Stran 5 od 6

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jun 22, 2013 8:36 pm
Napisal/-a Lamoot
Impulse9, fajn animacija flaške :)

Zocky, si se vrgel iz gora in arhitekture v malo bolj organske zadeve :) Zgleda fajn, samo materialu manjka kontrast med svetlečimi izpostavljenimi deli in vsemi tistimi umazanimi dolinami na površini kovine, kot na sledečem primeru. Imaš kakšno možnost da zapečeš cavity / curvature map modela? Ker to naj bi se uporabljalo za take primere.
Slika
(aja, to ni slika v soboto :) )

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Jun 23, 2013 1:11 am
Napisal/-a Smotko
Za diplomsko nalogo sem se moral spoznati tudi z Unityjem. Za ta namen sem se spravil delat preprosto igro: 3,4 v vrsto v 3D. Pogledal sem par tutorialov in po 1 uri kodiranja (in klikanja) ze imel delujoc prototip.

Slika
Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Jun 23, 2013 9:09 am
Napisal/-a Zocky
@lamoot,
tnx!

Jah, kokr je meni znano, cavity map uporabiš, če hočeš robove poudarit. Recimo če maš recimo udrtino da modelu, zarezo al neki, uporabiš cavity da jo poudariš. Ker jaz teh stvari niti nimam, je tud cavity precej nepoudarjen, tudi če sm v PSju zapretiravu. Recimo lej tole referenco:
Slika

Kokr vidiš, se na prehod razen tega da se barva spremeni, drugo ne pozna toliko, zato tudi če bi uporabu cavity, kar sm, sploh ne pride do izraza.

Bom malo bolj probu poudarit z normalo mapo, z cavitijem pa kokr sm vidu nč ne pomaga.

Sicer tole ni glih slika za soboto, sam manjši progress od takrat:
Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jun 29, 2013 1:11 pm
Napisal/-a Kekec
Sem reku morm mal na forum skočt pa pokazat na čem delam :P

Probavam narest real-time reflections (kar bo verjetno tudi del diplomske če mi rata usposobt še relief mapping :))

Reflections1.png
Reflections1.png (88.96 KiB) Videno 8451 krat

Reflections2.png
Reflections2.png (136 KiB) Videno 8451 krat

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jul 06, 2013 3:24 pm
Napisal/-a Zocky
Evo bo treba spet kej objavit....delam podstavek za tega leva:
Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: To Jul 09, 2013 10:48 pm
Napisal/-a Lamoot
Fino, fino, je materiala za slike v soboto :)

Za kip ti dam na pol prav. Sem še enkrat primerjal z referenco in si res dokaj vestno poustvari zadevo. Še posebej potem ko sem odmislil prejšnji podstavek, ki je površnemu pogledu naredil celotno zadevo kot da ji nekaj manjka. S ta novim podstavkom je tudi to boljše. Ena stvar ki sem jo sicer opazil je rob okoli ust, ki je na referenci veliko bolj definiran kot na modelu. Drugače pa pohvalno za napredek, si zelo zgledno bildaš mad skillze :)

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jul 13, 2013 5:51 pm
Napisal/-a ducakar
OpenZone je dobil generator terenov in environment map:
Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jul 13, 2013 10:00 pm
Napisal/-a Zocky
Ni švoh tole, ducakar! A to maš nek svoj engine al kako?

Also, ni nek velk progress, malo se igral z lighting etc, medtem ko delam naslednji asset:
Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Jul 14, 2013 2:16 pm
Napisal/-a ducakar
Ja moj engine je to. Ga najdeš med Projekti.

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jul 20, 2013 5:59 pm
Napisal/-a ducakar
Slika

Skupinsko izbiranje in dodaten bar za status pod healthbarom (za municijo, gorivo, kondicijo ...)

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Jul 21, 2013 1:17 am
Napisal/-a Blodyavenger
@Kekec: Lepo to! Koliko dinamičnih objektov pa lahko noter namečeš preden frame rate pade zelo nizko?
@ducakar: Waa, pogon uporabljen za strategijo. Lepo videt to. Ali je to samo za test ali nameravaš strategijo skupaj spravit?
@Zocky: Ne zgleda švoh, malce več rastlinja še naredi pa spravi skupi eno pošteno sceno :)

Tudi sam po dolgem času prilagam no screenshot - eksperimentiram z manjšimi nasveti, da se player nauči katera tipka je za kaj.
Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Jul 21, 2013 10:20 am
Napisal/-a Zocky
Bloody,
Ja itak, še cel level je treba skup spravt preden bom začel razmišljat o rastlinju, to sta sam prva dva (tri) propa, ostalo pa še pride.
Sicer pa nice scena!

Ducatar, tole zgleda kr zanimiv že!

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Jul 21, 2013 12:56 pm
Napisal/-a Kekec
Blodyavenger napisal/-a:@Kekec: Lepo to! Koliko dinamičnih objektov pa lahko noter namečeš preden frame rate pade zelo nizko?
Hvala :)
Glede na to da uporablam podobn princip kot je deferred shading za luči, je performance zlo odvisn od števila pokritih pixlov, se prav od razdalje do katere objekt oddaja svoj odsev. Se pa skalira približn linearno glede na število objektov in pa seveda je pomembn kok ma grafična pixel fill rate. Na moji grafični (radeon hd4870) je zadeva mal boga, če dam fullHD resolucijo :lol:, ampak na novejših je kr solidn performance :)). Bo pa zadeva definitivno bolš delvala ko jo bom spravu na DX10, ker DX9 v enem passu prebav samo 5 stranic kocke :|

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jul 27, 2013 11:38 am
Napisal/-a ducakar
Slika
Štancanje stavb.

@Blody: mislim Battlezone skupaj spravit.

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Jul 27, 2013 5:56 pm
Napisal/-a Zocky
u, battlezone je bil carski špil...

Čeprav mogoče ne bi bla slaba ideja povprašat pri teamu, ki dela "Bionite: Origins", ker oni tudi delajo game po vzoru Battlezone (1), mislim celo da so dobil nekaj financ na kickstarterju pred časom...

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Pe Avg 09, 2013 8:16 am
Napisal/-a Blodyavenger
Zakon to! :D

Še jst pripoam en screenshot, da slučajno ne pozabim jutri.

Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Avg 10, 2013 2:42 am
Napisal/-a ducakar
Slika

Editor levelov. Da mi ne bo več treba misij kreirat prek skriptov in ročno vnašat stotin koordinat ...

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Avg 10, 2013 12:47 pm
Napisal/-a ducakar
@Blody: Tole zgleda že zelo mamljivo. Bo kmal kakšen demo? :)
@Zocky: Poznam Bionite, samo jaz imam svoj engine, ki ga mislim še naprej razvijat.

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: To Avg 20, 2013 2:55 pm
Napisal/-a zebi24
Nekaj novega še iz moje strani:
Gre za igro, ki sicer bazira na igri Pac-man, vendar ima drugačno grafično podobo, 4 različne načine igranja ter več različnih map.
Igra bo v kratkem končana, objavil jo bom tudi na forumu, da boste lahko stestirali. .<(4)>

Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: To Avg 20, 2013 11:14 pm
Napisal/-a Blodyavenger
@ducakar: Hvala :) Glede demota težko rečem. Rad bi prvo imel malce več skupaj, da lahko posameznik dobi neko realno sliko o stvari. Vsekakor pa upam, da bo zelo kmalu - vsebina pa vsekakor narašča toliko hitro kolikor zmorem poleg faksa in dela.

@zebi24: Tile osliči zgledajo res simpatično. Vidim da počasi napreduješ z zahtevnostjo projektov kar je zelo dobro! Te držim za besedo, da nam daš igro v testiranje ;)

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Avg 24, 2013 1:18 pm
Napisal/-a Blodyavenger
Evo me! Slika iz prve mape, skozi katero boš spoznal zakaj se igra sploh gre (zgodba)

Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Avg 25, 2013 3:02 am
Napisal/-a Wing
Tale Courier izgleda res vedno bolj simpatično. :)

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Po Avg 26, 2013 1:35 pm
Napisal/-a Blodyavenger
Hvala! Res lepo slišat glede na to da se trudim delat na temu :)

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 11:53 am
Napisal/-a Blodyavenger
Še ena z malo zamude - tematika greznica se pojavi skoraj v vsaki igri, Courier of the Crypts ni nič drugačna. Seveda pa se bom potrudil, da bo potovanje z greznico čim bolj zabavno.

Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 12:14 pm
Napisal/-a pevecyan
Vsako sredo in vsako soboto me bolj zaščemi, da bi probal tole! :D Noro .<(14)>

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Pe Sep 27, 2013 3:06 pm
Napisal/-a Blodyavenger
Bom sprejel tole kot kompliment, ful hvala :D

Evo, še ena iz storyline mape.
Slika

Dajte pubje in pubice, objavite kaj da ne bo čist "Courier of the Crypts slike v soboto"

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Sr Okt 02, 2013 12:22 pm
Napisal/-a impulse9
Evo mene back po sto letih pavze.

Blody, teli tvoji zadnji screeni so insanely lepi! Tale zadnji mi je sploh blazno vsec, zakon lesena uta! :C: Vso sreco pri projektu, res izgleda cedalje bolj in bolj profi.

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Okt 19, 2013 3:35 pm
Napisal/-a Lamoot
Sobota je in nobenega kurir screenshota, kaj zdej to :D sem misli da je tukaj kurir v soboto :)

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: So Okt 19, 2013 9:58 pm
Napisal/-a Zocky
No ok če ne bo drug bom pa jaz kej objavu. :P

Slika

Re: Slike v soboto

OdgovorObjavljeno: Po Okt 21, 2013 1:45 pm
Napisal/-a Blodyavenger
@impulse9: Ej, ful hvala :D Se trudim, in cenim pohvale - lepo slišat, da nekaj vseeno prav delam, hehe.
@Lamoot: moru sm mal pavze nardit, ker sm sam jst pošilju. Imam drugače vsako soboto zunaj sliko (95% sobot)
@Zocky: Sm gledu v tvoji temi, da si ful napredka naredu - to zgleda bolš in bolš, sm že reku večkrat ampak - želim si videt vse te stavbe na neki sceni z zelenjem, skalovjem in potokom :D

Evo, napopam še nekaj njih:

Mostič in na njem kurir - šibke luči v lunini mesečini
Slika

Dialogue screen mockup (stvar bo doživela spremembe ker nisem ravno zadovoljen)
Tudi uta je dobila dodatne spremembe čeprav jo dialog zakriva... :)

Slika