Stran 3 od 3

OdgovorObjavljeno: So Okt 06, 2007 2:23 pm
Napisal/-a Person
No, jaz imam pa eno prošnjo ...
No, sporočite, če boste kaj zasledili o prenosljivosti C# in XNA na Mac ...

OdgovorObjavljeno: So Okt 06, 2007 5:41 pm
Napisal/-a Retro
Don't we wish :)

OdgovorObjavljeno: So Okt 06, 2007 5:48 pm
Napisal/-a Person
Why? :)

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 14, 2008 2:44 pm
Napisal/-a bsdpowa
XNA ti je nekaj vmes med FPScreator/Gamemaker-ji in low level grafičnem programiranjem. Ne morem verjet da greste sploh primerjat XNA in OpenGL/DirectX, mešate hruške in jabolka. Medtem ko je XNA framework dober za začetnike ki bi se radi spustili v game making avanturico je za kaj bolj komercialnega neuporaben. Že dejstvo da mora nekdo imet framework inštaliran da bi lahko vašo igro sploh pognal me odbija od XNA-ja. Nekdo ki obvlada ogl/dx bo neprimerljivo lažje dobil službo kot grafični programer kot pa nekdo ki obvlada XNA, zraven tega je razlika v znanju OGROMNA med nekom ki zna XNA in nekom ki zna ogl/dx in znanje je vedno tisto ki šteje.

Ko bodo nardili kak PES/NFS/MMORPG... v XNAju me bodo še mgoče prepričali, do takrat pa raje ostajam zvest časovni potrati ki se ji reče programiranje. Pa brez zamere, samo svoje mnenje izražam.

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: Po Sep 15, 2008 9:13 am
Napisal/-a Tepkoslav
bsdpowa napisal/-a:XNA ti je nekaj vmes med FPScreator/Gamemaker-ji in low level grafičnem programiranjem. Ne morem verjet da greste sploh primerjat XNA in OpenGL/DirectX, mešate hruške in jabolka. Medtem ko je XNA framework dober za začetnike ki bi se radi spustili v game making avanturico je za kaj bolj komercialnega neuporaben. Že dejstvo da mora nekdo imet framework inštaliran da bi lahko vašo igro sploh pognal me odbija od XNA-ja. Nekdo ki obvlada ogl/dx bo neprimerljivo lažje dobil službo kot grafični programer kot pa nekdo ki obvlada XNA, zraven tega je razlika v znanju OGROMNA med nekom ki zna XNA in nekom ki zna ogl/dx in znanje je vedno tisto ki šteje.

Ko bodo nardili kak PES/NFS/MMORPG... v XNAju me bodo še mgoče prepričali, do takrat pa raje ostajam zvest časovni potrati ki se ji reče programiranje. Pa brez zamere, samo svoje mnenje izražam.

Kolega mal bi te popravil. Ok, če narediš špil v XNA in ga hočeš nekomu dat, imaš dve možnosti: ena možnost je, da špil preprosto zapakiraš v en installer, ki poleg samega špila inštalira tudi XNA redistributable (.NET je itak predpogoj!). Tako daš lahko špil komurkoli. Tisti redistributable paket je vsega skupaj par 10MB. Lahko pa igro daš brez vsega in pustiš, da si uporabniki sami inštalirajo vse potrebno. Poleg tega, lahko pri XNA dostopaš tudi do DX ogrodja, saj je XNA nadgradnja MDX-a. Če se poglobiš tudi v tej smeri, potem se naučiš tudi DX.
XNA mogoče trenutno še ni za komercialno rabo, se pa zna zadeva spremeniti v prihodnosti parih let. Če se recimo naučiš delat igre v XNA, potem so ti poznani osnovni principi kako se igre dela. Če bi hotel iti delat v kako firmo bi se moral samo naučiti novega jezika kar nebi bil problem in novih API-jev. Tak da če obvladaš XNA, znaš kar dosti tudi v drugih okoljih narediti. Principi so povečini enaki. Če še sam modeliraš in delaš vse ostalo znaš pa itak veliko več kot rabi firma. In XNA je zelo primeren za začetnike, da se na enem takem dokaj lahkem jeziku naučijo osnov in principov. Da znajo naložiti model, da vedo kaj so matrike, da vedo kaj in kako se dela s kamerami in projekcijami,... To so stvari, ki nastopajo povsod, le drugače se jih zapiše. In kolikor vem, je že kar nekaj iger, ki so narejene v XNA in so komercialne ali pa so vsaj zelo profesionalno narejene!

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: Če Okt 30, 2008 9:45 pm
Napisal/-a Shinobi
XNA igre lahko prodaja vsak, ki je njihov avtor na XBOX LIVE marketplacu.

BTW Izsel je XNA 3.

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: To Nov 11, 2008 12:31 pm
Napisal/-a jankoM
Če lahko XNA zapakiraš z igro in ni zarad tega kake čudne inštalacije potem se moji argumenti proti njemu zgubijo, ker ločena inštalacija .NET-a + XNA je moj glavni problem z njim če hočeš igro prodajat. 10MB v teh časih ni tolk veliko, .NET pa ima najbrž tud že večina ljudi na računalniku v teh časih.

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: To Nov 11, 2008 2:05 pm
Napisal/-a davidp
vseeno je pa mnogo ljudi, ki poleg igre ne bodo namestili še miljarde drugih stvari (okej, samo eno v primeru XNAja), ali pa igre sploh ne bodo namestili z inštalerjem ker baje register "umaže", igra je pa pod recimo 10 mega (v primeru GMja je to precej pogosto), kar je potem kao brezveze. Sem že tudi sam nameraval malo XNA raziskat sam me je ravno to, da rabiš še druge zadeve da stvar igralcu deluje odbijajoče. (ravno zato se mi ne da delat iger za brskalnike)

Nevem, mnogo ljudi ima recimo s tem probleme. Dočim nekomu dostaviš .exe in stvar deluje brez vsega dodatnega šodra pa so vsi veseli in zadovoljni.

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2008 10:54 am
Napisal/-a Tepkoslav
jankoM napisal/-a:Če lahko XNA zapakiraš z igro in ni zarad tega kake čudne inštalacije potem se moji argumenti proti njemu zgubijo, ker ločena inštalacija .NET-a + XNA je moj glavni problem z njim če hočeš igro prodajat. 10MB v teh časih ni tolk veliko, .NET pa ima najbrž tud že večina ljudi na računalniku v teh časih.

Lahko narediš installer, ki ti poleg igre najprej inštalira še .NET in XNA runnable (imaš opcijo zapakirati notri ali še bolje, da sam potegne dol najnovejšo verzijo). Če zapakiraš notri pa igra zasede več placa ampak lahko pa daš na CD-ju nekomu.

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2008 3:08 pm
Napisal/-a Shinobi
To je naravnost debilno. Crysis in Flight Simulator X vam vse nafila VS2005 C++ redistributable, kak .NET framework in podobne jajce pa folk sploh ne opazi.

Poleg tega če te skrbi register, raje se vprašaj kolko junka ti DIRECTX prnese. Le poglejte. Vsaka stvar, ki se instalira z "Install Shieldom" prinese ogromno svinjarije.
Tud DirectX, NVIDIA driver, ATI driver, da se o CREATIVU sploh ne pogovoarjamo. To niso argumenti, to so patetični izgovori.

Re: OpenGL ali DirectX ali drugo ?

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2008 11:41 pm
Napisal/-a Tepkoslav
Najhuje je, da ni enotne knjižnjice za igre, poleg tega, pa večina takih redistributable paketov ni v OS po defaultu. Ni samo to, določene igre ti namestijo še potem driverje za protection pa vsega boga. Zato sem nehal kupovat originale, ker sem vedno razočaran nad tem kar dobim.
Če mene vprašaš, bi moral bit directX med posodobitvami v update, VSC++ redistro paket del OS-a.