Po dolgem času se ponovno javljam! Pred nekaj meseci sem dal eno verzijo kurirja igrat nekaj prostovoljcem in sem ugotovu da je premalo dinamike v svetu in premal dogajanja. Po temeljitem premisleku sem ugotovu, da trenutni map format in posledično map editor ne ponuja tega kar rabim - grajenje dinamičnega sveta z veliko aktivatorji & stuff (triggers).
Po dveh tednih sem prišel do novega map editorja, ki ponuja ogromno več kot prej. Vsak objekt lahko aktivira / deaktivira X mnogo objektov sceni. Nekaj primerov:
- ko pritisneš na gumb se ugasne bakla ter pojavi kup zlata
- ko ubiješ pajka se prižegjo luči ter odprejo vrata
- ko se vrata odprejo se sproži potres
- ko greš mimo "aktivatorja" se sproži particle effect
- gumb aktivira časovnik, kateri po X sekundah razbije zid
Skratka, na voljo imam skoraj vse kar si želim za grajenje zanimivih scen in dogodkov v le teh.
Prilagam primer mape v map editorju:Tukaj lahko vidite mrežo povezav - to so povezave aktivacij. Če bi tole mapo zagnali bi dobili sledeče:
ko poberemo zlato, se sproži potres ter 1. časovnik. Ko 1. časovnik preteče, se ugasne levi ogenj ter sproži se 2. časovnik ki ugasne naslednji ogenj itd.
Tako se začnejo luči med potresom počasi zapirat.
