geeny

Vsi tehnični vidiki izdelovanja iger - programiranje vseh vrst in oblik, modeliranje, animacija, risanje, dizajn, grafika, glasba in zvok, umetna inteligenca, matematika, fizika itd.

geeny

OdgovorNapisal/-a florenzano » Sr Mar 06, 2013 2:22 pm

Malo razmisljam, da bi pocasi nadaljeval s temle.

V bistvu, ce ne bi bilo programiranje v C++ taka stala na androidu, bi ga portal tja. Za linux port sem rabil kak teden tako da verjetno ne bi bil tak problem sicer.

Tega filmcka ni skoraj nihce videl, pa ga dajem gor.

http://www.youtube.com/watch?v=rYETOEfPg8w&list=UUE9sA13HF1Kc8qCYK8lILnA&index=2

Sicer je to samo softverski render, podpiram pa tudi tazadnjo verzijo OpenGLja. Skriptni jezik je runtime linking pa precej hiter (voksli v filmcku so vsi skriptani).
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: geeny

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Mar 09, 2013 11:13 pm

Bolj kot video so mi zanimivi ostali posnetki, ki kažejo posamezne igre, mi deluje kot da ima vsaka potencial če bi se jih lotil naprej razvijati. Izpostavil bi tiste črnobele zombije, je ful dobro vzdušje z vsem zvokom kot tudi s postavitvjio kamere. Daj za foro objavi na TigSource pa da vidimo reakcije :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: geeny

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Mar 10, 2013 2:15 am

Zakaj pa je programiranje v C++ taka stala na androidu? A ni NDK dost kul za aplikacije, k ne rabjo android GUIja? Nimam izkusenj s C++ sem pa slisal da se dost lepo da nardit cross platform aplikacijo na ta nacin - samo moras potem na desktopu uporabljat OpenGL ES...
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: geeny

OdgovorNapisal/-a florenzano » Po Mar 11, 2013 3:41 am

Ne saj programiranje samo po sebi ni tako zahtevno najbrz. Problem je ker je NSK en nor kup nepregledne solate - vsaj zame. Bom pa verjetno slej ko prej zagrizel tudi v to opeko. Navajen sem bolj odpret nek IDE in kliknit "Run" kot pa na roke pisat make fajle :roll:
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm

Re: geeny

OdgovorNapisal/-a ducakar » Po Mar 11, 2013 8:13 pm

Nič ni treba na roke pisat Makefileov. Lahko uporabiš kar lepo svoj buildsystem, prav nastavit moraš pot do compilerja & co. (najdeš v android-ndk/toolchains/<PLATFORM>/setup.mk).
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: geeny

OdgovorNapisal/-a florenzano » So Apr 13, 2013 8:36 pm

Aha, super, tole mi bo prav prislo, ko se bom (enkrat) lotil 8)

Hvala za info!
florenzano
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm


Vrni se na Izdelovanje iger

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron