Moj igg art campaign

Pogovori o vsem ostalem - igre na splošno, mali oglasi, iskanje pomoči za projekte, najljubša barva itd.

Moj igg art campaign

OdgovorNapisal/-a Nummy » To Apr 02, 2013 12:41 pm

Evo odloču sem se da probam zbrati denar preko indiegogo za licence in opremo, ki bi jo rabil da lahko naprej ustvarjam.
Kak mesec nazaj sem začel risati grafiko za projekt, ki ga furava skupaj s punco: http://forum.slogamedev.net/viewtopic.php?f=51&t=2592

Očitno sama ideja o igri ljudem ni preveč zanimiva, zato nisva zbrala potrebnega denarja. Punca me je nekako spodbudila, da sem ustvarjal naprej, vendar sem sedaj zadel zid preko katerega ne morem naprej: namreč trial licence so potekle, prav tako je praktično nemogoče risati z miško kaj bolj kompleksnega.

No če se komu zahoče pomagati tukaj je link do igg campanije: Vsaka pomoč bo dobra.
http://igg.me/at/matej-art/x/615607
Nummy
novinec
novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 6:42 pm

Re: Moj igg art campaign

OdgovorNapisal/-a Smotko » Sr Apr 03, 2013 12:54 pm

Hi nummy. Najprej pohvale za grafiko pr Minning igrici, imas kar talent. Upam, da kljub temu, da nista dobila denarja za razvoj ne bosta obupala nad igro. Priporocam, da jo razvijeta do igrabilne verzije, jo releasata in potem zacneta razvijati naslednjo. Dokler nimata par iger pod streho vama priporocam, da delata igre, ki so cimbolj preproste in kratke - tako da dobita obcutek kaj deluje in kaj ne, kaj je zabavno, kaj ljudje hocejo igrat itd...

Mimogrede, priporocam, da ne gres takoj na tablico za 2k evrov. Ze tablice do 100 evrov ti mocno olajsajo zivljenje (v primerjavi z misko) in tudi navadit se ni tako tezko... Podobno velja za programe. Gimp je na primer res kar precej zadaj kar se uporabniskega vmesnika tice, ampak je vseeno zelo mocno in uporabno orodje.
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: Moj igg art campaign

OdgovorNapisal/-a Nummy » Sr Apr 03, 2013 1:40 pm

Živjo,

glede na indiegogo kampanijo za igro sem videl, da ni interesa za to igro med ljudmi. Objavila sva veliko tem na različnih forumih in dobila kar precej negativnih ocen, kar naju je prepričalo da verjetno ne bova izdala igre širši javnosti, pač pa jo bo punca uporabila pri zagovoru diplomske naloge. Igra bo dokončana, samo ne bo vsebovala toliko kot sva predvidevala. Če bova dobila kje kaj denarja bova igro dokončala in izdala, samo trenutno ni interesa. Slovenija sux.
V načrtu imava že novo igro, trenutno pa je v izdelavi nova oblika spletne strani (tokrat sem jaz sam osebno zrisal in zdesijnal stran, punca jo je samo spravila v kodo).

Drugače enkrat že nekaj časa nazaj sem probaval eno cenejšo tablico v eni trgovini, pa mi ni bila všeč, prav tako mi je bila veliko premajhna in natančna. Prav tako mi je veliko lažje risati na papir, ampak saj vemo kako pride potem scan na računalnik. Iskal sem po internetu in sem na veliko forumih prebral, da so wacom tablice najboljše, najbolj natančne in poleg tega imajo v programu tudi LCD tablice. Praktično ti taka tablica omogoča direktno risanje kot na papir. Vem je malo draga, kar tudi mene malo skrbi, ampak kakšne velike izbire tu ni. Probaval sem tudi že telefon uporabiti kot tablico, pa je stylus preveč nenatančen. Sicer mi pa tudi ni jasno, kako je lahko touch screen 24 inčen monitor toliko drag, ampak verjetno gre pri wacomu za zelo kvalitetno robo.
Kar se tiče pa programov: jaz delam večinoma tako, da najprej v illustratorju narišem osnovo in potem v photoshopu popravljam po potrebi ali pa kar pustim v vektorski obliki če pride dovolj dobro. Adobov illustrator ima veliko naprednih funkcij, ki jih recimo inkscape nima, ostali programi pa so še bolj zadaj (recimo eden izmed zelo fajn in uporabnih efektov je gradien mesh - ja inkscape ima sicer to notri ampak kot alfa verzijo ne official in ne deluje tako kot bi morala). Prav tako ima photoshop CS6 kar precej prednosti pred GIMP-om, če ne drugega deluje na mojem računalniku veliko bolj tekoče. In navsezadnje CS6 paket vsebuje tudi flash, ki ga bom potreboval nazadnje pri izdelavi animacij za igre. Hudič je, ker adobe ima zelo dobro povezanost med programi in ima solidne standarde, če pa uporabljam različne programe pa ima potem vsak svoje standarde za shranjevanje in potem izgubljam na vseh koncih na kvaliteti. Se strinjam 3000€ je velik znesek, ampak če pogledaš iz drugega kota, tablico bom imel za najmanj 10 let. Trenutno imam tadrugi monitor star že več kot 10 let in bo praktično LCD matrika prej crknila kot ostala elektronika (namreč ni več toliko odziven, prav tako pa slika pušča sledi na zaslonu - kao zapečena slika). Prav tako sem naletel še na en problem pri svojih monitorjih in to so barve. Namreč nikakor ne morem priti na standardne barve, saj se philips ne drži standardov kot bi se moral in recimo če na koncu svoje delo gledam na drugem zaslonu, so barve drugačne kot pri meni (in potem dostikrat popravljam).

Pa še za posladek majhen predogled skice za naslednjo idejo o igri (trenutno delam samo skice in načrt).
Slika
Nummy
novinec
novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 6:42 pm

Re: Moj igg art campaign

OdgovorNapisal/-a Nummy » So Apr 06, 2013 1:05 pm

Še update glede naslednjega projekta oz. ideje za projekt. Šlo bi za igro podobno Jagged Alliance 2, izometrično potezno strategijo s podobno grafiko, vendar z malo razširjenim play style-om in več funkcijami (tudi research za orožja in možnost raziskovanja bolj "tehnoloških orožij").
Da vržem še eno "kost" glede naslednjega projekta:
Slika
surov art, narisal bom še par orožij, potem pa bova s punco še malo razmislila glede ideje in naredila proof of concept. Zanima me samo komentarji pa če bi vas mogoče zanimala taka igra?
Nummy
novinec
novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Mar 25, 2012 6:42 pm


Vrni se na Kavarna

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron