Ducking Hipster

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Nov 11, 2012 1:14 pm

Delam preprosto igro, ker se zelim naucit OpenGL ES 2.0.

Igra je napisana v Javi, izvorna koda je na githubu, v downloads sekciji pa lahko dobite tudi .jar datoteko. Igra deluje najbolje na Linux sistemu, z Windowsi imam se nekaj problemov, na OSXu pa se ni bila testirana.

Slika
Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Po Nov 12, 2012 2:45 pm

Pozdravljen na forumu! :)

Kaj pa je osnovna ideja igre?
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Po Nov 12, 2012 11:43 pm

Hvala!

Osnovna ideje igre je izmikanje kockam, ki ti letijo nasproti. Ker je to moja prva igra, sem zelel, da je cimbolj preprosta.
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » So Nov 17, 2012 2:38 am

Odlocil sem se, da bom z igro sodeloval na githubovem game-off-2012 tekmovanju. Igro sem prepisal iz jave v javascript/webgl in dodal nekaj tekstur, ki sem se jih sposodil kar iz githuba.

Ce vas brskalnik podpira webgl lahko preizkusite na http://psywerx.github.com/game-off-2012/, tu pa je se en screenshot:

Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a impulse9 » So Nov 17, 2012 4:52 am

Zanimivo. :)

Nasel sem en resen flaw v tvoji igri, namrec takoj ko sem zacel igro sem se premaknil na eno doloceno mesto na desni, in potem sem ugotovil, da sem tam popolnoma varen pred letecimi gumbi.

Ker me je zanimalo, ce ta teorija drzi, sem pustil igro teci v backgroundu nekaj casa, in iz screenshota je razvidno, koliko tock sem dobil samo tako, da sem pustil igro teci.

Slika

Obenem je bilo precej ocitno, da ce bi se premaknil kamorkoli drugam ne bi prezivel par sekund.

Probal sem se enkrat, zdelo se je da ni isto ker so bili gumbki bolj skupaj, ampak ce sem sel nazaj na tisti "safe spot", sem spet lahko prezivel v nedogled, kljub temu da so se me gumbki prakticno dotikali:

Slika

Naslednjih par iger ni bilo vec safe spota, potem se je pojavil na drugi strani - na levi.

Predlagam, da zamenjas grafiko tako, da bo bolj game-like in da spremenis algoritem tako da ne bo safe spotov. Pa hitrost letecih gumbov se mi zdi precej drasticna, glede na to da naj bi (predvidevam) igralec vijugal okoli njih.

Je pa zanimiv efekt, ko se premikas levo/desno. Nasplosno ti je kar uspelo, samo par popravkov potrebuje. :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » So Nov 17, 2012 12:07 pm

Uf ja, algoritma za generiranje letecih gumbov nisem se delal. Na zacetku se prikazejo na nakljucnih mestih in se potem ne premikajo levo ali desno - toliko, da se vidi ideja igre, ampak igra sama pa se zdalec ni koncana. To bom kmalu popravil, dodati pa nameravam tudi par razlicnih gumbov (power upi) in se kaj.

Hvala za komentarje!
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Nov 18, 2012 12:31 pm

Vceraj sem popravil generator in dodal dva powerupa. Se vedno je ogromno stvari, ki bi jih rad se dodal/izpilil, ampak se pa sedaj da igro normalno igrat :)

Link je isti, mozno pa da bo treba osveziti stran (F5).
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Ne Nov 18, 2012 2:13 pm

Precej bolje je. :) Lepo tudi, da si popravil hitrost.
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » So Nov 24, 2012 5:14 pm

Od zadnjega updata je bilo dodanih kar nekaj novosti. Par novih powerupov, meniji (so se v delu), izboljsan generator, moznost igranja dveh igralcev naenkrat in se nekaj drugih malenkosti.


Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Nov 25, 2012 5:02 pm

Hejla! Že neki časa sledim tej temi a preprosto nikoli nism najdu energije odpisat na vse teme.
Torej, prvo kot prvo izrekam dobrodošlico na SGD-ju .<(15)>

Sedaj pa k bistvu. Zelo se mi dopade kako se vse nagiba levo in desno s premikanjem, res
doda k videzu in nasplošno je kul game glede na to da se učiš še vse skupi - sam bi se moral tudi
malce bolje poglobit v webgl, da lahko naredim večkrat kakšno preprosto igro za web.

Imam še eno kritiko in sicer, da preveč časa traja da padeš v akcijo. Mogoče bi bilo fajn, da se
hitreje povečuje težavnost saj je zelo časovno potratno vedno znova it samo zato, da prideš do točke
kjer hočeš podret svoj rekord.

Vidim da tudi nameravaš dodati highscores (trenutno greš direkt v igro če na highscores pritisneš) kar
je spet dobra ideja za tak preprost projekt. Sporoč ko bo to implementirano da začenmo podirat rekorde ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Po Nov 26, 2012 12:50 pm

Hvala za feedback!

Se bom se malo poigral z generatorjem. Ti gre prepocasi tudi, ce ne pobiras powerupov, ki upocasnijo svet?

High score trenutno se delam, ampak bodo pa vsaj na zacetku samo lokalni (html 5 local storage), ker mi bo server side stvari zmanjkalo casa. Github game off deadline je 1. decembra...
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » So Dec 01, 2012 3:35 am

Ok, github game off se bo cez nekaj ur zaklucil, koncna verzija je na istem naslovu kot prej: http://psywerx.github.com/game-off-2012/

Od zadnjega updata sem dodal:

* nove modele
* animirano ozadje
* zvoke
* izbolsal powerupe
* izboljsan nacin za dva igralca
* tweakanje generatorja
* in se nekaj drugih manjsih popravkov

Izvorna koda, opis igre in nekaj screenshotov se nahajajo na github strani: https://github.com/Psywerx/game-off-2012

Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Dec 09, 2012 2:45 pm

U, tole mi deluje zelo zanimivo, še posebej ker si v svoji drugi temi napisal, da iščeš kakšen projekt in ker se ukvarjaš s spletnimi aplikacijami ter androidom. Zelo verjetno bom v bližnji prihodnosti potreboval programerja za android /spletno aplikacijo. Več o tem v zasebnem sporočilu.

Sicer pa pohvale za Ducking Hipster :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » So Mar 09, 2013 11:50 pm

Bom kar sem napisal, da ne bom odpiral nove teme.

Ducking Hipsterja sem spravil na Android. Vecino kode sem napisal na novo, zamenjal pa sem tudi grafiko.

Igra je dostopna na Google Playu zastonj in brez reklam, izvorna koda pa se nahaja na githubu.

Screenshot iz igre:

Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Po Mar 11, 2013 12:53 am

Avoid mainstream people


Priceless :)
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Sr Mar 13, 2013 1:47 pm

GoranSi napisal/-a:
Avoid mainstream people


Priceless :)
:lol:

Sem poskusu igro in se res lepo igra - dopade se mi smooth premikanje in pravilno velik collision box (nekatere igre majo res večji collision box kot bi ga smele met posledično je igranje mizerno).
Res velik plus bi dodali online highscores, da doda element tekmovalnosti. "hint hint"

Čestitke za dokončan projekt .<(14)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Sr Mar 13, 2013 5:21 pm

Glede online scora se strinjam in sem tud ze zacel delat na server side kodi (https://github.com/Smotko/scoreboards) - zadevo sm si zamislu tko, da bo odprta tud za druge game developerje. Samo gre development pocasi, ker se se ucim scalo pa polno nekih drugih stvari imam za delat :D

Ne morm se rect, da je projekt dokoncan, ker me se par stvari moti:

- kontrole bi ble lahko bolse, v bistvu razmislam, da bi dodal gumbka za levo in desno pa da se hipster na robovih nebi pocasnej premikal kot na sredi,
- dodat bi blo treba tud ksne powerupe - recimo na bolj tezko dostopna mesta v zacetnih levlih, tko da izkusenim igralcem ni prevec dolgcas skoz level 1,2...
- v bistvu bi blo tezavnost tud treba mal izbolsal. Mislm, da je zacetek 3tga levla mal pretezek (v primerjavi s koncem 2) - tud po statistiki vidim, da je avg score 88, kar je ravn zacetek 3. levla..

Pa ko smo ze pri statistiki - google analytics prav, da je vecina igralcev kitajcev? O_o
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Mar 19, 2013 10:59 pm

Pohvale za v1.0 je že objavljeno tudi na blogu. Majhen ampak lepo izpeljan projekt. Glede kitajcev pa ne znam ponuditi razlage ali logike :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Če Mar 21, 2013 5:51 pm

Hvala za objavo na blogu :)
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Po Maj 06, 2013 2:07 am

Opazil sem, da Ducking Hipster dobiva vedno vec aktivnih uporabnikov, tako da bo mogoce cas za prvi update. Prva ideja je, da se background spreminja z napredkom:
Slika
Zadnja slika naj bi bila hipster polaroid :D
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Maj 07, 2013 2:07 am

Jaz jo tudi še vsake toliko zaženem. Sicer poredko a je vseeno edina igra, ki jo na telefonu še zaženem v zadnjih mesecih. Ideja o spreminjanju ozadja je res super. Dokaj preprosta za implementacijo ampak je tak detajl, ki veliko doda. Še vedno pa nekje tam iz senc navijam za online highscore lestvico, ki se jo da videt direkt v igri. ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » To Maj 07, 2013 10:05 am

@blodyavenger: Delam tudi na tem: http://scoreboards.psywerx.net/ trenutno je preprost API ze narejen :D
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Maj 07, 2013 12:44 pm

Ja zakon, si fajn aktiven vidim. Pohvale :) A to boš v igri lahko direktno dostopal brez logina in registriranja? Fajn bi bilo.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Sr Maj 08, 2013 1:20 am

login, registracije ne bo. V bistvu razmisljam, da niti imena/nicka nebi blo treba vnest...

Also, coins:
Slika
Mozno, da bom izgled se malo spreminjal, ker se mi zdi, da ne pasejo v igro. Mnenja?
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Sr Maj 08, 2013 12:55 pm

Ja to bi bilo vsekakor najbolje. Zaženeš, igraš in si na lestvici če si dovolj "hipster" :P
Glede kovancev pa predlagam da jih malce spremeniš in sicer tako, da bodo bolje sodelovali z ostalo grafiko (glej velikost pikslov možiclov ter ozadja)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Pe Jun 07, 2013 12:29 am

@Blodyavenger: v zadnji verziji sm dodal leaderboard (in achievemente). Samo nisem uporabil svojega servica, ampak google game services. Dobra stran tega je bla, da je blo hitrej vse zimplementirano, slaba stran pa da rabis google+ account.
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Jun 22, 2013 7:17 pm

Sem zadnjič imel priložnost igrati in v bistvu ful vleče zadeva :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Ducking Hipster

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Jun 23, 2013 1:15 am

Meni se zdi, da se bolj vleče, kot pa vleče... S kakšnimi powerupi bi moral naredit zadevo bolj zanimivo, samo nekako ne najdem časa :)
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm


Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron