OpenGL ali DirectX ali drugo ?

Vsi tehnični vidiki izdelovanja iger - programiranje vseh vrst in oblik, modeliranje, animacija, risanje, dizajn, grafika, glasba in zvok, umetna inteligenca, matematika, fizika itd.

OdgovorNapisal/-a Person » So Okt 06, 2007 2:23 pm

No, jaz imam pa eno prošnjo ...
No, sporočite, če boste kaj zasledili o prenosljivosti C# in XNA na Mac ...
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Retro » So Okt 06, 2007 5:41 pm

Don't we wish :)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a Person » So Okt 06, 2007 5:48 pm

Why? :)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a bsdpowa » Ne Sep 14, 2008 2:44 pm

XNA ti je nekaj vmes med FPScreator/Gamemaker-ji in low level grafičnem programiranjem. Ne morem verjet da greste sploh primerjat XNA in OpenGL/DirectX, mešate hruške in jabolka. Medtem ko je XNA framework dober za začetnike ki bi se radi spustili v game making avanturico je za kaj bolj komercialnega neuporaben. Že dejstvo da mora nekdo imet framework inštaliran da bi lahko vašo igro sploh pognal me odbija od XNA-ja. Nekdo ki obvlada ogl/dx bo neprimerljivo lažje dobil službo kot grafični programer kot pa nekdo ki obvlada XNA, zraven tega je razlika v znanju OGROMNA med nekom ki zna XNA in nekom ki zna ogl/dx in znanje je vedno tisto ki šteje.

Ko bodo nardili kak PES/NFS/MMORPG... v XNAju me bodo še mgoče prepričali, do takrat pa raje ostajam zvest časovni potrati ki se ji reče programiranje. Pa brez zamere, samo svoje mnenje izražam.
bsdpowa
novinec
novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: So Jun 19, 2004 3:11 pm
Kraj: maribor

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a Tepkoslav » Po Sep 15, 2008 9:13 am

bsdpowa napisal/-a:XNA ti je nekaj vmes med FPScreator/Gamemaker-ji in low level grafičnem programiranjem. Ne morem verjet da greste sploh primerjat XNA in OpenGL/DirectX, mešate hruške in jabolka. Medtem ko je XNA framework dober za začetnike ki bi se radi spustili v game making avanturico je za kaj bolj komercialnega neuporaben. Že dejstvo da mora nekdo imet framework inštaliran da bi lahko vašo igro sploh pognal me odbija od XNA-ja. Nekdo ki obvlada ogl/dx bo neprimerljivo lažje dobil službo kot grafični programer kot pa nekdo ki obvlada XNA, zraven tega je razlika v znanju OGROMNA med nekom ki zna XNA in nekom ki zna ogl/dx in znanje je vedno tisto ki šteje.

Ko bodo nardili kak PES/NFS/MMORPG... v XNAju me bodo še mgoče prepričali, do takrat pa raje ostajam zvest časovni potrati ki se ji reče programiranje. Pa brez zamere, samo svoje mnenje izražam.

Kolega mal bi te popravil. Ok, če narediš špil v XNA in ga hočeš nekomu dat, imaš dve možnosti: ena možnost je, da špil preprosto zapakiraš v en installer, ki poleg samega špila inštalira tudi XNA redistributable (.NET je itak predpogoj!). Tako daš lahko špil komurkoli. Tisti redistributable paket je vsega skupaj par 10MB. Lahko pa igro daš brez vsega in pustiš, da si uporabniki sami inštalirajo vse potrebno. Poleg tega, lahko pri XNA dostopaš tudi do DX ogrodja, saj je XNA nadgradnja MDX-a. Če se poglobiš tudi v tej smeri, potem se naučiš tudi DX.
XNA mogoče trenutno še ni za komercialno rabo, se pa zna zadeva spremeniti v prihodnosti parih let. Če se recimo naučiš delat igre v XNA, potem so ti poznani osnovni principi kako se igre dela. Če bi hotel iti delat v kako firmo bi se moral samo naučiti novega jezika kar nebi bil problem in novih API-jev. Tak da če obvladaš XNA, znaš kar dosti tudi v drugih okoljih narediti. Principi so povečini enaki. Če še sam modeliraš in delaš vse ostalo znaš pa itak veliko več kot rabi firma. In XNA je zelo primeren za začetnike, da se na enem takem dokaj lahkem jeziku naučijo osnov in principov. Da znajo naložiti model, da vedo kaj so matrike, da vedo kaj in kako se dela s kamerami in projekcijami,... To so stvari, ki nastopajo povsod, le drugače se jih zapiše. In kolikor vem, je že kar nekaj iger, ki so narejene v XNA in so komercialne ali pa so vsaj zelo profesionalno narejene!
//**//
Tepkoslav
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Sr Jan 24, 2007 11:27 am

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a Shinobi » Če Okt 30, 2008 9:45 pm

XNA igre lahko prodaja vsak, ki je njihov avtor na XBOX LIVE marketplacu.

BTW Izsel je XNA 3.
Uporabniški avatar
Shinobi
mojster
mojster
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če Maj 15, 2003 6:04 pm
Kraj: Maribor

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a jankoM » To Nov 11, 2008 12:31 pm

Če lahko XNA zapakiraš z igro in ni zarad tega kake čudne inštalacije potem se moji argumenti proti njemu zgubijo, ker ločena inštalacija .NET-a + XNA je moj glavni problem z njim če hočeš igro prodajat. 10MB v teh časih ni tolk veliko, .NET pa ima najbrž tud že večina ljudi na računalniku v teh časih.
jankoM
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če Avg 11, 2005 10:06 am

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a davidp » To Nov 11, 2008 2:05 pm

vseeno je pa mnogo ljudi, ki poleg igre ne bodo namestili še miljarde drugih stvari (okej, samo eno v primeru XNAja), ali pa igre sploh ne bodo namestili z inštalerjem ker baje register "umaže", igra je pa pod recimo 10 mega (v primeru GMja je to precej pogosto), kar je potem kao brezveze. Sem že tudi sam nameraval malo XNA raziskat sam me je ravno to, da rabiš še druge zadeve da stvar igralcu deluje odbijajoče. (ravno zato se mi ne da delat iger za brskalnike)

Nevem, mnogo ljudi ima recimo s tem probleme. Dočim nekomu dostaviš .exe in stvar deluje brez vsega dodatnega šodra pa so vsi veseli in zadovoljni.
Slika
Uporabniški avatar
davidp
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To Nov 04, 2008 9:15 pm
Kraj: Okolica MS

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a Tepkoslav » Sr Nov 12, 2008 10:54 am

jankoM napisal/-a:Če lahko XNA zapakiraš z igro in ni zarad tega kake čudne inštalacije potem se moji argumenti proti njemu zgubijo, ker ločena inštalacija .NET-a + XNA je moj glavni problem z njim če hočeš igro prodajat. 10MB v teh časih ni tolk veliko, .NET pa ima najbrž tud že večina ljudi na računalniku v teh časih.

Lahko narediš installer, ki ti poleg igre najprej inštalira še .NET in XNA runnable (imaš opcijo zapakirati notri ali še bolje, da sam potegne dol najnovejšo verzijo). Če zapakiraš notri pa igra zasede več placa ampak lahko pa daš na CD-ju nekomu.
//**//
Tepkoslav
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Sr Jan 24, 2007 11:27 am

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a Shinobi » Sr Nov 12, 2008 3:08 pm

To je naravnost debilno. Crysis in Flight Simulator X vam vse nafila VS2005 C++ redistributable, kak .NET framework in podobne jajce pa folk sploh ne opazi.

Poleg tega če te skrbi register, raje se vprašaj kolko junka ti DIRECTX prnese. Le poglejte. Vsaka stvar, ki se instalira z "Install Shieldom" prinese ogromno svinjarije.
Tud DirectX, NVIDIA driver, ATI driver, da se o CREATIVU sploh ne pogovoarjamo. To niso argumenti, to so patetični izgovori.
Uporabniški avatar
Shinobi
mojster
mojster
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če Maj 15, 2003 6:04 pm
Kraj: Maribor

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorNapisal/-a Tepkoslav » Sr Nov 12, 2008 11:41 pm

Najhuje je, da ni enotne knjižnjice za igre, poleg tega, pa večina takih redistributable paketov ni v OS po defaultu. Ni samo to, določene igre ti namestijo še potem driverje za protection pa vsega boga. Zato sem nehal kupovat originale, ker sem vedno razočaran nad tem kar dobim.
Če mene vprašaš, bi moral bit directX med posodobitvami v update, VSC++ redistro paket del OS-a.
//**//
Tepkoslav
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Sr Jan 24, 2007 11:27 am

Prejšnja

Vrni se na Izdelovanje iger

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron