Lamoot's art dump

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Pe Feb 18, 2011 9:18 pm

Sem hotel it direkt neki delat, brez da zgubljam cas na facebukih in forumih. No, na facebook nisem sel (win!), mi pa ni zal, da sem se na forumu pocekiral poste. Faking A. Nevem kaksna slovenskost tebe daje, tole je visoko na nivoju v kakrsnemkol merilu. V bistvu, ko to gledam, mi je prav zal, da sem se vedno tolk lameass in nisva skup ksnga projekta naredila. God damn, mutant storm sundays nadaljevat, pa da pride nek iz tega!

Art je adijo, ce nisem bil jasn.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 19, 2011 2:01 am

Kar bodi lameass, bo že prišel cajt ko bova kej skp spravla :) hvala za pohvale. V nedeljo pa ja, bi blo treba mutant storm dokončat, se slišva.

Odlomljen les in odkrušen zid kdaj drugič. Počasi zaključujem s tem projektičem, ker se naslednji teden obeta nekaj zanimivega 8)

Captain obvious pravi da bo treba dodelati peč, da bo ogenj svetil. Sicer sem pa sedaj zapekel AO in sence in tole je že real-time screenshot iz viewporta (se vidi malo premočen default mip-mapping na teksturah v Blenderju).

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 19, 2011 9:17 pm

Yihaa, I call this one done. Bi se še dalo kaj dodelati in narediti, ampak sem se odločil zaključiti. Naučil sem se novih stvari, izpilil workflow in dosegel svoj cilj za ta korak. Celotna scena ima 3639 trikotnikov, uporablja 9 različnih tekstur, ki so večinoma velike 512x512, nekatere so 256x256. Vsi 3d modeli si delijo še eno 1024x1024 na katero sem zapekel ambient occlusion in sence. Juhej naprej na nove projekte, kot sem rekel, naslednji teden se obeta... nekaj ;)

Slika

In še direktna povezava za tiste, ki so mogoče na ipadu in forum ne pokaže celotne slike :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Feb 19, 2011 10:27 pm

Čestitam, full je zakon, sam mal me moti tisti črn outline pr testu (senca?) pa žrjavca se mi zdi mal preveč rdeča. Nvem no, mogoče pa sam na mojmu ekranu zaradi teh močnih barv drgač zgleda.

Anyhow, well done - lepo da si speljal projekt do konca :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 19, 2011 11:04 pm

Ja, senca je res malo moteča, če ni anti-aliasing butnejo ven take zadeve. Sem popravil in žerjavica je malo bolj proti rumeni.

http://dl.dropbox.com/u/1482587/final_bakery2.png
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Rhuantavan » Po Feb 21, 2011 9:41 am

Wow, lovin' the pekarna! Še posebej mi je všeč tvoj stil razmišljanja, da RPG-jem manjka ne-fantasy elementov oz tistih podrobnosti, ki naredijo svet toliko bolj verodostojen. Bravo!
Uporabniški avatar
Rhuantavan
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 632
Pridružen: So Okt 26, 2002 2:16 pm
Kraj: Renče, Slovenia

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Po Feb 21, 2011 1:35 pm

Hvala :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a impulse9 » To Feb 22, 2011 1:42 am

Se pridružujem mnenju, da tole izgleda fenomenalno. Btw, kaj je štorija s tistimi tanki na prejšnji strani? Sem dobil asociacijo na mamooth tanke iz C&C serij. :D

V glavnem awesome!
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Feb 23, 2011 1:27 am

Dober si to zadel :) tank je nek model izpred časa ko sem šel dizajnirat alternativo mammoth tanku iz red alerta. Vzel sem JS-3 tank, mu dal dva topova, spremenil malo zadnji del in na kupolo nek kao AA machine-gun.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Mar 11, 2011 8:40 pm

Slika
Ni mi trenutno za večje projekte, raje kaj bolj na simpl. Tole je stavba iz igre Pharaoh, kamor se je shranjeval raznorazen material za industrijo in tržnico. Zelo na preprosto, 182 trikotnikov, referenca. Najprej tekstura, potem pa mogoče še kaj da ne bo stvar tako prazna.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a schmru » Pe Mar 11, 2011 8:58 pm

sm igral to igro tko de lohk garantiram, da si odlično naredu
Uporabniški avatar
schmru
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Ne Jan 23, 2011 8:43 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Ne Mar 13, 2011 7:24 am

Ce ne bi blo odlicnega Children of the Nile, bi bil ze slinast nad potencialno 3D egiptovscino. Tko bom reku pa sam, da komej cakam poteksturirano.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Mar 13, 2011 1:25 pm

Simpl model, simpl tekstura. Verjetno dodam še kakšen shranjen material gor, da bo bolj pisano. Sicer pa je tekstura velika 256x256 pikslov.
Slika
Slika

Retro: nisem vedel da je Children of the Nile tako dobra. Škoda edino, ker ima 2d Pharaoh boljšo grafiko :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Ne Mar 13, 2011 6:58 pm

Se skor ne bom strinju s tabo, ker sem s CotN naredu en kup lepih screenshotov za opis. Ceprav je res, da ima Pharaoh res dobro, edin proporci, mi nikol niso bli vsec v post Caesar 2 art directionu. V CotN so ljudje in bajte proporcionalni. :)

(yes, I'm picking a fight)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a davidp » Po Mar 14, 2011 11:44 am

Lepa.

Drugač pa jao, Cesarja in Faraona sem preigral do onemoglosti :shock:
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Mar 17, 2011 2:17 pm

Slika
Dodal nekaj trgovskega blaga. Lončevina, pivo, kamen za gradnjo in papirus, sedaj je treba samo še teksture narediti.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Mar 17, 2011 2:31 pm

Si mi pa zares povrnu spomine na Pharaoh s tem :) Simple ampak kul model - (sam nekej me moti na strešni teksturi...nism sigurn ampak mogoče da bi izpadla kšna bl flat tekstura kot pa nagrbančana). Keep it on :)

A nameravaš še kej iz Pharaoh nrdit za tem?
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Apr 08, 2011 3:04 pm

Ne mislim nič drugega narediti iz Pharaoha, to je bila mini vaja, da nisem ravno zarjavel.

Sicer pa Eureka! Ratal mi je najt en fajni workflow za low-poly glave modelirat, mi je kar užitek se s tem igrat, namesto da bi bila muka. Kar je najbolj pomembno, ker potem se stvar itak sama izboljšuje, če človek pri tem uživa. In da ne bom toliko odvisen od referenc ampak da bom lahko bolj po občutku oblikoval različne glave. Zdej me je pa kar prijelo študirat različne oblike in forme in poteze obraza, to bo še veselo :)
Slika
In other news, to pomeni, da sedaj znam brez večjih problemov zmodelirat low-poly karakterje, glave, noge, roke. Milestone reached, achievement unlocked.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Pe Apr 08, 2011 3:43 pm

Kera badass robustna faca. :)

Hudo. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Apr 09, 2011 3:26 pm

Evo še ena. Kolk mi je carsko zdej, brez referenc mi ratujejo fajn glave, pa tak lep workflow je, nič se ne komplicira pa v spodobnem času je zadeva narejena. Tako že nekaj časa nisem užival v modeliranju 8)
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a ArYeS » Pe Apr 22, 2011 6:00 pm

Nice, a maš kak tutorial za tale workflow?
Uporabniški avatar
ArYeS
expert
expert
 
Prispevkov: 717
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 9:21 pm
Kraj: Miren

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Apr 22, 2011 9:54 pm

Nimam tutoriala, lahko pa pokažem v živo ob priliki. Eno je sam workflow kako skupaj dati geometrijo, drugo je pa da razumeš obliko glave/obraza in znaš to potem prikazati s 3d modelom. Jaz sem se učil tudi iz drugih virov, torej ne samo modeliranja ampak še anatomijo glave, kakšne oblike se pojavljajo ipd. V ta namen priporočam (in priporočajo vsi ki kaj rišejo) da si pogledaš kaj od Loomis-a: Drawing-the-Head-and-Hands Npr. meni je bila zelo v pomoč stran 33, kjer je prva skica zelo podobna nekemu low-poly 3d modelu in sem potem izhajal iz tega. No, nasploh je cela knjiga zelo fajn, čeprav sem jo bolj malo pogledal.

Potem sem za res osnovno obliko glave uporabljal tole referenco, model je zelo preprost ampak ima načeloma vse kar ima glava (ok ni ušes :) )
Slika

In pa zelo fajne reference: John Asaro's Planes of the Head
Slika

Malo sem potem gledal te zadeve, malo tuhtal in pustil da se je nekaj časa razvijalo nekje zadaj v možganih, pol sem pa mel en večer eureka moment in rezultati so vidni.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Maj 13, 2011 2:53 pm

Nek 3d model. Iz tega bo nastal sprite za top-down shooter, tole je eden izmed 3 ali 4ih sovražnikov, ki se bodo pojavili v igri. Kot osnovo sem vzel rusko vesoljsko plovilo Soyuz in se nato igral z dizajnom.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Maj 13, 2011 6:40 pm

w00t w00t :D Sej sm že pohvalu ampak mam res feeling da bo na koncu zakon izpadlo! Bo treba teksture počasi a? ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Maj 13, 2011 7:15 pm

Teksture v bistvu ne bojo pomembne, ker bo takoalitako nastal sprite iz tega in bom lahko dal gor material brez kakšnih težkih tekstur, bodo pa zato prisotni efekti, ki jih lahko dobiš pri renderju, recimo kakšen ambient occlusion in specularity. Se bo že porihtal tako, da ne bo zadeva siva :)

Evo še en za danes, najbolj osnovni sovražnik, ki bo manjši od prvega in ima zato tudi nekoliko manj podrobnosti. Referenca mi je bil povratni del neke ruske vesoljske sonde, ki je šla na Luno in nato nazaj prinesla kamenje in podobno.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Maj 14, 2011 6:29 pm

Še ena mala zadeva, mina, prideš preblizu - BOOM! inspiracija je sputnik in neke druge sovjetske vesoljske sonde. Še enga večjega sovražnika naredim, pa glavnega šefa, potem bo pa že kar lepa kolekcija .

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Maj 14, 2011 8:10 pm

Shinies! Mam res fajn feeling glede projekta :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Maj 15, 2011 5:59 pm

Fajn :)

Zadnji sovražnik poleg glavnega šefa, ki se ga bom lotil enkrat malo kasneje. Zaenkrat bo za narediti še model za 2 pick-up itema, potem se pa lotim osvetlitve in materialov. Uh, Zadnji čas da se dobiva Avenger, ker bi morala dorečt še ene par zadev glede sprajtov.
Slika
Nisem še povsem zadovoljen s potrobnostmi na temu modelu, verjetno bom še kaj dodelal, ampak trenutno nimam pametnih idej. Se bom lotil kakšnih bolj na simpl stvari.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Maj 15, 2011 6:15 pm

Na hitro še dal skupaj pick-up iteme. Nista najbolj originalna ampak bosta vseeno vredu. Ploščati deli so namenjeni dodatnim efektom, ki jih bom rendral poleg samega modela.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Maj 15, 2011 9:26 pm

Uh, tripple-post. Malo igranja z nastavitvami za render. Sem v bistvu že kar zadovoljen s tem rezultatom, je pa seveda potrebno še narediti materiale, da ne bo vse samo zeleno. Tudi velikost sprite-ov bo približno takšna, čeprav se lahko še spremeni, če bo za to razlog.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron