Slike v soboto

Pogovori o vsem ostalem - igre na splošno, mali oglasi, iskanje pomoči za projekte, najljubša barva itd.

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Jun 22, 2013 8:36 pm

Impulse9, fajn animacija flaške :)

Zocky, si se vrgel iz gora in arhitekture v malo bolj organske zadeve :) Zgleda fajn, samo materialu manjka kontrast med svetlečimi izpostavljenimi deli in vsemi tistimi umazanimi dolinami na površini kovine, kot na sledečem primeru. Imaš kakšno možnost da zapečeš cavity / curvature map modela? Ker to naj bi se uporabljalo za take primere.
Slika
(aja, to ni slika v soboto :) )
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Jun 23, 2013 1:11 am

Za diplomsko nalogo sem se moral spoznati tudi z Unityjem. Za ta namen sem se spravil delat preprosto igro: 3,4 v vrsto v 3D. Pogledal sem par tutorialov in po 1 uri kodiranja (in klikanja) ze imel delujoc prototip.

Slika
Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Zocky » Ne Jun 23, 2013 9:09 am

@lamoot,
tnx!

Jah, kokr je meni znano, cavity map uporabiš, če hočeš robove poudarit. Recimo če maš recimo udrtino da modelu, zarezo al neki, uporabiš cavity da jo poudariš. Ker jaz teh stvari niti nimam, je tud cavity precej nepoudarjen, tudi če sm v PSju zapretiravu. Recimo lej tole referenco:
Slika

Kokr vidiš, se na prehod razen tega da se barva spremeni, drugo ne pozna toliko, zato tudi če bi uporabu cavity, kar sm, sploh ne pride do izraza.

Bom malo bolj probu poudarit z normalo mapo, z cavitijem pa kokr sm vidu nč ne pomaga.

Sicer tole ni glih slika za soboto, sam manjši progress od takrat:
Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Kekec » So Jun 29, 2013 1:11 pm

Sem reku morm mal na forum skočt pa pokazat na čem delam :P

Probavam narest real-time reflections (kar bo verjetno tudi del diplomske če mi rata usposobt še relief mapping :))

Reflections1.png
Reflections1.png (88.96 KiB) Videno 2778 krat

Reflections2.png
Reflections2.png (136 KiB) Videno 2778 krat
Kekec
novinec
novinec
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe Jun 28, 2013 10:14 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Jul 06, 2013 3:24 pm

Evo bo treba spet kej objavit....delam podstavek za tega leva:
Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Lamoot » To Jul 09, 2013 10:48 pm

Fino, fino, je materiala za slike v soboto :)

Za kip ti dam na pol prav. Sem še enkrat primerjal z referenco in si res dokaj vestno poustvari zadevo. Še posebej potem ko sem odmislil prejšnji podstavek, ki je površnemu pogledu naredil celotno zadevo kot da ji nekaj manjka. S ta novim podstavkom je tudi to boljše. Ena stvar ki sem jo sicer opazil je rob okoli ust, ki je na referenci veliko bolj definiran kot na modelu. Drugače pa pohvalno za napredek, si zelo zgledno bildaš mad skillze :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a ducakar » So Jul 13, 2013 5:51 pm

OpenZone je dobil generator terenov in environment map:
Slika
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Jul 13, 2013 10:00 pm

Ni švoh tole, ducakar! A to maš nek svoj engine al kako?

Also, ni nek velk progress, malo se igral z lighting etc, medtem ko delam naslednji asset:
Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a ducakar » Ne Jul 14, 2013 2:16 pm

Ja moj engine je to. Ga najdeš med Projekti.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a ducakar » So Jul 20, 2013 5:59 pm

Slika

Skupinsko izbiranje in dodaten bar za status pod healthbarom (za municijo, gorivo, kondicijo ...)
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Jul 21, 2013 1:17 am

@Kekec: Lepo to! Koliko dinamičnih objektov pa lahko noter namečeš preden frame rate pade zelo nizko?
@ducakar: Waa, pogon uporabljen za strategijo. Lepo videt to. Ali je to samo za test ali nameravaš strategijo skupaj spravit?
@Zocky: Ne zgleda švoh, malce več rastlinja še naredi pa spravi skupi eno pošteno sceno :)

Tudi sam po dolgem času prilagam no screenshot - eksperimentiram z manjšimi nasveti, da se player nauči katera tipka je za kaj.
Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Zocky » Ne Jul 21, 2013 10:20 am

Bloody,
Ja itak, še cel level je treba skup spravt preden bom začel razmišljat o rastlinju, to sta sam prva dva (tri) propa, ostalo pa še pride.
Sicer pa nice scena!

Ducatar, tole zgleda kr zanimiv že!
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Kekec » Ne Jul 21, 2013 12:56 pm

Blodyavenger napisal/-a:@Kekec: Lepo to! Koliko dinamičnih objektov pa lahko noter namečeš preden frame rate pade zelo nizko?
Hvala :)
Glede na to da uporablam podobn princip kot je deferred shading za luči, je performance zlo odvisn od števila pokritih pixlov, se prav od razdalje do katere objekt oddaja svoj odsev. Se pa skalira približn linearno glede na število objektov in pa seveda je pomembn kok ma grafična pixel fill rate. Na moji grafični (radeon hd4870) je zadeva mal boga, če dam fullHD resolucijo :lol:, ampak na novejših je kr solidn performance :)). Bo pa zadeva definitivno bolš delvala ko jo bom spravu na DX10, ker DX9 v enem passu prebav samo 5 stranic kocke :|
Kekec
novinec
novinec
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe Jun 28, 2013 10:14 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a ducakar » So Jul 27, 2013 11:38 am

Slika
Štancanje stavb.

@Blody: mislim Battlezone skupaj spravit.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Jul 27, 2013 5:56 pm

u, battlezone je bil carski špil...

Čeprav mogoče ne bi bla slaba ideja povprašat pri teamu, ki dela "Bionite: Origins", ker oni tudi delajo game po vzoru Battlezone (1), mislim celo da so dobil nekaj financ na kickstarterju pred časom...
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Avg 09, 2013 8:16 am

Zakon to! :D

Še jst pripoam en screenshot, da slučajno ne pozabim jutri.

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a ducakar » So Avg 10, 2013 2:42 am

Slika

Editor levelov. Da mi ne bo več treba misij kreirat prek skriptov in ročno vnašat stotin koordinat ...
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a ducakar » So Avg 10, 2013 12:47 pm

@Blody: Tole zgleda že zelo mamljivo. Bo kmal kakšen demo? :)
@Zocky: Poznam Bionite, samo jaz imam svoj engine, ki ga mislim še naprej razvijat.
ducakar
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Avg 28, 2009 12:20 am

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a zebi24 » To Avg 20, 2013 2:55 pm

Nekaj novega še iz moje strani:
Gre za igro, ki sicer bazira na igri Pac-man, vendar ima drugačno grafično podobo, 4 različne načine igranja ter več različnih map.
Igra bo v kratkem končana, objavil jo bom tudi na forumu, da boste lahko stestirali. .<(4)>

Slika
zebi24
novinec
novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To Avg 14, 2012 10:29 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Avg 20, 2013 11:14 pm

@ducakar: Hvala :) Glede demota težko rečem. Rad bi prvo imel malce več skupaj, da lahko posameznik dobi neko realno sliko o stvari. Vsekakor pa upam, da bo zelo kmalu - vsebina pa vsekakor narašča toliko hitro kolikor zmorem poleg faksa in dela.

@zebi24: Tile osliči zgledajo res simpatično. Vidim da počasi napreduješ z zahtevnostjo projektov kar je zelo dobro! Te držim za besedo, da nam daš igro v testiranje ;)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » So Avg 24, 2013 1:18 pm

Evo me! Slika iz prve mape, skozi katero boš spoznal zakaj se igra sploh gre (zgodba)

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Wing » Ne Avg 25, 2013 3:02 am

Tale Courier izgleda res vedno bolj simpatično. :)
Uporabniški avatar
Wing
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 481
Pridružen: Sr Jan 08, 2003 9:33 pm
Kraj: Kranj

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Avg 26, 2013 1:35 pm

Hvala! Res lepo slišat glede na to da se trudim delat na temu :)
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Sep 08, 2013 11:53 am

Še ena z malo zamude - tematika greznica se pojavi skoraj v vsaki igri, Courier of the Crypts ni nič drugačna. Seveda pa se bom potrudil, da bo potovanje z greznico čim bolj zabavno.

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a pevecyan » Ne Sep 08, 2013 12:14 pm

Vsako sredo in vsako soboto me bolj zaščemi, da bi probal tole! :D Noro .<(14)>
pevecyan
novinec
novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Pe Sep 27, 2013 3:06 pm

Bom sprejel tole kot kompliment, ful hvala :D

Evo, še ena iz storyline mape.
Slika

Dajte pubje in pubice, objavite kaj da ne bo čist "Courier of the Crypts slike v soboto"
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Okt 02, 2013 12:22 pm

Evo mene back po sto letih pavze.

Blody, teli tvoji zadnji screeni so insanely lepi! Tale zadnji mi je sploh blazno vsec, zakon lesena uta! :C: Vso sreco pri projektu, res izgleda cedalje bolj in bolj profi.
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Lamoot » So Okt 19, 2013 3:35 pm

Sobota je in nobenega kurir screenshota, kaj zdej to :D sem misli da je tukaj kurir v soboto :)
Lamoot
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 363
Pridružen: Po Avg 10, 2009 6:34 pm

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Okt 19, 2013 9:58 pm

No ok če ne bo drug bom pa jaz kej objavu. :P

Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Re: Slike v soboto

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Okt 21, 2013 1:45 pm

@impulse9: Ej, ful hvala :D Se trudim, in cenim pohvale - lepo slišat, da nekaj vseeno prav delam, hehe.
@Lamoot: moru sm mal pavze nardit, ker sm sam jst pošilju. Imam drugače vsako soboto zunaj sliko (95% sobot)
@Zocky: Sm gledu v tvoji temi, da si ful napredka naredu - to zgleda bolš in bolš, sm že reku večkrat ampak - želim si videt vse te stavbe na neki sceni z zelenjem, skalovjem in potokom :D

Evo, napopam še nekaj njih:

Mostič in na njem kurir - šibke luči v lunini mesečini
Slika

Dialogue screen mockup (stvar bo doživela spremembe ker nisem ravno zadovoljen)
Tudi uta je dobila dodatne spremembe čeprav jo dialog zakriva... :)

Slika
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Kavarna

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron