Lamoot's art dump

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Jan 22, 2011 6:32 pm

Tema, kjer

Lamoot podobo na ogled postavi,
ker bolj resnico ljubi kakor hvalo,
zad skrit vsevprék posluša, káj zijalo
neumno, káj umetni od nje pravi.

Itd. :)
V zadnjem obdobju se učim modelirati 3d karakterje. Trenutno delam na tem, da bi znal dobro in dokaj rutinsko (torej brez večjega napora in mindfuck-a) modelirati glave. Tako kot je enim strast pixel art, so meni 3d modeli iz obdobja 2002-2005, ne preveč kockasti, ampak tudi ne next-gen. Tole so trenutni rezultati.
Slika
Slika

Poleg tega včasih naredim kaj za na opengameart.org seveda diffuse-only tekstura :)
Slika

Ali pa Retronatorju zmodeliram ko rabi kaj za gamedev delavnico na FRIju (teksturo je naredil Retro)
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Jan 22, 2011 6:56 pm

Freaking awesome!

Ej, obožujem prvo, sam še kače na glavi manjkajo pa je cela meduza! Pa full mi je ušeč to da res ni nekej high poly zluščeno
pa gladko in da spet ni preveč kockasto, glih pravo je. Want to see that with textures!

Pa samostrel tud ni slab, daleč od tega...bi te kak folk žihr več ponucu kot pa sam za šeflo :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Jan 23, 2011 1:10 pm

Hvala :)

Ja, naslednji mini-projekt je narest neke spodobne lase. Ne vem če bodo ravno kače, vsekakor pa bi rad, da bodo lasje kaj daljši. Pa verjetno bom screenshot modela vrgel še v alchemy, da mi kaos razodene kakšen dober armour design, čeprav sem razmišljal, da bi jo večinoma pustil dokaj golo. Za konec pa še lok in tulec za puščice, pa bo Medusa iz Heroes of Might and Magic :)

Ja samostrel bi bil uporaben, škoda edino, da so danes vsi mahnjeni na next-gen, potem pa ne paše ravno v vsak projekt :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Sr Jan 26, 2011 2:43 am

O look what the cat dragged in. Zdj morm pa it en video objavt, kjer se vid ta 3D model v praksi. :)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Jan 26, 2011 9:44 pm

Hja, je treba ustvart mal creative momentuma :)

Očitno se stvari kar delajo na naši sceni, samo smo po slovenski maniri vsi zaprti v svoje čumnate in nič ne kažemo naokoli. Se mi zdi da ni potrebno, da spravimo folk več delat ampak samo več kazat kaj kej delajo.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a davidp » Če Jan 27, 2011 3:13 pm

carske zadeve, meni se taki modeli (z ne preveč detajli v smislu števila poligonov) tudi zelo dopadejo :) všečno!
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Jan 27, 2011 3:27 pm

Lamoot napisal/-a:Se mi zdi da ni potrebno, da spravimo folk več delat ampak samo več kazat kaj kej delajo.

Sej to je res bistvo, ker takoj ko nekdo pokaže nekej, bo drugi dobil zakon v smislu da ni edini ki dela. Mogoče tud
nekatere skrbi da tisto ki delajo "ni dovolj dobro" da bi kazal, kar pa sploh nima veze kakšne kvalitete je, važno je
da opazijo drugi da se nekej dela pri nas in da nismo sami v tem prelepem "GameDev-u" :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Jan 28, 2011 2:09 pm

Enkrat ni nobenkrat, vaja dela mojstra itd. zato sem se odločil da naredim še kakšno vajo iz modeliranja glav. Ugotavljam, da se moram še dokaj držati tutoriala za ves postopek, kar bi bilo fino da bi kasneje znal celotno zadevo na pamet. Še včeraj mi je bilo čist bedno, ker glava ni bila kaj preveč dobra in podobna referenci, danes pa sem kar zadovoljen z rezultatom. Edino optimiziral bi lahko še kaj.

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Jan 28, 2011 3:36 pm

Ma itak da zgleda super, jst bi rad sam še vidu s teksturami gor. Ker kakšna dobra tekstura bi naredila zares lepo glavo, saj
model že sam oddaja lastnost človeške glave (že eno prej k si poslal je blo za moje pojme kul :P)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Jan 28, 2011 4:53 pm

Zaenkrat vadim samo modeliranje, teksturiranje obrazov je svojevrsten izziv, ki pride na vrsto enkrat kasneje. Trenutno bi rad izpilil in vadil modeliranje karakterjev, telo načeloma že kar znam na pamet, roke malo manj ampak niso nevem kako problematične, obrazi pa tudi počasi prihajajo skupaj. Edino moram še ugotoviti koliko so kaj primerni za animiranje (edge flow in podobno).

Pravijo da dobra tekstura lahko popravi slab model, da pa dober model ne more rešiti slabe teksture, ravno zato bo še nekaj časa trajalo, preden se lotim tega, da ne bo nek zmazek :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Feb 09, 2011 9:18 pm

Uh, kolk hitr mine čas brez da bi kej naredil. Evo pekarna, zaenkrat samo model, ki ga moram še malo dodelati, potem pa teksture in osvetlitev in mogoče nastane kaj lepega za pogledat.

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Sr Feb 09, 2011 9:40 pm

Matr, čist ma medival feeling, zlo mi je ušeč!
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a schmru » Sr Feb 09, 2011 10:30 pm

Ful je dobra
Uporabniški avatar
schmru
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Ne Jan 23, 2011 8:43 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a ArYeS » Sr Feb 09, 2011 10:39 pm

I like it! Si čist predstavljam teksturirano
Uporabniški avatar
ArYeS
expert
expert
 
Prispevkov: 717
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 9:21 pm
Kraj: Miren

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Sr Feb 09, 2011 10:41 pm

aryes napisal/-a:I like it! Si čist predstavljam teksturirano

Ma ne mi pravt, jst si predstavlam celotno stvar v neki igri že z NPC-ji itd. :D
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Feb 10, 2011 12:14 am

Uf, vidi navdušenje :) hvala za pohvale, me veseli da vam je všeč. Vidim da mi kar uspeva namen, torej ustvariti nek majhen ampak vzdušen environment, RPG style. Pekarno sem si izbral zato, ker ima vsak RPG danes zmaje, viteze, velike gradove, skoraj noben pa se ne spravi delati vsakdanjih, ne-epic stvari, ki na koncu koncev zelo pripomorejo k temu da je svet v igri videti živ.

Ker je prejšni render bolj švoh prilagam en kjer se bolje vidi sama geometrija + malo sem še dodelal.

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a davidp » Če Feb 10, 2011 3:37 pm

hudo, si pa tole predstavljam z kakšnimi cartoony style teksturami. sam glede na to, da je RPG bi potem bilo že "warcraft ripoff" :P

super je :)
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 12, 2011 12:00 am

Ne vem če bodo ravno cartoon style teksture, 1. jih ne znam delat 2. nisem fan takega stila (mogoče je kaj povezano :P) Bolj kot WoW mi pali kakšen Disciples 2. Teksture bom pobral s http://www.cgtextures.com/ pa da vidim kakšna kombinacija mi kaj uspe. Danes sem še malo dodelal 3d model in je sedaj bolj ali manj zaključen, tako da se bom počasi spravil na teksturiranje. Ni pa novega renderja, ker so to bolj kozmetični popravki.

Se mi je pa "zgodilo" da sem se igral z nekim starim 3d modelom in preizkušal kakšen preprost art stil in je potem kar vse skupaj nekako padlo in tukaj je rezultat (malo me je sram ker se ne znam držati samo enega projekta :) ). Screenshot je iz Blenderja s tem da sem v GIMPu dodal še bloom efekt, ker ga v Blenderju nisem ravno imel pri roki.

Slika
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a davidp » Ne Feb 13, 2011 6:51 pm

opa, lepa! :)
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Feb 15, 2011 8:31 pm

Napredoval s pekarno. najprej sem se lotil tekstur, pa sploh ni nič fajn zgledalo in sem se raje lotil osvetlitve in bom potem teksturiral. Tole je sicer render, ampak bom tako ali tako zapekel ambient oclusion, in bo končni rezultat v real-time zelo podoben temu (+ seveda teksture).

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Feb 15, 2011 8:36 pm

Sploh nimam besed...preprosto jih ne najdem :shock:
Kokr sm razumel nisi ljubitelj risankastih tekstur ampak
semle bi kar fajn pašale imo
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Feb 16, 2011 7:22 pm

Risankaste teksture je treba narisat, v tem je največji problem :) na http://www.cgtextures.com/ imaš pa premnogo že narejenih. Sem začel s teksturami in tole je trenutni rezultat. Potem ko bodo vse teksture nameščene se bom šel igrat v GIMP in dodelal barve, da ne bo scena zgledala tako monotono. In še osvetlitev bo treba na koncu popraviti, zopet, da ne bo tako monotono.

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a schmru » Sr Feb 16, 2011 10:01 pm

super zgleda, sploh svetloba od ognja
Kej pa uporabljaš za en program za to delat?
Uporabniški avatar
schmru
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Ne Jan 23, 2011 8:43 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Feb 17, 2011 12:23 am

Morm rečt da res že delaš stvari na katere si lahko ZELO ponosen. Kar prsilu bi te da se lotiš neke medival vasi v celoti
ker sm brez skrbi da bi blo občudovanja vredno :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Wing » Če Feb 17, 2011 2:53 am

Res všečno, super atmosfero sevajo te slike. Tudi mene zanima, s čim to delaš?
Uporabniški avatar
Wing
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 481
Pridružen: Sr Jan 08, 2003 9:33 pm
Kraj: Kranj

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Feb 17, 2011 3:47 pm

Za 3d uporabljam Blender za 2d pa GIMP. Ja, freetard :)

Morm rečt da res že delaš stvari na katere si lahko ZELO ponosen. Kar prsilu bi te da se lotiš neke medival vasi v celoti
ker sm brez skrbi da bi blo občudovanja vredno :)


Tak pozitiven odziv me je že drugič v zadnjem tednu presenetil. Retro je zadnjič komentiral sam 3d model in rekel da je ful uredu, medtem ko mam sam večkrat občutek da je stvar kul ampak da bi se dal še boljš narest. To je verjetno neka tipična slovenska nezadovoljnost v men? :) Hvala za pohvale, je lepo slišat in je dodaten motivation and confidence boost.

Kakšna večja scena pride kasneje, najprej tole dokončat, potem imam še neke druge mini projekte v glavi (treba je met različne projekte da ostane zanimivo), potem se bom pa spet lotil environment arta. S trenutnim projektom bom zadovoljen že ko bo dokončan, da bom imel ves postopek v glavi in se bom naslednjič lahko še bolj osredotočil na sam art.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Feb 17, 2011 8:17 pm

Teksture in materiali in osvetlitev so načeloma narejeni. Ostaja mi samo da zapečem sence in ambient occlusion v teksturo in da malo "razjebem" stvari, da ne bodo robovi tako ravni, še posebej les bo bolj fin če bo rahlo kriv.

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a davidp » Pe Feb 18, 2011 1:16 am

ok, nervermind za cartoony style, tole je faking noro, n-o-r-o! :!:
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a ArYeS » Pe Feb 18, 2011 6:06 am

Ravno sem hotel napisat zapeči AO, potem pa videl naslednji shot z AO in izgleda izjemno. Par stvari bi osebno popravil.. okoli peči malce povdari črne ostanke saj po peči in mizi. Dodaj kakšne efekte leakinga in podobnih stvari, da razbiješ monotonost tekstur in bo zgledalo amazing.
Uporabniški avatar
ArYeS
expert
expert
 
Prispevkov: 717
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 9:21 pm
Kraj: Miren

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Feb 18, 2011 12:17 pm

Vsaka nadgradnja te pekarne je bolš.

Poleg ukrivljanja stvari bi lohk naredu še kje polomljen les al pa okrušen zid da bo vse bolj vsakodnevno zgledalo
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron