Courier of the Crypts

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Avg 20, 2012 3:38 am

Dober uč Grandy, jaz ne bi opazil tega. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Sep 01, 2012 12:15 pm

Ja, je Grandy lepo povedal kaj bi se dalo popraviti. Sam tega sploh nisem opazil, si pa predstavljam, da bo kar konkretna razlika ko bo popravljeno.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Nov 01, 2012 12:32 am

Slika

Naj ne bo pomote, Courier of the Crypts je še vedno v izdelavi, le obveznosti so me v zadnjem
mesecu držale proč od kurirja. Fajn praznujte noč čarovnic, pa naj bo to v kostumu, nabijanju iger, kavču
ali kakorkoli drugače. Sam si bom ogledal Sleepy Hollow. Tematsko in v duhu večera!
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a koscak » Če Nov 01, 2012 6:11 pm

Ups napisal nesmisel, nisem preveril oz videl zadnjega posta, sedaj sem opazil da je še v izdelavi ..
koscak
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Ne Nov 20, 2011 10:23 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Če Nov 08, 2012 8:24 pm

Blodyavenger napisal/-a:Slika


Delicious pixelz!
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Nov 30, 2012 6:48 pm

Jap, lep pixel art :) Upam da ti da Agrar kmalu kaj pavze, da bo tudi kurir dobil kaj pozornosti.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Dec 06, 2012 9:17 pm

Hvala obema! :)

@Lamoot: Zdej pa me faks v krempljih drži za katerga krvavi pot potim po delu. Kurirju pa posvetim vsak tedn neki časa - če ne morm na njemu delat sm pa z njim v mislih ;) Npr. trenutno je prvi boss v izdelavi in ima že vse lastnosti - šprica strup, leže jajca ter gori če ga pripelješ nad eno izmed cevi iz katerih izmenično ogenj leti. Je igralno in je težko - dobro je! Zdej moram še spolirat, naredit intro v bossa in nato pa lahko že kaj pokažem :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Feb 09, 2013 5:52 pm

Po dolgem času se ponovno javljam! Pred nekaj meseci sem dal eno verzijo kurirja igrat nekaj prostovoljcem in sem ugotovu da je premalo dinamike v svetu in premal dogajanja. Po temeljitem premisleku sem ugotovu, da trenutni map format in posledično map editor ne ponuja tega kar rabim - grajenje dinamičnega sveta z veliko aktivatorji & stuff (triggers).

Po dveh tednih sem prišel do novega map editorja, ki ponuja ogromno več kot prej. Vsak objekt lahko aktivira / deaktivira X mnogo objektov sceni. Nekaj primerov:

- ko pritisneš na gumb se ugasne bakla ter pojavi kup zlata
- ko ubiješ pajka se prižegjo luči ter odprejo vrata
- ko se vrata odprejo se sproži potres
- ko greš mimo "aktivatorja" se sproži particle effect
- gumb aktivira časovnik, kateri po X sekundah razbije zid

Skratka, na voljo imam skoraj vse kar si želim za grajenje zanimivih scen in dogodkov v le teh.

Prilagam primer mape v map editorju:
Tukaj lahko vidite mrežo povezav - to so povezave aktivacij. Če bi tole mapo zagnali bi dobili sledeče:
ko poberemo zlato, se sproži potres ter 1. časovnik. Ko 1. časovnik preteče, se ugasne levi ogenj ter sproži se 2. časovnik ki ugasne naslednji ogenj itd.
Tako se začnejo luči med potresom počasi zapirat.
Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Ne Feb 10, 2013 12:34 pm

Ej, hudo. Cela filmska produkcija. Si kar predstavljam, da bo epic vzdusje. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Feb 14, 2013 3:07 am

Ja res lahko cele scenarije delam zdej tuki tko da že vidm da bom dost časa v map editorju preživu. Ampak glej, se bo splačalo :)

Rabim vaše mnenje (čeprou je že skori odločeno).

Ker ima kurir okol in okol dost črnine sem se odloču da morm več stvari spravit na ekran da zakrijem to. Odloču sm se da povečam velikost tilov iz 16x16 na 20x20. Ni dosti da bi se drastično spremenil stil, je pa dovol da je večja igralna površina.

Zanima me sam še kaj se vam zdi. A bo preve spremenilo trenuten stil? Je kul da grem z večjimi tili?
Slika

Kurir se je res malo poredil na novi sliki ampak to ni to - sem sam na hitro neki pikslov v njega vrgu da se prilagaja novim
dimenzijam. Bom probu ohranit stil starega kurirja nekako.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Če Feb 14, 2013 1:01 pm

Meni se bolj dopadejo vecji tili. Bo pa verjetno kar dosti dela s tem, ce si se odlocil za zamenjavo.

PS.: lasje pri novem kurirju so bolj funky, mislim da izpade kul. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a GoranSi » So Feb 16, 2013 10:55 am

+1 Za večje tajle.
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Feb 16, 2013 12:00 pm

Jep, meni se tudi zdijo večji tajli boljši, se mi zdi da se nekak lepše berejo.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 23, 2013 5:33 pm

+1 za večje tile tudi od mene. Sicer oboje izgleda zelo fajn :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Sr Feb 27, 2013 12:28 am

Nov (večji) sprite kurirja animiran. Premikala se bo še rokca in nekaj detajlov zraven.

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Sr Feb 27, 2013 5:17 pm

Nice! Edino za lase nisem prepričan, saj se zdijo malce mehanični in vezani na premik telesa. Čeprav če jih boš še bolj animiral bodo verjetno že bolj podobni plamenom :) Jih lahko zanimiraš out-of-sync s premikom telesa?
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Feb 28, 2013 7:37 pm

Hvala! Ja v mislih sem imel da ko se kurir spusti za en piksel mu las gor vrže (zakoni fizike pa to...mogoče malce pretiravano....mogoče celo preveč :P )
V igri trenutno ne deluje slabo sploh ker je animacija hitrejša pa tudi časa nimaš gledat - deluje lepo. Bom še malo animacijo popravu, pol pa če bo preveč slabo bom magar res lase posebi naredi.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Feb 28, 2013 9:45 pm

Ja, bi moral videti kako je v igri, potem bi se dalo res oceniti ali animacija deluje. Trenutno deluje fajn, ampak ji manjka še malo poliranja.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Sr Apr 17, 2013 12:21 am

Nekaj novosti - sm že poslal naslednjo sliko v "Slike v soboto" ampak pošiljam še enkrat sm, da bo tema bl živa delovala ;)

Slika

Tegale naprej pa ni med tistimi slikami - delam na checkpointu. Je še prototipni izgled ampak na koncu bo tako nekako približno zgledalo.
Dodaj še warm sound efekt + plave lučke ki okol letajo in imaste končno predstavo.

Slika

Odlašam to že nekaj časa ampak če bo čas na moji strani, ta vikend naredim #1 DevBlog video o particlih kjer bo več stvari vidno v akciji :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Če Apr 18, 2013 7:33 pm

Po mojem ima lahko checkpoint večji svetlobni krog - da se počutiš bolj varno. Nestrpno čakam na partikle :)
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Apr 21, 2013 2:59 am

Vsekakor bo večji + plave lučke se bodo okoli migale, da bo zares safe point deloval :)

Evo, tudi video je narejen in na youtube o particlih. Ni dosti in zelo na kratko + video kvaliteta je .<(13)> ...po renderju je bilo za silo, ko sem na youtube vrgu pa se je še poslabšalo. Si bom mogu vzet neki časa da preštudiram kako dosežt dobro kvaliteto (beri: da se vidi lepo ostro piksle vidi)

YOUTUBE LINK
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Apr 27, 2013 11:54 am

Škoda za video kvaliteto, ker tole zgleda zelo obetavno :) Kakšno grafiko pa uporabljaš za particle, navaden 1x1 piksel ali bi se dalo nalimati gor kakšno drugo grafiko (npr. zvezda, križ, karkoli)?
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Apr 27, 2013 7:42 pm

Kar se pixel particle sistema tiče uporabljam direktno piksle različnih velikosti (v osnovi je vedno 1x1 piksel, le grafični dam vedet, kakšne velikosti naj bo). Lahko pa bi seveda "streljal" ven križe in zvezde tako, da bi namesto enega piksla ustvaril 4 z istimi vrednostimi (hitrost, barva, smer, pozicija...) v nekemu vzorcu. Vse je mogoče :)

PS: Povedal nisem, da ima igra 2 tipa "delcev". En je ta, kjer direktno piksle ven mečem drugi pa je klasičen, kjer je osnova sprite.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Jun 12, 2013 1:24 pm

Ej ful mi je vsec efekt potresa! Soundi pa animacija zelo lepo skupaj paseta. Keep up the good work. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Courier of the Crypts

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Jun 22, 2013 7:23 pm

Malo sem spet uč vrgel na to temo in sem pri glavnemu liku opazil, da bi plašč lahko bi malo manj oglat, predvsem kar se tiče spodnjega dela. Ne znam povedati točno kako, ker imaš dokaj malo pikslov za manevriranje, ampak nekaj tistega da bi bilo bolj awsome :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Prejšnja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron