Lamoot's art dump

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Po Jan 23, 2012 2:06 pm

Bo, bo animacija :) mi trenutno grejo druge stvari po glavi. Sem si pa kupil neko kratko serijo o animiranju v Blenderju, je imela 40% popust za pre-order. Ko jo pregledam (poleg tiste, ki jo že tako ali tako imam doma) se bom tudi animiranja lotil. Nekaj osnove že imam, ker sem se s tem že ukvarjal, ampak bo potrebno to še nadgraditi in zaobvladati.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Mar 31, 2012 2:18 pm

Because **** this shit, gremo kej delat. Zopet na vrsti environment.SlikaSlikaSlika. Cilj je nekje grafična kvaliteta ala Painkiller iz leta 2005, bo pa ogled levela mogoč iz prvoosebne perspektive. Ko bo nared.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Apr 03, 2012 4:16 pm

Progress report. Določil splošno obliko rakete (zaenkrat brez detajlov), dokončal dizajn sistema za dvig platform (tisti pnevmatski bati) in dodelal same stene silosa. Naslednje na vrsti je servisno dvigalo, dokončanje lojtre, zgornjega in spodnjega dela silosa, nato pa naprej na detajle.
Slika
Slika
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a davidp » Sr Apr 18, 2012 3:07 pm

Izgleda hudo kul :)
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Pe Apr 20, 2012 12:45 pm

I approve!
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Apr 22, 2012 12:16 pm

O, občinstvo :) žal nimam nič novega za pokazati, ker imam nek drug projekt v akciji, vizualizacijo produkta, o katerem pa ne morem govoriti. NDA and stuff.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Maj 13, 2012 5:39 pm

Fuuuuu, skoraj en mesec je že mimo. Mi je skrivni projekt kar vzel časa, še več pa ustvarjalnih moči. Malo glavo zbrihtat, pa nazaj na delo :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Maj 16, 2012 11:47 pm

Kratka štorija: na netu je nek tipo, ki razvija svoj open source action-RPG FLARE. Pri tem večinoma sam programira in se včasih loti kakšnega arta. Včasih pa tudi koga najame za kakšne zadeve, ki jih sam ne obvlada. Opazil sem, da mu animacija včasih šepa, kar je dosti opazno pri bolj zapletenih monstrunih. Moja ideja je, da vzamem en njegov model, ga na novo animiram, pošljem in vidim če bi bil pripravljen kaj sodelovati (aka €) Tega sem se lotil danes, odgovora pa še nisem dobil, ker sploh še nisem poslal mejla. Najprej SGD :)
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Maj 19, 2012 10:47 pm

zlo všečna animacija!

bi blo zanimivo videt mogoče še v fazi ko dejansko leti (zdej zgleda, kokr da "stoji" v zraku)....
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Maj 20, 2012 10:43 pm

Zocky napisal/-a:zlo všečna animacija!

Točno to! Zlo se mi dopade in verjetno je tukaj tud mišljeno kot "idle" animacija, bi blo pa fajn videt moving animacijo.

Ful dobra ideja za tko sodelovat. Praksa + tvoje delo v gejmu + € po možnosti = .<(14)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Maj 22, 2012 10:27 pm

Uh, še vedno nič odgovora... mal glupo, mogoče še enkrat pošljem da vidim če je vsaj dobil zadevo, da ne bom v temi.

Je Avenger dobro ugotovil, da je to idle animacija, ko kreatura stoji na mestu. Me veseli, da se vidi izboljšanje :) je svojevrsten izziv s samo 8 frameov na razpolago. Ugotavljam da mi je animiranje kar všeč in mislim s tem še kar nadaljevati, zelo verjetno pride tudi animacija letanja. Vmes naprej delam na raketnem silosu, še malo pa spet pride update.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Maj 29, 2012 1:34 pm

Aaaa, odgovor, we have action :) Postam ko bo kaj za pokazati.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Maj 31, 2012 12:59 pm

Ne povsem povezano s projektom. Naredil sem tutorial kako se v Blenderju naredi učinkovit rig nog. Tutorial poteka v korakih, v .blend datoteki je celoten tekst in primer kako rig izgleda za vsak posamezni korak - katere kosti so prisotne, kakšna je hierarhija, constraints itd. http://opengameart.org/content/ik-leg-rigging-tutorial

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Jun 15, 2012 9:29 am

Minotaver projekt končan.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Jun 18, 2012 2:27 pm

Hudo zgleda to! A si bil omejen na število frejmov? Al si naredu za prikaz bl slow-motion gibajoče-se-selike? :D
Zgleda da si kar dobro zasegel znanje animiranja modelov .<(14)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Jun 23, 2012 9:03 pm

Ja, celoten projekt je imel določene omejitve, med njimi tudi zaželjenih 8 frameov na sekundo oz. na animacijo. To je tisti projekt, ko sem razvijalca open source RPGja kontaktiral če rabi kaj in je. Animacije so mi večinoma všeč, najbolj tazadnja in sem zadovoljen kako je projekt potekal - pridobljene izkušnje, nekaj goldinarjev in korak naprej z animacijo. Bi pa rekel da imam še kar dosti nedoseženega potenciala in nameravam naprej gurati animacijo, ker mi ratuje vedno bolj všeč.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Kjodo » Sr Jul 04, 2012 11:54 pm

Zgleda super, men je walk cycle najbol všeč don't mess with me :D
Kolk časa si pa porabu za neki tazga, pa a si tle kej skrbel za low-poly al si kr šu full out da bo pol lepš zgledal?
Kjodo
novinec
novinec
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne Mar 18, 2012 12:10 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Jul 31, 2012 8:37 pm

Waa, pozen odgovor :) Se mi zdi, da smo se tako ali tako ravno takrat dobili na SGD srečanju in smo debatirali.

Za posamezno animacijo sem porabil kakšni dve do tri ure. Največ časa mi je vzelo to, da je bil model ne povsem primeren za animacijo in sem potem sproti popravljal tako model kot skeleton. Končni rezultat omogoča full-out izvedbo, ker je pre-rendered sprite. Sam model, ki sem ga v bistvu dobil, je bil pa dokaj low-poly, ne vem če več kot 1000 trikotnikov.

Kolega z Nizozemske je rekel, da pri njih iščejo enega all-around artista, tako da sem se danes lotil narediti portfolio. Če ne bo nič iz tega bom vsaj imel portfolio, ki ga lahko nato nadgrajujem in pedenam ko naredim kaj novega. Malo mi sicer manjkajo hand-painted teksture :)
https://dl.dropbox.com/u/1482587/Portfolio/Index.html
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Zocky » To Jul 31, 2012 9:16 pm

Kr nice tale portfolio, mogoče bi edino predlagal, da ga malo bolje urediš oz posortiraš po katergorijah, ker zdej je nekako vse nametano na kup.

Recimo, maš high poly weapone, pa model low poly textured modele, pa pol GUI design kokr razumem...Sam tok da je lažje iskat po strani....

Drugače pa kr lepo napreduješ!
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Pe Avg 03, 2012 11:58 pm

Zakon, nisi omenjal, da delas portfolio. :) Se strinjam z Zockyjem, you could (should?) do better. Sej mas pa ze kar nekaj za pokazat, mal css-ja te ne bo fentalo. Ce pa je prehuda tehnologija tole, pa se dobiva enkrat in narediva skup. Magari na Smarni skupi z Blodyem. ;)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Avg 09, 2012 4:31 pm

Tudi sam nisem vedel, da delam portfolio :D prišla je prilika in sem se spravil. Službe sicer nisem dobil (manjka mi tekstur in hand-painted zadev) je pa kul, ker sedaj samo nadgrajujem in bo vedno boljše.

Narejen in organiziran je po zunanjem nasvetu, ki zelo sovpada z mojo željo in sposobnostjo izdelovanja spletnih strani :) Cilj je čimbolj na preprosto, da nekdo, ki išče artiste, takoj vidi kako in kaj. Organizacija po tematikah pri tem ni nujna, čeprav škodi tudi ne, če ni preveč za klikati in navigirati. Bi se pa vsekakor rad naučil malo css delati, da ne bom pre-html5 metod uporabljal :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Retro » Ne Avg 12, 2012 1:33 am

V bistvu, zdaj, ko pomislim, uporabi svoj tumblr za portfolio. Lahko potagas zadeve in imas zgoraj lepo kategorije featured zadev (frontpage pa je stream najnovejsih del).

Razmisljam, ker sem bil ze dvakrat na tem, da si registriram domeno za svoj portfolio, pa se potem vseeno nisem spravil zraven. Bo pa Tumblr, itak. :)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Avg 12, 2012 10:50 pm

Bom tebi enkrat zatežil na kakšni Šmarni Gori, da mi narediš fini portfolio. :) Sicer pa bolj kot html se v portfoliu gledajo renderji. Zopet vaja ročno naslikanih tekstur. So še stvari za popraviti, ampak je pozno zvečer. :) Na koncu bo prišlo 7 objektov za na pokopališče.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Avg 12, 2012 11:59 pm

One word - HUDO! Texture style I love the most .<(14)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Avg 13, 2012 5:59 am

Se pridružujem Blodyjevem mnenju, kul zgleda. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Avg 18, 2012 5:45 pm

Hvala :)
Dokončal preostale objekte na isti teksturi.
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Avg 26, 2012 10:06 pm

Nadaljeval vajo z drevesi. Popravil sem samo teksturo, sicer je model dokaj podoben. Debla se še nisem lotil in je zato dokaj brezveze. Sem pa zadovoljen s teksturo, še malo pa bom znal delati orenk low-poly drevesa :)
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Avg 27, 2012 11:52 pm

BIG LIKE! (_surp)

Res se mi dopade! Tale les ti gre res dobro od rok, bi prav rad vidu celotno sceno sestavljeno iz tvojih stvari to bi moglo res zakon zgledat (hint hint hint hint).

Vejovje tudi zares fino zgleda, mogoče bi le pri deblu izbral malce bolj oranžkasto barvo? Misilm da je tale rjava trenutno preveč temna za barvo listja...no, sej samo na glas razmišljam.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Sep 01, 2012 12:22 pm

Hvala :) za preview, mrbit, mrbit, mrbit ;) samo ne danes, imam druge zadeve. Če se da dobim kakšen screenshot iz igre.

Drevo je odprto glede dizajna, tako da povsem mogoče da je trenutna rjava barva mimo.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Lamoot's art dump

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Feb 23, 2013 5:51 pm

hm tole temo sm kr malo spregledal. Ful mi je všeč tole drevo!

Mogoče če bi čisto malo variral barvo listov, ampak res čisto malo, zlo subtilno. Drugače pa res lepo!
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron