jMonkeyEngine

Vsi tehnični vidiki izdelovanja iger - programiranje vseh vrst in oblik, modeliranje, animacija, risanje, dizajn, grafika, glasba in zvok, umetna inteligenca, matematika, fizika itd.

jMonkeyEngine

OdgovorNapisal/-a InShadow » Sr Avg 01, 2012 10:08 pm

Evo, če je kdo Java fan (tko kot jst :) ), prilepljam tuki link do 3D engina, ki ga jst uporabljam za moj game: http://jmonkeyengine.com/.
Engine je open source, bazira na LWJGL in OpenGL, community je kul (dostopen na: http://jmonkeyengine.org/). JME verzija 3 je še v "Beta" fazi, ampak to itak pomeni sam to, da se sproti razvija. :D Backward compatibility je redko oz minimalno breakan. Je "modernejši" engine, shader based, minimum je OpenGL 2.0, se neki dela tud na podpori za fixed pipeline, ampak to je bolj v domeni starejšega jME2 (ki je sicer tudi podpiral že shaderje). Delo z enginom je precej preprosto, sourci od demotov so kratki in poučni, na wikiju je kup tutorialov, vse je lepo abstrahirano da developer ne rabi nič vedet o OpenGL klicih ali čem podobnem. Zraven majo tudi nek SDK ki bazira na Netbeans, orodje za izdelavo levelov, sam jst delam v Eclipsu, ker sem pač pristaš randomly generiranega contenta. :D Anyway, SDK podpira tudi deployanje na Windows, Linux, Mac, webstart ali applet, zadnji čas so dodali tudi podporo za Android.
Predvsem svetujem ogled showcaseov, med njimi je veliko resnih projektov v delu, nekateri tudi že dokončani in monetizirani - mogoč pride komu prav za motivacijo. :)

Če koga zanima kej več se nej kar oglasi, jst se ukvarjam s tem enginom že kaki 2 leti, tko da neki stvari že poznam. :)
InShadow
novinec
novinec
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So Jul 14, 2012 9:39 pm

Re: jMonkeyEngine

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Avg 03, 2012 12:15 am

Heya, mislim da se večina ukvarja z mobile / web game developmentom, ostali pa se ukvarjamo s C++ več ali manj, je pa dobro vedet da imamo koga ki zna na Java področju (vem kam koga poslat ;) ). Tko da...super! .<(14)>

Bi bilo mogoče celo dobro počasi gradit kak seznam da imamamo vsi (predvsem novinci) pregled nad celotno izbiro ogrodij / enginov za različne sisteme in platforme. Bo treba razmislit!
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: jMonkeyEngine

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Če Avg 09, 2012 4:17 pm

O tem pogonu sem že slišal ko sem se potikal po open source sceni. Od nazadnje opažam spremembo na spletni strani, ki je sedaj urejena kot mora biti. Daje vtis, da gre za konkreten projekt. Praviš tudi, da uporabljaš pogon za svojo igro. Pics or it didn't happen! :)
(z drugimi besedami, vedno smo veseli če kdo pokaže kaj novega)

Kot vidim si na novo tukaj, tako da še en lep pozdrav in dobrodošel :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: jMonkeyEngine

OdgovorNapisal/-a matjazvn » To Nov 27, 2012 11:06 pm

Jaz sem ga uporabil za diplomsko delo za praktični del in mi je bil kar fajn. :)
______________________________
If a thing's worth doing, it's worth doing right
____________________________________________
Ignore this terrible drug, pretend it's not happening
Uporabniški avatar
matjazvn
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Pe Maj 16, 2003 2:46 pm
Kraj: Somewhere around Barstow, on the edge of the desert

Re: jMonkeyEngine

OdgovorNapisal/-a Lamoot » Ne Dec 09, 2012 2:14 pm

matjazvn, hitro link do projekta, da objavimo na blogu!

:)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm


Vrni se na Izdelovanje iger

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron