Courier of the Crypts

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Feb 25, 2012 5:53 pm

Slika
- - - -- ------- Action | Puzzle | Exploration | Adventure -- -- - - -
------------------------- EMBERHEART GAMES ------------------------
SlikaSlikaSlika

Slika
Slika
Slika

~ Zgodba ~
Igra govori o mladem kurirju, ki nek dan dobi pismo, katerega mora dostaviti varuhu grobnic. Misleč da je to le nek
starec ki pometa prah, se odpravi do grobnice, kjer pa se preprosta dostava pisma spremeni v smrtonosno avanturo.

~ Jedro igre ~
Največja nevarnost v grobnicah niso ne mumije in ne pasti ampak čarobna bakla, kajti ko ti zmanjka ognja,
si predan temi in grobnica te ohrani pod zemljo za vedno. Vsakič ko se kurir premakne, plamen zgubi svojo moč.

Cilj vsake mape je dokaj preprost - najti moraš izhod preden ti zgori plamen od bakle. S tem v mislih moraš tudi pazit na ostale
prebivalce grobnic, ki te hočejo zase in ob enem reševati stare uganke in bežati pred pastmi. Lahko tudi uporabiš posode z oljem
in poženeš sovrage v zrak ampak osebno se nebi vedno zanašal na to.

~ Lastnosti igre ~
- Obdrži plamen če hočeš preživeti -
- Prijetna igralna zgodba -
- Temačna in grozljiva atmosfera -
- Tematska glasba, ob kateri se boste zares vživeli (Bubba)
- Spoznaj prebivalce grobnic -
- Meči goreče posode z oljem -
- Rešuj različne uganke -
- Raziskuj pixelirane grobnice -
- Dosežki aka "Achievements" -
- 3 tematike- različne po glasbi, tematiki in izkušnjami
- Replay value -

Več in natančneje o igri na: WWW.EMBERHEARTGAMES.COM
---------------------------------------------------------------------------------

Kakor vas večina že ve, je ta igra nastala iz ideje, katero sem dobil na LUDUM DARE tekmovanju. Spodbuda za remake ideje
pa je nastopila na October Challenge, katerega sem se udeležil z namenom da zaslužim tudi kakšen dolar z mojim hobijem in
tako se je ideja razvila preko Oktoberskih meja in sem že daleč z razvojem, vključno z glasbo katero mi dela Bubba. Kar se tiče
glasbe pa vam obljubim da že super zveni ;)

Kmalu več!
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » So Feb 25, 2012 5:58 pm

Zakon, Blody :C:

Kaj naj recem, izlgeda fenomenalno :D
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Feb 25, 2012 7:56 pm

Hvala (_biggrin) Upam, da bom lahko dokaj kmalu tudi sestavil en gameplay movie, da boste lahko kaj več vidli.
By the way, it's the screenshot saturday!

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a koscak » So Feb 25, 2012 9:09 pm

Legendarno tole :O Zelo lepo..
Fanatastično, se da kej tole sprobat..
koscak
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Ne Nov 20, 2011 10:23 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Feb 26, 2012 1:37 pm

Hvala :D

V bistvu se zaenkrat ne da nič sprobat. Bo plačljiva igra, zato ne bom izdajal raznih test buildov naokoli, bo pa ob koncu demo verzija z nekaj mapami .<(4)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Ne Feb 26, 2012 5:46 pm

Zgleda fantastično, upam da boš res kaj velikega zaslužil s tem :) Pa pričakujemo več screenshotov v prihodnje :)
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Feb 27, 2012 11:14 pm

Vedno je lepo slišat pohvale .<(4)> Hvala! Se bom potrudu vedno več slikovnega gradiva pošiljat, in tukaj je že prvi del obljube:

Okno, ki se ti bo pokazalo ob končanem levelu (še vedno Work in Progress):
Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Feb 28, 2012 9:28 pm

Ja, ja, lepo izgleda :) Škoda da ni za preizkusiti kakšnega demota, so zelo vabljivi screenshoti. Bom očitno moral spet kaj uleteti če bom hotel videti zadevo v akciji. Vse skupaj deluje zelo spolirano. Le glej da boš dobro promoviral ko bo narejeno :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a davidp » Sr Feb 29, 2012 11:39 am

Jao Blody, tale tvoj pixel art :C: .<(14)>
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Mar 04, 2012 1:03 am

davidp napisal/-a:Jao Blody, tale tvoj pixel art :C: .<(14)>

Well...thank you (_biggrin)

Še ena "Screenshot" sobota ;)
Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a RedReaper132 » Ne Mar 04, 2012 1:45 am

Late night programming? :D

Zgleda super .<(14)>
Moj bla, bla, bla, bljak blog: http://redgamedevblog.blogspot.com/
Uporabniški avatar
RedReaper132
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To Apr 21, 2009 4:32 pm
Kraj: Središče

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Mar 04, 2012 10:12 pm

Hehe, ja, večkrat zaporedoma. Je blo "Push it to the limit" varjanta :D

Me veseli da se ti dopade. Se vam nasplošno zdi da bo preveč teme skozi igro?
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Mar 06, 2012 8:49 pm

Slika

Tokrat pa brez hvalisanja in vas bi prosil za mnenje. Večkrat so vmesni dialogi med igro lahko ful nadležni, pa me
zanima če se vam takle majcen dialog zdi vsiljiv, če se pojavi sem ter tja.

Ob prikazu tega nimam namena blokirat igralca, pa tudi redno jih ne mislim prikazovat. Le za kak hint al pa quote od kurirja da malce
spodbudi zadevo.

Kaj porečete? .<(3)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a pony » Če Mar 08, 2012 11:53 pm

Dokler ne vstavi igralca je čist kul zadeva. Velikost texta je definitivno premala, neberljiva.
pony
novinec
novinec
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Okt 27, 2011 8:06 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Mar 09, 2012 1:32 am

pony napisal/-a:Velikost texta je definitivno premala, neberljiva.


V gejmu je vse v 1x povečavi, tako da si moraš predstavlat celotno sliko še 1x večjo :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a koscak » Ne Mar 11, 2012 10:23 am

Zadeva zgleda zanimiva morm rečt ;) ..
koscak
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Ne Nov 20, 2011 10:23 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Apr 01, 2012 12:21 am

Še en screenshot dan

Slika

Igra se vsekakor razviva in imam več in več map narejenih, kmalu pa bo tudi en večji video posnet, ki bo pokazal
projekt v večji luči. Napredek je počasen ker je malce naporno bit na šihtu, študirat, skrbet za "social life" in vse kar še pride zravn
ampak se trudim :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Apr 07, 2012 12:41 am

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a davidp » So Apr 07, 2012 12:47 am

Ne vem kaj ti naj povem, ta tvoj pixel art je res top shit. Z vsako objavo sam še bolj komaj čakam, da vidim zadevo v gibanju :)
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Apr 07, 2012 2:36 am

Ej, hvala to mi dosti pomeni :D Se bom res do nadaljnega ustavu s slikovnim gradivom in bom takoj ko bo mogoče udaru vn z videom.
Do takrat pa še ena "Easter" tematska slika + primeri muzike iz igre, ki jih je pripravu Buba( ne predstavljajo končne kvalite - it's WIP )

>> PRIMERI MUZIKE ZA COURIER OF THE CRYPTS <<

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Avg 09, 2012 1:32 am

Enourni poskus v paintanju kurirja. DISCLAIMER: Creepy face ni ravno tisto kar sm hotu

Slika

PS: Yes yes, video coming next week ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Če Avg 09, 2012 4:46 am

Hudo! Obraz rabi vec detajlov ja, drugace je pa zelo kul! Zelo posrecena se mi zdi ta ogromna obleka, ki jo nosi ... no, verjetno treba, v temnicah je mraz. :D

Vse skupaj zgleda totalno zakon, can't wait for more! :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Avg 14, 2012 9:32 am

Ej, hvala lepo slišat :D Ja ideja za to obleko je nastala čist na random in tudi meni se zdi da začuda paše na karakterja - it's weather proof :P

No zdej pa še short & early video preview igre kako približno zgleda sedaj. Vsekakor daleč od končnega produkta ampak je neki za okus ;)
Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Avg 15, 2012 3:37 pm

I said it before and I'll say it again ... awesome! :C:
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Avg 18, 2012 3:31 pm

Hvala za pozitivne komentarje na raznih straneh spleta Impulse9 ;)

Prilagam še eno sliko, ki sem jo poslal tudi v slike v soboto temo. Trenutno delam na storyline grafiki ker rabim malo počitka od vsega programiranja pa mi paše mal pixelirat. Mislim da zaenkrat kar vredu zgleda. Kaj meniste? :)

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » So Avg 18, 2012 3:40 pm

Zgleda super. :) A v igri boš lahko šel tudi ven v svet?
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Avg 18, 2012 5:48 pm

Tole se spreminja v Diablo. Vasica, cerkev, in mnogonadstropne temnice :)

Grafika je kul, samo trava mi deluje nekam bledo, brez barve. Ogenj v svetilkah bi naredil malo svetlejši, en ali dva piksla žive barve.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Avg 18, 2012 8:18 pm

@Impulse9: Bi blo fajn če bi se dalo da si človek mal oddahne od vse teme ampak žal ne :) To delam za 1. mapo ki bo dejansko "Zgodba". Dobil boš pismo, katerega boš nesel v grobnico za tamkajšnega skrbnika in boš potoval skozi gozd, vas dokler ne prispeš do grobnice.

V grobnici boš dobil še baklo nato pa...

No, upam da je razumljivo :)

@Lamoot: Hehe, maš point :P Travo pa sem namensko mal bledo naredu ker je težko izpostavit karakterja in ostale "bolj pomembne stvari" na sceni če je že trava preveč kontrastna in močna. Bom vzel kritiko pa se potrudu mal bolj poigrat z njo. Svetilka pa mora tudi obvezno dobit pixel ali dva svetlobe ja, consider it done ;) Hvala za input
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Grandy » Ne Avg 19, 2012 3:26 pm

Res lepo zgleda, mogoče samo ena ideja, kar se svetlobe, ki jo mečejo luči, tiče. Meni osebno zgleda mal čudno, ker je zadeva čist okrogla, in se nekako ne ujema s perspektivo. Mogoče bi bolje izgledala elipsasta varianta, tam nekje 2/3 po višini v primerjavi z širino. Pa center pod steber, ne na lučko.

Drugač pa res super, kr tako naprej.
Grandy
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Po Sep 22, 2003 9:29 am

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Avg 19, 2012 11:26 pm

Sem že sam razmišljal glede luči da kaj jim fali pa je mogoče ravno to kar si reku - da manjka perspektiva. Do sedaj sem razmišljal kot source svetlobe, ki pač oddaja svetlobo v radiu, ne pa kako pada na okolje. Bom poskusu z elipso pa bomo vidli kaj rata. Isto bom poskusu pri stebru.

Hvala za konstruktivno kritiko .<(14)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron