MicroBattlefield

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Ne Mar 03, 2013 7:59 pm

Lamoot napisal/-a:Ma ta cerkvica je zopet kot da bi jo vzel iz command&conquer, si si izbral dober vir navdiha. :)


Ah vir navdiha je kot vedno Google image search :)

Nov prispevek na temo eksplozij je na: http://forums.tigsource.com/index.php?topic=31501.0 !
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Po Mar 11, 2013 12:46 am

Tokrat žal zelo malo vidnih novosti v MBF. RL služba mi je ta teden vzela malce več časa :)
Koda za kreiranje posameznih enot je sedaj malce bolj pospravljena, dodano par novih enot za rdeči tim, opisi enot so sedaj vsi v datotekah in ne več v kodi,...
Pa še nekaj lepih slikc:
Slika

Pred:
Slika

Po:
Slika
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Mar 19, 2013 11:03 pm

Te moram še enkrat pohvaliti za preprost ampak zanimiv videz igre. Ravnilo se mi zdi super dodatek na karti :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Sr Mar 20, 2013 9:37 pm

Lamoot napisal/-a:Te moram še enkrat pohvaliti za preprost ampak zanimiv videz igre. Ravnilo se mi zdi super dodatek na karti :)

Hvala! Ravnilo je bolj mišljeno kot pripomoček za oceno relativnih velikosti med enotami - se mi pa prav dopade :)

Trenutno žal nimam nobene energije za MBF. Službene, družbene in družinske obveznosti do polnoči potem pa samo še .<(17)> . Čaka me še en kup refactoringa saj bodo različne enote uporabljale različne verzije metod za premikanje, ai, eksplozije, animacije...

Pa še spomladanjska utrujenost me daje :)

Ne skrbet - MBF ne bo končal v košu sam malce zatišja bo preden se spet kaj premakne!
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Ne Mar 31, 2013 4:46 am

Podaljšani vikend je seveda priložnost za kodiranje za dušo :)

Za kickstart backerje Planetary Anihilation (ali igralce SupCom2) bo tole izgledalo znano:
Slika

Za kaj pravzaprav gre? Reševanje problema navigacije enot po polju s preprekami. Nekaj zanimivih strani na to temo si lahko ogledate na:
http://www.red3d.com/cwr/steer/FlowFollow.html ali
http://aigamedev.com/open/tutorials/potential-fields

Za tehnične bralce...

Zadeva je pravzaprav dokaj enostavna. Polje razdelimo na celice, ki jim določimo cost (koliko stane prečkanje celice) ter za posamezno enoti goal (kolikšna je vrednost premika na to celico). Vrednosti integriramo.

V zgornjem primeru so ovire naključno določene celice z največjim stroškom prečkanja (1.0). Cilj je naključno določena celica, goal vrednosti pa oddaljenost od cilja. Integrirana vrednost celice je vizualizirana z zeleno barvo (bolj zelena, višja vrednost).

Vse kar enota počne je, da išče sosednjo celico z najnižjo integrirano vrednostjo in potuje proti njej. Kot kapljica vode, ki polzi proti nižji lokaciji.

Seveda poskrbimo še za problem lokalnega optimuma, ko se enota ujame v konkavno oviro. V zgornjem primeru uporabljam sledi, ki obiskanim celicam začasno dvigne integrirano vrednost. Tako se enota raje odloči potovati po drugi poti, kot da se zacikla.

Glede na to, da v MBF ne pričakujem pretiranih težav s statičnimi ovirami konkavnih ovir je tole kar zanimiva rešitev. Pa še lepo se je igračkati z WPF-jem :)
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Ne Apr 07, 2013 2:08 am

GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Apr 15, 2013 10:28 pm

Uff, kot za druge teme si tudi tuki nism vzel časa za odpisat, sledim pa redno. +1 za tehnične podrobnosti, keep 'em comming.
Sm že tud sam gledu tale algortim podobn temu sam si nism nikol vzel časa za poskusit.

Povej, a stvar deluje že?

Pa ful se čudim da na TIGSource noben kej dost ne komentira ker projekt deluje res kul v primerjavi z nekaterimi tm. .<(16)>
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » So Apr 27, 2013 7:40 pm

Blodyavenger napisal/-a:Povej, a stvar deluje že?

Kar se tiče logike ja.
1. Potrebno je posamezne fielde razdelit na skupne in vezane na enote. Tako bodo lahko različne entitete zasledovale svoje cilje.
2. Potrebno je dodati logiko interpolacije med lokalnim ciljem in pozicijo enote - tako da se enota lepo obrača že preden prispe do lokalnega cilja ne pa da se začne obračati šele ko pride do lokalnega cilja.

Blodyavenger napisal/-a:Pa ful se čudim da na TIGSource noben kej dost ne komentira ker projekt deluje res kul v primerjavi z nekaterimi tm.

Če želiš veliko komentarjev na TIG mora biti zadeva dosti enostavna in odbita. Recimo platformer kjer je glavni junak jastog, ki strelja rožice in se bori proti zlobnim pepelnikom. :)

Včeraj sem celo imel nekaj časa in dodal game state management.

Več ali manj gre za manager razred, ki skrbi za menjavo ekranov. Vsak ekran je zbirka komponent, ki se znajo posodobiti in narisati. Ekran ali komponente tudi skrbijo za keyboard, mouse management.

Trenutno delujeta, mainmenu in gameplay ekran.

Title menu mockup:
Slika
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Če Avg 08, 2013 1:03 pm

Spet en update na http://forums.tigsource.com/index.php?topic=31501.0.

Upam, da vam ni prevroče danes :)
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Pe Avg 16, 2013 2:07 am

Še nekaj koristno porabljenega časa... Ptički :)
Slika
Slika
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Po Sep 02, 2013 2:27 am

Počasi sem se naveličal črne barve ozadja... SkyBox testing!
Slika

Trenutno še uporabljam sposojeno teksturo - bom nemudoma zamenjal :)
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Sep 24, 2013 12:27 pm

Ptički :) gledam od daleč in so res prava perjad, od blizu pa dve kocki ki plahutata :)

Prejšnji "skybox" oziroma barva ozadja je kljub preprostosti sedla zraven, ker je vse bilo v podobnem poenostavljenem stilu kot preostala igra. Novi skybox ni slab, samo verjetno bi še bolj sedlo kaj stiliziranega.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a GoranSi » To Sep 24, 2013 5:14 pm

Lamoot napisal/-a:Ptički :) gledam od daleč in so res prava perjad, od blizu pa dve kocki ki plahutata :)

Thanks!

Lamoot napisal/-a:Prejšnji "skybox" oziroma barva ozadja je kljub preprostosti sedla zraven, ker je vse bilo v podobnem poenostavljenem stilu kot preostala igra. Novi skybox ni slab, samo verjetno bi še bolj sedlo kaj stiliziranega.

Itak! :)
Slika
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: MicroBattlefield

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Sep 27, 2013 3:03 pm

Lamoot napisal/-a:Ptički :) gledam od daleč in so res prava perjad, od blizu pa dve kocki ki plahutata :)

:lol:

Zelo povabljivo mi je vse skupaj. Kar se pa tiče TIGSource se mi zdi tale stvar vseeno dovolj unikatna in odbita, kljub temu da nimaš ravno jastogov ki rožice streljajo.
A si mogoče pomislil da bi za teren mogoče poskusil uporabit kako pixel art texturo trave pa zemlje? Čist tko za experiment me zanima kako bi izpadlo.
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Prejšnja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron