WaveEngine

Vsi tehnični vidiki izdelovanja iger - programiranje vseh vrst in oblik, modeliranje, animacija, risanje, dizajn, grafika, glasba in zvok, umetna inteligenca, matematika, fizika itd.

WaveEngine

OdgovorNapisal/-a GoranSi » Sr Feb 20, 2013 8:51 am

V kratkem izzide http://waveengine.net/

Sodeč po opisih:
- uporablja C#
- je zastonj
- je cross-platform
- povdarek na mobilnih platformah
- component-based

Code example: http://pastebin.com/pAzK6e8A
2d: http://www.youtube.com/watch?v=9l1E1Qa5avY
3d: http://www.youtube.com/watch?v=QIMKU3BbvsQ
GoranSi
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Jul 20, 2012 9:01 am

Re: WaveEngine

OdgovorNapisal/-a pevecyan » Sr Feb 27, 2013 11:44 pm

Zgleda zanimivo, bom ga postavil ob bok XNA, pa da vidim če je za kaj.
pevecyan
novinec
novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm

Re: WaveEngine

OdgovorNapisal/-a florenzano » Sr Mar 06, 2013 2:36 pm

Problem je, ker je za mobilce stvar zgrajena na mono frejmvorku od xamarina. Ta pa tudi priblizno ni zastonj... :lol:
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: WaveEngine

OdgovorNapisal/-a pevecyan » Ne Apr 21, 2013 3:36 pm

Prvi test WaveEngine-a
(Za kvaliteto se opravičujem)
http://www.youtube.com/watch?v=jBRZM0ftG1o
pevecyan
novinec
novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm

Re: WaveEngine

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Apr 22, 2013 6:29 pm

Ej čist fajn zgleda tole. Kolk časa pa ti je vzel za tole skupi spravt?
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: WaveEngine

OdgovorNapisal/-a pevecyan » Po Apr 22, 2013 6:41 pm

Ker sem imel modele in texture že prej pripravljene, mi je tole uzel praktično nič.
koda
Koda: Izberi vse
Entity dino = new Entity("Dino")
            .AddComponent(new Transform3D())
            .AddComponent(new BoxCollider())
            .AddComponent(new Model("Content/Models/velociraptor.wpk"))
            .AddComponent(new MaterialsMap(new BasicMaterial("Content/Textures/VelociraptorTexture3.wpk")))
            .AddComponent(new ModelRenderer());

            EntityManager.Add(dino);

            Entity floor = new Entity("Floor")
            .AddComponent(new Transform3D())
            .AddComponent(new BoxCollider())
            .AddComponent(new Model("Content/Models/floor.wpk"))
            .AddComponent(new MaterialsMap(new BasicMaterial("Content/Textures/floorNight.wpk")))
            .AddComponent(new ModelRenderer());

            EntityManager.Add(floor);

            Entity bush = new Entity("Bush")
            .AddComponent(new Transform3D())
            .AddComponent(new BoxCollider())
            .AddComponent(new Model("Content/Models/fern.wpk"))
            .AddComponent(new MaterialsMap(new BasicMaterial("Content/Textures/FernTexture.wpk")))
            .AddComponent(new ModelRenderer());

            EntityManager.Add(bush);

            Entity cube = new Entity("Cube")
            .AddComponent(new Transform3D() {
                Position = new Vector3(0, 50, 80)
            })
            .AddComponent(new BoxCollider())

            .AddComponent(new Model("Content/Models/cube1.wpk"))
            .AddComponent(new MaterialsMap(new BasicMaterial(Color.White)))
            .AddComponent(new ModelRenderer())
            .AddComponent(new CubeBehavior());

            EntityManager.Add(cube);

            ThirdPersonCamera vc = new ThirdPersonCamera("CubeCamera", cube);
           
           
            EntityManager.Add(vc);
            RenderManager.SetActiveCamera(vc.Entity);         


Napisan pa je tudi še en class CubeBehavior; par vrstic za basic kontrole pa jump.
pevecyan
novinec
novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm


Vrni se na Izdelovanje iger

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron