Secret of Ox

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Nov 12, 2012 3:08 pm

Tnx. :)

Glede enemyjev, sem precej preprican, da se jih ne bo dalo ubiti. Catch je v tem, da bo veliko igre potekalo tako, da bos moral isti nivo prehoditi vec kot enkrat. Ce bi ze med prvim sprehodom cez nivo pobil vse nasprotnike, potem bi bil preostanek nivoja precej dolgocasen, tako pa bo vsak nivo vedno barvit in naseljen s posastmi, ne glede na to, kolikokrat "si sel ze mimo". Sicer pa, vprasanje kaj me bo se vse picilo, tako da je tudi prostor za kaksen powerup, ki bi omogocal, da dejansko pokoncas nasprotnika.

Glede backgrounda: ja, zacel sem s silhueto, ideja je, da vsake toliko casa dodam kaksen pixel ali dva in imam z nekaj srece title screen nekje do releasa. :) Kolicina pixlov po mojem niti ni tako problematicna, ce malo poenostavis stil (torej, limitiras paleto in ne gres ravno v ultra detajle). Nocem pa z drawpadom risati stvari za spil (Bamboo mi sameva ze par mesecev na polici :(), ker hocem doseci nek zaokrozen pixel-art stil.

Vceraj sem vplementiral (skoraj vso) logiko za moving platform (hitrost, collision detection + response):

Slika

Slika

Tole je latest razlicica fonta (odstranil sem sence za vecji readability in prebarval tako, da pase na belo podlago). Font se verjetno ne bo vec drasticno spreminjal:

Slika

Slika

Aja, pa seveda bakle s fake lightingom (ni se do konca spisano, background luc naj bi vsaj malo mezikala v prihodnosti :)):

Slika

Upam, da bo vse, na cemer delam, kmalu kliknilo skupaj in zacelo dajati vtis, da resnicno delam igro in ne nekih dolgocasnih komponent. :D

Until next time.
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » To Nov 13, 2012 7:34 pm

Sveze pecen prototip za osnovno mehaniko igre:

Slika

Malo izboljsana primitivna luc:

Slika
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Pe Nov 16, 2012 5:56 pm

Early prototip za HUD:

Slika

Edit:

Izboljsana verzija:

Slika

Ne znam narediti lepe 3D kugle. .<(12)>

Edit2:

Progress:

Slika
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Nov 28, 2012 9:14 pm

Kaj se zgodi, ce rises 24-bitne bitmape v 32 bitnem video modu .<(5)>

Slika

Slika
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Pe Nov 30, 2012 6:43 pm

Ne daj se impulse :) tole ti fino napreduje in želim ti, da bi ti uspevalo še naprej. Interface mi je tazadnja verzija najboljša, čeprav bi lahko imela tisto zvezdo in odsev od taprve, mi deluje dokaj fino.

Edit:

Pozabil sem omeniti, da mi je tista močnejša modra iz taprve različice bolj všeč kot naslednje, se mi zdi da je bolj vidna v primerjavi z ozadjem.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » So Dec 01, 2012 4:34 pm

Hvala. :) Ni se v koncni verziji, zelo verjetno da se bo vse skupaj se nekajkrat spremenilo.

Projekt bo nekaj casa na pavzi ker mi rahlo zmanjkuje casa zanj.
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Če Dec 06, 2012 9:06 pm

Končno sem si vzel čas da komentiram tvoje prečudovite stvaritve. Sledim temi redno, le časa si nisem vzel za odpisat.

Skratka, obožujem vse kar si do zdej poslal. Nad napredkom v map editorju sem kot vedno navdušen in tudi pixel art skillsi ti
zelo hitro rastejo (UI, ogenj, waw!). Za tale healthbar in UI se strinjam z Lamootom - pojdi z močnejšo modro.

Ajej, pavza ni nikol vredu čeprav te razumem. Kurir je tudi na pavzi ker mi poleg dela in zadnjega leta faksa težko znese še kaj delat (čeprav naredim vsak tedn kej malga, če ne druzga plan za naprej).
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Ne Dec 30, 2012 4:56 pm

Tnx, oba. :) Verjetno bom dal temnejso modro, ja.

Zdaj imam ze toliko kode da nimam vec izgovora, da ne bi risal arta za spil, tako da se zadnje case ubadam s tem. Na zalost je to pri meni bolj pocasen proces. (:8:8:)

En kvazi mockup:

Slika

Kaj se zgodi, ce rises 16-bitne bitmape v 24-bitnem video modu brez ustreznega color conversiona:

Slika

Te cudaske reci pocnem v zelji da bi igro skonfiguriral tako da bi lahko delovala na bolj svoh racunalnikih (namrec v 16bit modu deluje zadeva 1000x hitreje). Napacna konfiguracija lahko vcasih sproducira kaksen cudaski rendering.

Izjava enega kolega:

popihej kaseto
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Jan 09, 2013 11:04 pm

Kdaj bo testna verzija? :) Art pa kar riši, ti gre vredu in z vajo ti bo šlo še boljše. Oblike ti gredo lepo, edino barvam malo manjka. Spodaj prilagam predlog glede barv, upam da te ne moti :)

Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Če Jan 10, 2013 2:09 am

Hvala! Ne, nic me ne moti, kvecjemu vesel sem kaksne ideje. :) Ja, kontrast mi je najvecja uganka ever. Verjetno bi tudi lepo izpadlo, ce background / foreground ne bi imela tako podobne barve. Zaenkrat se studiram, kako se temu streze.

Glede testne verzije: eno neuradno sem ze izdal na IRCu, ampak do prve prave alfa verzije je se dolga. (:8:8:)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Feb 06, 2013 3:44 pm

Malo konceptnega arta za posasti

Slika
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 09, 2013 5:36 pm

Kul :) malo je programer art, ampak pri konceptu tako ali tako ni važno, da je popoln, ampak da da idejo. Zna nastati kar všečen piksel art :)

Kot ideja, netopir bi lahko rekel kakšne glupe internetne fore ala "do you even lift?", "come at me bro!", "yo momma!"
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Feb 09, 2013 5:36 pm

He's really a ghost! .<(14)> Dopadejo se mi ideje sovražnikov, zdej pa jih v piksle spravt pa v akcijo ;)

A pol ne boš pustil projekta stat za neki časa kot si reku? Bolš da ne!
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Ne Feb 10, 2013 12:33 pm

@Lamoot: moj cilj je, da kolikor se le da zabrisem mejo med realnostjo in svetom tega spila, tako da hvala za komicno idejo ampak dvomim da bo pasalo v kontekst. :)

@Blody: zdaj naj bi bilo ravno konec pavze... :D
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Pe Feb 15, 2013 1:46 pm

Hisa za skrate v gradnji

Slika
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Feb 16, 2013 5:07 pm

<3 <3 <3 <3

Zakon je tole, zlo mi je ušeč da se globina opazi pa tist sneg čez ful paše zravn. Mogoče le dimnik preveč izstopa (manj kontrasta?).

PS: Ne pozabit, dans je dan za slike v soboto ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » So Feb 16, 2013 10:34 pm

Tnx. :) Za screenshot saturday nimam ravno materiala, lahko edino repostam. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Feb 23, 2013 5:51 pm

Kar fino ti gre tale pixel art, najbolj mi je všeč sneg na hiši, ki je kar lepo uspel. Mogoče bi ga lahko dodal na zidove in vsekakor okoli hiše, kot npr. na teh dveh primerih.
Slika
Slika
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » So Feb 23, 2013 7:24 pm

Hvala za idejo. :)

Inspiracija za hiso je sicer prisla od smrkcev. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Jun 12, 2013 1:19 pm

Cel kup powerupov. :)

Slika

Slika
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Jun 22, 2013 8:23 pm

Spominjajo me na razne stare platformščine, kjer si imel res ogromno raznoraznih pickupov :)

Na temnem ozadju so še kar vredu, na svetlem se pa preveč zlijejo z okolico. Ponavadi bi si predstavljal, da ti pickupi bolj vlečejo pozornost nase. Seveda bi moral tudi videti kako je v igri, ko so še zraven animirani. Zelo enostaven način kako nekaj narediti bolj zanimivo, je da v photoshopu ali GIMPu narediš nov layer, čez objekt potegneš črno-bel gradient in daš layer mode na overlay. Npr.:
Slika

In oprosti če ti že spet skačem v zelje :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Secret of Ox

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Jun 24, 2013 3:50 am

Ej, vedno sem vesel kaksne kritike. :)

Se zavedam problema. Razmisljal sem da bi dal powerupom crne / barvite obrobe, mogoce celo v obliki animacije. V igri powerupi sicer bouncajo gor in dol, tako da se jih hitro vidi.

Nasplosno se mi tudi zdi odtenek ozadja rahlo presvetel, mogoce je tudi v temu problem.

Splosen update: koda raste (raznorazni popravki, zvok in glasba, fade-out animacija pri endingu sobe, nekaj osnovnih zametkov za kreature itd.), grafika se kopici ampak je v vecji meri neuporabna :D Saj bo, rinse and repeat itd.
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Prejšnja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron