[ LD48 #28 ] Space Escape Catastrophe

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

[ LD48 #28 ] Space Escape Catastrophe

OdgovorNapisal/-a errorage » Po Dec 16, 2013 9:13 pm

Čez vikend je potekal Ludum Dare, 48 ur dolgo tekmovanje v izdelovanju iger. Takoj po začetku naznanijo temo, in od takrat naprej imaš 48 ur, da narediš igro. Tema je tokrat bila "You Only Get One". Na LD sodelujem drugič.

Space Escape Catastrophe

Igro sem naredil v Unity-ju. Igra je 3D 'roguelike'.

Ideja je sledeča: Ti in tvoj kolega sta vesoljska zapornika, ki sta dobila dostop do vesoljske ladje. Tvoj kolega je pilot, ti pa si njegov pomočnik. Tvoja naloga je, da vzdržuješ ladjo, tako da izkoristita vajino "edino" šanso za svobodo. Na ladji je šest strojev: Motor, generator elektrike, navigacijski računalnik, pogonski računalnik, generator kisika in računalnik z dostopom do interneta. Vse od naštetega se bo nenehno kvarilo.

Koncept igre je pobran koncptu iz igre "Cook, Serve, Delicious" (hudo, hudo podcenjena igra!!). Po osnovnem načrtu, naj bi bilo še nekaj reči v moji igri, a mi je zmanjkalo časa. Rabil bi samo še nekaj ur, a sem jih moral porabiti za naključno domačo nalogo.

Kaj v igri je:
- 6 strojev, ki se kvarijo
- Score determinira hitrost
- Hitrost determinira stanje nav računalnika, thrust računalnika in motorja
- Tvoj character ima končno mnogo zdravja
- Ko se stroj za kisik pokvari, počasi zmanjkuje kisika v ladji
- Ko kisika zmanjka, začne character zgubljat zdravje
- Če se stroj za kisik popravi, se stanje kisika izboljša, zdravja pa se ne dobi nazaj.
- Konec igre je takrat, ko umreš

Problemi:
- Igra je dosti prelahka in težavnost se dviga prepočasi (gre samo za dve številke...)
- Pomanjkanje konteksta (zakaj se to sploh dogaja, zakaj se reči kvarijo,..)
- Simplistična grafika
- To, da moraš preklapljati med miško in tipkovnico
- Grd uporabniški vmesnik, ki ne daje nobene indikacije o temu 'zakaj' stiskamo točno te gumbe. Pod opisom naj bi bile slike o temu kaj delaš, podobno kot v 'cook, serve, delicious'.
- Ni občutka 'hitrosti' ali 'gibanja'

Česa v igri ni, pa bi bilo v nekaj dodatnih urah:
- Drugi fail condition bi moral biti to, da te ulovijo. Vesoljska policija naj bi napredovala z neko hitrostjo, in če bi nav in thrust računalnika, ter motor bili pokvarjeni predolgo, bi te ulovili.
- Če se generator elektrike pokvari, bi se moral sprožiti podoben countdown kot pri generatorju kisika (elektrika shranjena v bateriji), če ta pride do 0, se vse naprave izključijo, in je treba ponovno zagnati vse po vrsti.
- Predvidene so bile še naprave: Sensor (omogoča vpogled v to koliko daleč/blizu je vesoljska policija), 2x cev za dovod 'pogona' iz motorja do thrusterjev (lahko odpove en, kar le delno zmanjša hitrost ali oba, kar je ekvivalent kot da nimamo motorja), omara z zdravili (možnost pridobiti zdravje nazaj, omejeno krat), Bitcoin generator (Ideja je, da v resnici score pridobivaš z bitcoin generatorjem. Kolikor bitcoinov dobiš, toliko scora imaš na koncu. Skratka če gre vse vredu, lahko pridobivaš score, če se pa moraš tepst z lastno vesoljsko ladjo, pa bo pridobivanje bitcoinov dosti težje.)

Skratka ja, zgoraj je opisana ideja. Resničnost ni ravno 'impressive', ampak kaj čmo, mogoče kdaj drugič. Sicer pa je ta igra, v primerjavi z drugimi 3D igrami, čisto spodobna. Vsaj po mojem popolnoma nepristranskem mnenju :D . Žal se pa 3D igre ne morajo kosat z 2D igrami v tako omejenem časovnem obdobju.
errorage
novinec
novinec
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 10, 2011 2:43 pm

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron