (stopnje morajo biti zaprte za q3map2 BSP kompajler), v nastavitvah BSP-ja se nastavi max. dimenzijo, ki poreže vse kar je izven, torej škatlo). Zvoki so v formatih, ki jih podpira podpira ALUT (.au in .wave) in Ogg Vorbis, teksture pa, kar podpira SDL_image (.png, .jpeg, .bmp, ...).

Glavne prednosti so, da teče tudi na precej slabih računalnikih in velikost mape (trenutno 4 km x 4 km), časovna zahtevnost updejta sveta je O(površina mape), ob predpostavki, da imamo konstantno št. predmetov na enoto mape in so ti približno homogeno razporejeni. Renderiranje je ob tej predpostavki O(1), ne glede na velikost mape.

Trenutno manjka še networking in AI, in precejšen del UI. Osnova za AI (nirvana) in UI (client::ui) je že narejena, networking pa tudi ne bi smel biti problem vključiti, ker je bile pogon že od začetka zasnovan tako, da se ga bo dalo čim enostavneje sinhronizirati preko mreže.

Pogon je pod licenco GNU GPL 3.0, glede podatkov pa je malo nejasno, ker nekateri nimajo readme-jev, a so v glavnem vsi pobrani iz Cube ali pa moje delo.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a Grandy » Pe Avg 28, 2009 10:42 am

U madonca, tole pa zgleda hudo. Kakšne plane pa imaš s pogonom, ga delaš samo za fun al bo s tega nastala kakšna igra?
Grandy
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Po Sep 22, 2003 9:29 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Pe Avg 28, 2009 11:46 pm

Zaenkrat mam namen pogon dokončat; lahko da bo v par mesecih, lahko da bo v kakšnem letu -- odvisno kako bom s časom, pol pa kakšno igro narest. V mislih imam predvsem (precej izboljšan) klon Battlezone al pa kakšen RPG, ker za to bi bil ta pogon najprimernejši. Izdelave takšne igre se verjetno ne bom lotil sam, ker bi mi vzela še enkrat toliko časa kot pogon, povrhu tega pa sem programer in ne modelar. zaradi tega sem se odločil ta pogon pokazat in zato, če se komu zdi uporaben, se lahko tudi loti razvoja svoje igre na tem pogonu. Seveda mora biti igra zaradi licence pogona opensource, pod GPLv3.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a /dev/null » Pe Sep 04, 2009 3:05 pm

Impresivno, si za fiziko uporabil kaksen fizikalni engine ali si svojega spisal?

Glede na to, da je ocitno stvar zelo platfrom-independent, bi lahko stvar enostavno portal na kaksen iphone, maemo, itd... tam bi bil pogon pa sploh konkurencen.
/dev/null
novinec
novinec
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Avg 13, 2009 10:12 pm

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Pe Sep 04, 2009 5:40 pm

Fiziko sem sam spisal, sicer pa ni nevemkaj, je tko kot v Id Tech 2,3 in konkurenčnih pogonih AABB-based (= samo kvadri poravnani po oseh, rotacije niso možne, razen morda grafičnega modela -- nekoč sem imel tudi pokončne cilindre (samo med sabo, z okolico kot AABB), sam mi za particle fizike nikakor ni ratalo do konca debugirat, pa me je tko razjezilo, da sem ven vrgel)). Je pa res, da je verjetno v primerjavi z vsemi temi pogoni boljš narejena.

Pogon je trenutno precej platform-dependent, preizkušeno dela samo na Linuxu. Z lahkoto bi se ga dalo sportat tja, kjer delajo knjižnice, ki jih uporabljam (OpenGL, OpenAL, SDL) in GCC. Windowsa ne uporabljam in se mi ne da kr naprej tam buildat, ponavadi nekje 1x na leto naredim en build z Dev-C++.

SDL mislim, da ne dela na iPhone, Maemo, Android ipd. Na telefone bi bilo pomojem mal težko to sportat. Sicer pa nimam namena s tem pogonom konkurirat kakšnim komercialnim pogonom, ampak opensource; Cube/Sauerbraten in podobno.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a Alfa » Pe Sep 04, 2009 8:23 pm

Mimgrede, SDL je sportan tudi na iPhone (nepreizkušeno).
"Pustimo malenkosti, pravi cesar, PeCe pa nič (več)."
Goran Bervar: C++ na kolenih
Uporabniški avatar
Alfa
mojster
mojster
 
Prispevkov: 471
Pridružen: Če Mar 04, 2004 6:14 pm
Kraj: SG

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a Person » So Sep 05, 2009 7:53 pm

Lepo je videti tole tvojo zadevo.

Najbolj me je impresionirala tale zanimiva fizika v pogonu, sploh tole s plavanjem škatelj, ter to, da se dodatno potopi, če skočiš nanjo.
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a Delfi » Ne Sep 06, 2009 1:47 am

ducakar: pohvalno da si svojo fiziko spisal, samo ti pa toplo priporočam newton game dynamics 2 fizikalen pogon, zadeva ni opensource, je pa absolutno free, realistčna, zmogljiva, in imaš porte za raznorazne platforme (tudi za iphone).
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Sep 07, 2009 9:31 pm

Če bom uporabil kakšen kakšen fizikalni pogon, bo to v naslednji generaciji mojega pogona in bo to verjetno Bullet. Zaenkrat je treba pogon dokončat in naredit na njem igro. Če bom preveč visokoleteče cilje zastavil, se mi bo brada sedemkrat okoli mize ovila, preden bo dovolj dokončan, da bom lahko na njem špil naredu.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Nov 02, 2009 5:18 am

Uploadal sem builde (skompajlano za Penitum 2 + MMX + SSE):

Linux http://openzone.googlecode.com/files/OpenZone-i686-linux-gnu.tar.gz
Treba je inštalirat vse dependencyje naštete v README-ju. Preizkušeno na ArchLinuxu.

Windows http://openzone.googlecode.com/files/OpenZone-i686-mingw32.zip
Treba je najprej inštalirat OpenAL (poženi priložen oalinst.exe). Preizkušeno dela na Wine, na moji Visti pa je povzroči BSOD.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Nov 02, 2009 3:48 pm

Hudo :)

Drevesa so mal goofy sicer pa vsa čast. Jaz si tud približno ne predstavljam kako spraviš skupaj kaj takega. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Dec 20, 2009 4:33 am

Novi buildi. Priporočam Linux verzijo, ker v Windows verziji je izklipljena umetna inteligenca zaradi vztrajnega obešanja skriptov.

Linux: http://openzone.googlecode.com/files/OpenZone-i686-linux-20091220.tar.gz
Windows: http://openzone.googlecode.com/files/OpenZone-i686-mingw32-20091220.zip
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Dec 20, 2009 9:15 pm

ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Mar 27, 2011 8:04 pm

Končno verzija 0.1:
OpenZone-0.1.0-Windows-i686.zip

Linux builda nisem prilagal, ker Windows build deluje na Wineu brezhibno (.bat se požene z "wineconsole openzone.bat").
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Mar 28, 2011 4:03 pm

ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Mar 28, 2011 7:27 pm

Učeri sm testiru to stvar in morm rečt d sm mel kar nekej zabave :) I like it da je več al manj mogoče vse razbit in raznest, drgači pa keep up the good work. Te čaka pa vsekakor še dost dela.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Pe Apr 08, 2011 9:53 pm

ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Okt 09, 2011 7:02 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Okt 10, 2011 1:59 am

ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Jul 01, 2012 12:08 am

Verzija 0.2.90, port na NaCl (Google Chrome/Chromium): http://dl.dropbox.com/u/9508397/openzone/openzone.html
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Jul 02, 2012 5:10 pm

Popravek: dodal loading progress in navodila, kaj je treba spremenit v about:flags, da deluje. Tistega prej verjetno nihče ni uspel pognat.
http://dl.dropbox.com/u/9508397/openzone/openzone.html
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a impulse9 » To Jul 03, 2012 5:35 pm

Prvi vtisi: wow. Fizika je impresivna, okolje je odzivno in destruktabilno. Malo moti, da se ne da streljati med hojo ampak sklepam, da se bo v končni verziji dalo. Malo sem šel raziskovati naokoli in ugotovil, da je svet ogromen in po njemu tekajo neki demoni (enega sem našel, ki je neživ floatal na vodi). :) Anyways 2x thumbs up od mene.
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Jul 22, 2012 9:47 pm

ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Jul 30, 2012 11:18 am

Slika
Verzija 0.3.1 (Linux, Windows & NaCl): http://ducakar.github.com/openzone/
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Avg 09, 2012 4:01 pm

Aha, a blast from the past :)

Bom preizkusil zadevo in povedal mnenje. Sem tudi ravno na Linux prešaltal.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: OpenZone

OdgovorNapisal/-a ducakar » Pe Jun 13, 2014 12:53 am

0.4.0 beta za pretestirat.

Download (Linux in Windows, oboje 32- in 64-bitno):
https://github.com/ducakar/openzone/rel ... ag/v0.3.90

Pa še PNaCl za Google Chrome/Chromium:
http://ducakar.github.io/openzone-web/n ... ne.sl.html
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am


Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron