Sheep vs. Wolves

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » Sr Sep 18, 2013 7:38 pm

Pozdravljeni!

Kot obljubljeno, objavljam svojo novo igro, ki mi jo je ravnokar uspelo končati. :)

Gre za arkado, ki je v bistvu Pac-man remake, vendar ponuja veliko več, in sicer 9 različnih map ter 4 različne načine igranja (classic mode, survival mode, pick fruit mode and eat wolves mode).

Igra je nekoliko resnejši projekt od prejšnje, saj sem naredil tudi Android verzijo, ki jo bo uporabilo podjetje Nevron na svojih televizijah (se še kdo spomni oglasa na forumu kakšne pol leta nazaj? :D ).

PC verzijo pa sem naložil na GameJolt, kjer sem pripravil tudi online highscores in achievements-e, se je pa za uporabo le teh v igri potrebno prijaviti z GameJolt računom. Igrati se pa seveda da tudi brez tega. :)

Link do igre:
http://gamejolt.com/games/arcade/sheep-vs-wolves/17594/

Še nekaj slik za občutek:
Slika
Slika
Slika
Slika
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » Če Sep 19, 2013 8:33 pm

Igra je dobila že prvi update, in sicer: dodal sem posebne stranske učinke gobam, tako da sedaj poleg super moči, ki omogoča, da ovca poje volke, ovca dobi še naključen stranski učinek, kot je hitrost/počasnost, nevidnost, obrnjena tipkovnica... tako da je igra nekoliko bolj raznolika, zabavna, pa tudi nekoliko težja. .<(4)>
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Sep 24, 2013 12:36 pm

Izgleda fajn :) takoj se vidi da je pac-man ampak ima lepo grafiko. Čestitke za končanje projekta in tudi za sodelovanje s podjetjem Nevron, želim ti da gre vse tako kot je treba.
Preizkusim takoj ko mi jo uspe zagnati :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » Po Sep 30, 2013 6:27 pm

@Lamoot
Hvala! :) Maš kakšne probleme z zagonom?

Igri pa sem dodal še 2 player mode za vse načine igranja, mislim, da je to kar zabaven update. .<(4)>
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Okt 01, 2013 8:23 pm

Končno sem si vzel čas ter poskusil zadevo - moram rečt da je kr vredu narejen PacMan klon z zelo simpatičnim ambientom (vizualno+music in sound). Malo me je motilo ker se spriti ne obračajo na centru in kdaj izpdae kot da vse skupaj čudno poskoči + manjka mi občutek kdaj pojem kos trave. Dostikrat se mi je zdelo, da sem travo pojedel a je nism.

Drugače lepa fina igra + pohvala za lestvico najboljših (s katero se bom sedaj malce pobahal)

Tadaaaaa! 8)
Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » To Okt 01, 2013 9:07 pm

Hehe, čestitam za high score! :D

Spriti so malce zamaknjeni, ja... prvotno ni bila koda napisana za to ovco, tako da sem se moral potem nekako prilagajati... če bi se obračala na sredini, bi potem pa na robu gledala čez, ker collision ni per pixel... si pa prvi ki je to opazil oziroma ki ga je to zmotilo. :D

Sem poskušal dati kak zvok, kadar poješ travo, vendar je bilo potem preveč spama in je pokrarilo ambient... Se pa res kdaj zgodi da trave ne poješ, če ne greš z celim gobčkom čez .<(4)>

Sem se pa poskušal bolj skoncentrirati na ostale gameplay mode, ne toliko na classic, saj sem hotel ponuditi nekaj novega, drugačnega, moj namen namreč ni bil ustvariti pac man klon, ampak nekako uporabiti to idejo in jo prikazati na nek drug način, torej z novimi načini igranja ter možnostjo igranja dveh igralcev. Mogoče mi je celo malce žal da sem dal tudi classic mode not, ker se mi zdi da se vsi skoncentrirajo le na to in potem res izpade kot da je igra le pac man klon. :?

Hvala za pohvale in da si si vzel čas stestirati igro! :)
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Sr Okt 02, 2013 1:46 pm

Edini problem ki ga imam je to, da sem si na Windowsih zbrisal Javo :) ker mi je cel čas neka glupa opozorila ven metala in se moram spraviti nazaj namestiti, da preizkusim igro.
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Okt 19, 2013 4:51 pm

Sem končno preizkusil in je luštna zadeva in končno smo se SGD ninje spravili in spisali novico na blogu :)

Vmes me je tudi malo zaneslo in sem se poigral z enim izmed zaslonov v igri, ki bi se ga še dalo dodelati. Na zaslonu za izbor igralne stopnje je ozadje trenutno črno in tekst rumen, kar je zelo kontrastna kombinacija. Kaj zelenega in umirjenega bi verjetno bolj sedlo, že preprost gradient naredi svoje. Ukazne tipke (left, right, up) se lahko tudi drugače pobarva, da takoj izstopijo in se vidi kakšne so kontrole za navigacijo. Zadnji predlog je, da se slike različnih stopenj loči eno od druge. Trenutno se kar zlijejo ena z drugo in se ne vidi na prvi pogled kje se ena konča in druga začne. V tem primeru sem dal okoli stopnje rahlo senco, lahko pa bi bil tudi rob ali kaj drugega.
Slika

Na koncu bi vseeno ponovil, da gre za fajn projekt in da je pohvalno da si zadevo izpeljal do konca. :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » So Okt 19, 2013 9:27 pm

Najlepša hvala za objavo na blogu! :)

Waw, ta tvoj zaslon zgleda res super, 500x lepši je kot moj. Se mi pozna da nimam nobenega znanja iz tega področja, si morem nujno kaj prebrat na to temo. Je pa tudi res, da se nisem preveč ukvarjal s temi meniji. Sedaj se mi zdi škoda, ko vidim kako dobro bi lahko zgledali... Si bom en dan vzel čas in na hitro malce polepšal zadevo, za naprej bom pa dal več poudarka tudi na to. Hvala za ta screen, mi je res dal misliti. :)
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a Retro » So Okt 19, 2013 11:50 pm

Tut jst hvala za novico na blogu, ce ne ne bi vedel, da je bratranec zacel spile delat (pa nic povedal nikol :))! Car!

Ceprav na macu mi ne laufa, java se pritozuje:
Koda: Izberi vse
Matej-Jans-MacBook-Pro:Sheep Vs. Wolves Retro$ java SheepVsWolves.jar

Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: SheepVsWolves/jar
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: SheepVsWolves.jar
   at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:202)
   at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
   at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:190)
   at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:306)
   at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:301)
   at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:247)
Matej-Jans-MacBook-Pro:Sheep Vs. Wolves Retro$
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » Ne Okt 27, 2013 2:44 am

Hehe, nič se nisem hvalil ne, se mi je pa zdelo, da boš tudi sam kaj opazil prej ali slej. :D

Eh, škoda ker ti ne dela. Meni mi mac virtualka ne lafua na compu, tako da ne morem preveriti, v čem bi bil lahko problem. :(
Na macu ne zalaufa .jar z dvojnim klikom?

Naredu sem 2 verziji z minimalnimi spremembami, glede na to, kar sem prebral na netu glede tega problema, tako da lahko sprobaš (je pa to bolj poskus iz obupa, dvomim da bo kaj pomagalo :D ).

https://dl.dropboxusercontent.com/u/67210811/Sheep1.zip
https://dl.dropboxusercontent.com/u/67210811/Sheep2.zip
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Okt 27, 2013 1:22 pm

@retro: JAR poženeš kot "java -jar file.jar".
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Okt 28, 2013 2:40 pm

Sem sprobal.

1. Veliko lažje bi billo igrati, če bi se premikalo gladko, ne pa skakalo po eno polje naprej. Zelo nadležno.
2. UI je pogosto zelo neodziven. Očitno, ker nalaga. Npr. ko potrdiš stopnjo se nekaj časa nič ne zgodi. Zato začnem mrzlično pritiskati random tipke. Isto pri izhodu iz about. Bi bilo lepo naredit kakšne loading screene.
3. Kje je licenca?
4. V JAR-u je polno nesnage. Kaj tam delajo pojektni fajli za Eclipse (.project, .classpath), .gitignore in README od GameJolt API?
5. Zakaj niso vsi resursi v JAR-u? Slike in font so, zvoki in stopnje pa v posebnem direktoriju.
6. Timer za animacijo na uvodnem meniju očitno šteje tudi čas nalaganja, namesto samo od prvega izrisa naprej, zato verjetno volka+ovca prepotujejo prvo polovico zaslona v 0.1 s, potem pa gre animacija normalno naprej.
7. Lepo bi bilo naredit launcher za ljudi, ki ne znajo poganjati JAR-ov. Recimo en sheep.sh (Linux, Mac) in en sheep.bat (Windows) z vsebino "java -jar SheepVsWolves.jar", v .sh pa še dodatna vrstica "#!/bin/sh" na začetku. Pa ne pozabit executable permissiona na sheep.sh (t.j. "chmod +x sheep.sh" in ZIP je seveda treba narediti na Linuxu/Macu).
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Sheep vs. Wolves

OdgovorNapisal/-a zebi24 » Po Okt 28, 2013 4:14 pm

@ducakar hehe, hvala za kritiko, kar konkretna kritika. :) Prav je tako, me veseli, da si si vzel čas. No, da se vseeno malo postavim "v bran" svoji igri:

1. Premika se gladko. Le animacija premikanja je zelo preprosta in potem mogoče tako zgleda. Večina, ki je igro igrala, se jim je zdela animacija "luštna", meni je tudi všeč.
2. Se strinjam, da je kdaj neodziven. Vendar (vsaj kar sem testiral) ponavadi največ kakšno sekundo. Ni se mi zdelo smiselno za tako kratek čas vključevati loading screene. Vsekakor pa ni optimalno to nalaganje.
3. S takimi stvarmi, kot je licenca, se pač nisem ukvarjal, ker nimam pojma o tem in ker po pravici povedano se mi niti ne da s tem ubadati. Treba je razumeti, da to ni nek profi projekt, ampak hobi projekt, ki je nastal v prostem času. Namen tega projekta je bil izključno učenje programiranja iger, torej ne vidim smisla, da bi se ubadal z licencami. Lahko pa tudi, da se motim.
4. JAR je nastal tako, da sem pač exportal v eclipsu v runnable jar in to je to. JAR-a sam nisem niti tikal, nisem se niti spomnil na kaj takega. Se pa strinjam, nepotrebna nesnaga. Nebi pa niti vedel zagotovo, če lahko brišem te .classpath datoteke itd, tako da kar nisem prepričan, raje pustim pri miru. :)
5. Posebna mapa je bila nujno potrebna, zaradi settingsov in highscorsov (v .jar ne moreš pisati v datoteke). Zakaj sem tudi zvok vključil not se niti ne spomnim točno, se mi zdi da sem imel neke probleme, kadar sem jih poskušal vključiti v .jar, in spet, ni se mi dalo komplicirati, ker se mi ne zdi smiselno.
6. To sem tudi sam opazil, da se včasih zgodi. Moram popraviti.
7. Se strinjam, lepo bi bilo. V windowsih sicer zadostuje dvojni klik, tako da tu ni kaj spreminjati (to je namreč runnable jar). Kako je s tem pri mac/linux-u, ne vem.
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm


Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron