Lamoot's art dump

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Feb 28, 2013 9:21 pm

Ma tudi avtor teme je to temo malo spregledal :) Drevo bi vsekakor rabilo še kaj dela, je bilo pa za prvi poizkus kar vredu. Če bi se lotil še enkrat, bi naredil manjše liste, da jih je veliko več in seveda kot si omenil, barve.

Malo mi je škoda ker nimam več toliko zadev za objaviti, sedaj kot večinoma delam na projektih ki niso za kazanje. Bo že, mogoče me pa odpustijo pa bom potem spet fural razvoj iger kot hobi in imel veliko za pokazati:D
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Mar 02, 2013 6:35 pm

No pa sej, vedno je opcija da daš odpoved, pol boš mel velik časa za kej pokazat. :P

hec hec, ti kr lepo delaj. :P
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Mar 02, 2013 9:21 pm

Lamoot napisal/-a:Bo že, mogoče me pa odpustijo pa bom potem spet....
lol :lol:
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Sep 24, 2013 12:40 pm

Slika

Uh, končno imam spet čas in energijo za lastne projekte. Trenutno bi rad na portfolio dal prikaz svojih animacij in en izmed likov bo tudi pajek, zgoraj na sliki trenutni model. Razmišljam da je za dober prikaz sposobnosti fino imeti različne like, en, ki ima mnogo nog, drugi je navaden človek z mečem ali čim podobnim, spet tretji ima krila.

Kot vedno si mogoče nalagam preveč, ampak brez portfolia pač ne gre :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Sep 26, 2013 3:41 pm

Slika
Pajek lazi naprej. Model je končan in ima 1270 trikotnikov, sedaj pride na vrsto rigging (kontrole za animacijo).
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Sep 27, 2013 3:00 pm

Se mi ultra-mega-fine dopade pajek! .<(14)> Komaj čakam da vidim stvar v premikanju. A boš tud teksturiru stvar?
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Okt 02, 2013 1:43 pm

Slika
Rig je narejen, sedaj pa naprej v animacijo. Za teksture še ne vem. Opažam da pri prikazu animacij niso nujne in v primeru da mi ne bi najbolj uspela, bi dol vlekla kvaliteto predstavitve. Skratka, mogoče. :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Okt 19, 2013 10:08 pm

uf, pozabu na tale thread. :P

Ql zgleda tale pajek, clean, simple, ampak nice.

Glede texture....hja, mogoče ne bi bila slaba ideja jo narest čisto iz tega razloga, da se vidi, če pride to kakega strechanja v gibanju, ki se mogoče ne bi videlo na sivem modelu brez textur...mogoče sam tko v razmislek....
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Okt 20, 2013 10:00 pm

Slika
Pajek prejme davčni obračun in je čist nervozen. Sprednje noge bi lahko še malo dodelal, mi je pa kljub temu všeč rezultat. Se strinjam, da bi tekstura bi bila koristna za marsikaj, ampak mi je trenutni cilj predvsem animacija.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Zocky » Ne Okt 20, 2013 10:20 pm

No, pajek že deluje tudi brez texture s to animacijo precej nagravžno, kar pomeni da ti kr dobr gre, glede na to da res sovražim pajke. :P
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Smotko » Po Okt 21, 2013 3:19 pm

Tale animacija zgleda res noro. Ne vem zakaj ampak me zelo spominja na animacije v Blizzardovih igrah, super!
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Po Okt 21, 2013 10:08 pm

Slika
Hvala obema :) Nova animacija je tudi nek idle, samo da bolj miren kot prejšnji.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Okt 23, 2013 4:50 pm

Prejšnjo idle animacijo sem popravil, ker se je pajek majal kot da je zadet, ampak brez novega gifa. Tokrat samo pajek leze, pajek gre.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Nov 02, 2013 5:46 pm

Pajek tepen.

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Kekec » So Nov 02, 2013 9:39 pm

Vse animacije so mi kul, edin pr teli zadni bi mogoče lahk še kšno nogo več premaknu, da bi zgledal kot da je malenkost ravnotežje izgubu :wink:
Kekec
novinec
novinec
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe Jun 28, 2013 10:14 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » So Nov 01, 2014 5:49 pm

A res že eno leto nisi nič novega naredil, Mr Lamut? .<(15)>
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Prejšnja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron