Matrika v rotacijo, translacijo in scale

Vsi tehnični vidiki izdelovanja iger - programiranje vseh vrst in oblik, modeliranje, animacija, risanje, dizajn, grafika, glasba in zvok, umetna inteligenca, matematika, fizika itd.

Matrika v rotacijo, translacijo in scale

OdgovorNapisal/-a Shinobi » Po Jan 14, 2013 8:46 pm

Pozdravljeni!

Mene pa zanima, če uspe komu sledečo matriko spraviti v komponente in spet nazaj:

Koda: Izberi vse
          -0.8454   -0.5298   -0.0682    0.0000
           0.1796   -0.4020    0.8978    0.0000
           0.5031   -0.7468   -0.4350    0.0000
         -24.6733  -18.6587   -0.1653    1.0000


Zanima me:
- Rotacija, kot vector3 (float, float, float)
- Translacija, kot vector3 (float, float, float)
- Scale, kot vector3 (float, float, float)

Še nekaj, če vector3 [ 1.0, 2.0, 3.0 ] transformirate preko na novo generirane matrike,
morate dobiti vector3 [ -23.6501, -22.2328, 0.2572]
Uporabniški avatar
Shinobi
mojster
mojster
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če Maj 15, 2003 6:04 pm
Kraj: Maribor

Vrni se na Izdelovanje iger

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron