ZootFly isce programerje in level designerje

Pogovori o vsem ostalem - igre na splošno, mali oglasi, iskanje pomoči za projekte, najljubša barva itd.

ZootFly isce programerje in level designerje

OdgovorNapisal/-a fury » Če Mar 15, 2007 5:37 pm

Na ZootFlyju se sirimo. Iscemo programerje in level designerje za AAA next-gen igre za Xbox360 in PS3.

Igre se razvija na Xubl-u. Next-gen in-house enginu, ki je popolnoma integriran z Mayo.

Iscemo programerje dveh nivojev:
- Scripter - dobro znanje C++
- Engine/game programer - dodatno poznavanje OpenGL/DirectX, po moznosti tudi splosne 3d engine arhitekture

Engine/game programerji skrbijo za razvoj engina, game featurjev ter portinga na 360/PS3.

Level designer:
- Skrbi za layout levela
- Dela gameplay (including prop in AI placement)
- Lighting (popolnoma dinamicen, realtime preview)
- Dela skupaj s scripterjem
- Mora poznati Mayo

Izobrazba in spol sta popolnoma irelevantna. Prejsnje izkusnje na komercialnih ali hobby projektih (mod, home-made game etc.) so velik plus. Dela se on-site v Ljubljani.

Ce ste zainteresirani, posljite mail na jobsATzootfly.com ali poklicite 01 428 73 41.
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a metko » Če Mar 22, 2007 12:36 am

morda iščete še koga , ki bi delal doma, izdeloval 3d modele v 3d programu, ki bi jih kasneje uporabili v igri? lahko tudi za pol manjši honorar kot naj bi bil predviden. lahko izvedemu tudi praktični zastonj poiskus?

morda iščete scenarije za nove igre?
metko
novinec
novinec
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To Mar 06, 2007 1:03 am

OdgovorNapisal/-a neuronicus » Če Mar 22, 2007 11:13 pm

hehe, ti se pa "znaš" prodajat :D

če imaš kakšne scenarije ali ideje, jih lahko z nami deliš v Dizajniranje. :wink:
neuronicus
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne Jan 12, 2003 12:03 pm

OdgovorNapisal/-a fury » Pe Mar 23, 2007 12:56 am

metko, pisi na jobsATzootfly.com pa se mogoce kej najde :)
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a fury » To Maj 22, 2007 4:26 pm

Tale post se vedno velja. Poklicite ali pa pisite mail in se zmenimo za razgovor :)
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » To Maj 22, 2007 9:44 pm

Ker praviš da razvijate tudi za XBOX360...a to pomeni da rabite kakšne C# .NET XNA programerje?
to bi blo zame zelo zelo mikavno...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a fury » To Maj 22, 2007 9:51 pm

Ja definitivno delamo za 360 :) Zal ne delamo z XNA ampak direktno z 360 APIji. Programiramo pa v C++. Kar pa se ne pomen, da nisi uporaben. Ce si pripravljen priucit se lahko kej zmenmo :)
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a metko » So Jun 02, 2007 12:02 pm

sam bi z veseljem sodeloval pri projektiranju iger, praktično si to od nekdaj želim. ampak ker sem še študent se verjetno ne bi mogel kar zaposliti.
metko
novinec
novinec
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To Mar 06, 2007 1:03 am

OdgovorNapisal/-a blan » So Jun 02, 2007 1:22 pm

Sam eno vprašanje, za game engine programerja ste napisali da je treba poznati OpenGL/DirectX. V kako pa je engine sestavljen? OpenGL za slike in DirectX (razen Direct3D) za ostalo, ali kako? Razen če je to skrivnost :).
blan
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Apr 18, 2006 9:23 pm

OdgovorNapisal/-a fury » So Jun 02, 2007 9:22 pm

Engine je sestavljen tko, da mamo Direct3D za rendering na 360 in PC, za PS3 pa OpenGL oziroma GCM (ni se cist ziher kero). Za sound mamo FMOD, za fiziko AGEIO.
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a Delfi » So Jun 02, 2007 10:23 pm

fury napisal/-a:Engine je sestavljen tko, da mamo Direct3D za rendering na 360 in PC, za PS3 pa OpenGL oziroma GCM (ni se cist ziher kero). Za sound mamo FMOD, za fiziko AGEIO.


GCM? wtf je gcm? sem mislil, da se na ps3 za grafiko uporablja opengl|es + CG shaderje..
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a fury » So Jun 02, 2007 11:07 pm

U bistvu mas PSGL, ki je implementacija OpenGL ES 2.0 z CG shaderji, ampak je misljen predvsem kot "get it up and running fast" stvar.

Interno se OpenGL prevede v LibGCM kodo, ki je bolj low level in RSX specific. LibGCM klici zbuildajo RSX command buffer, ki ga nato graficna med rendranjem framea "pozre" iz memoryja in executa.

Na 360ju recimo se command buffer zbuilda direkt iz Direct3D komand.

Skratka, ful hitrej je ce direkt z LibGCM delas, kot za OGL, ker se znebis enga layerja vmes.

Lahko pa na PS3 in na 360 gres se bolj hardcore in SAM zbuildas command bufferje s pomocjo enih zlo zlo low level funkcij, ampak je precej suicidal vzdrzevat kodo in zonglirat, da je graficna vedno v pravem stanju ko pade kaksna komanda. Skratka antiproduktivno :)
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a Delfi » Ne Jun 03, 2007 6:11 pm

Ma ja, mene zanima delo engine programerja, ampak to pomeni, da bi moral se bolj poglobiti v C / C++ .. ?? ker trenutno delam igro z pascal + newton fizika + opengl + openal = tole: http://www.gtatools.com/TDC/

Razen, če bi se vam pri Zootfly zdelo vredno nadaljeval ta moj projekt, mišljen je kot gta1-style arkadni MMO, z "easy-to-build" svetom, kjer lahko vsak gradi del mesta :D
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a neuronicus » Ne Jun 03, 2007 9:07 pm

hja, dobro je, če obvladaš tisto kar obvladajo drugi.
glede tvojega projekta pa tudi dvomim, da bi ga oni nadaljevali. men se zdi super, zato ga dokončaj. pa še c++ se medtem nauč :D


fury, kaj pa tisti, ki jih zanima game dizajn in so prebrali tud že kakšno knjigo o tem? so tud zaželeni? :) :D
neuronicus
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne Jan 12, 2003 12:03 pm

OdgovorNapisal/-a fury » Ne Jun 03, 2007 11:12 pm

Delfi: Ce znas Pascal u bistvu znas C++. Ce te delo engine programmerja zanima prid na razgovor pa se zmenmo. Pisi mi na tiborATzootfly.com al pa posl PM. Glede nadaljevanja tvojga projekta bo pa bolj kriza, ker morjo nasi projekti prezivet cel team folka -> veliki dnarji :)

neuro: zazeleni. javi se nam kej (pisi email men al pa na careerATzootfly.com) pa prides na razgovor pa se pogovorimo.

Se enkrat - VSI, ki se kakorkoli vidte v game developmentu ste vabljeni na razgovor, pa se mogoce najde kej za vas. Skodit ziher ne more :)
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Jun 03, 2007 11:34 pm

lahko pa začnete financirati moj natural born keeper :P
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Ne Jun 03, 2007 11:36 pm

če ma človek nekaj malo izkušenj, a ste recimo pol pripravljeni ga priučit kokr je treba, recimo kot level designer ali pa modeler?
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a fury » Po Jun 04, 2007 12:02 am

Zocky: definitivno. Ce bi samo profije zaposljeval, pol bi 5 folka delal v firmi :P
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jun 04, 2007 12:27 am

hehe :lol:
hja jst bi definitivno rad malo več zvedu okol gamedev....posebej level design pa modelling...
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a neuronicus » Po Jun 04, 2007 9:51 am

ho ho ho :D sem ugotovil, da sem si s furyjem že pisal po mejlu. ampak na srečo je lovro šturm utihnil glede nasilnih igric in je zadeva, ki sem jo nameraval izpeljati, v podobnem stanju kot hollow :lol: :lol:
neuronicus
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne Jan 12, 2003 12:03 pm

OdgovorNapisal/-a Iason » Po Jun 04, 2007 4:52 pm

Zanimivo tole, fury sem ti poslal en email :)
Iason
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 329
Pridružen: To Sep 21, 2004 10:57 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a neuronicus » Sr Jun 06, 2007 7:01 pm

ja, kdor bi rad delal špile naj se zmeni za sestanek. šefi so kul :) tlačani pa tud :lol:

mene močno mika, ampak je problem faks. po eni strani bi blo fajn, da ga končam, po drugi strani me pa gamedev zelo mika. straše pa zanima kakšno plačo ima level dizajner. še posebej tak kot sem jaz, ki nima mnogo pojma o mayi in bi se moral zadeve še priučiti. sam bi kakšno stvar naredil za pest riža, ampak od tega se ne da dolgo živet. pa še ne sprejemajo ga kot plačilno sredstvo :? :D
neuronicus
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne Jan 12, 2003 12:03 pm

OdgovorNapisal/-a Zocky » Sr Jun 06, 2007 7:03 pm

pol pa deli za dve pesti riža :P
j/k
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a PeRc-piskot » Po Jun 11, 2007 11:22 pm

neuronicus napisal/-a:ja, kdor bi rad delal špile naj se zmeni za sestanek. šefi so kul :) tlačani pa tud :lol:

mene močno mika, ampak je problem faks. po eni strani bi blo fajn, da ga končam, po drugi strani me pa gamedev zelo mika...

V istem položaju sem jaz. Zgleda, da bom končal faks, vmes pridno modelirov za mode, po končanem faksu pa "devat igre" =) ...mogoče se bom pa že prej sprofesionaliziral na tem področju :D Kva pa veš.

Zootfly- potrebujete "Enviromental artiste"/izdelovalce static meshov slučajno? Recmo tko- občasno delo na domu (modeliram v Mayi)? Lp Perc

p.s.- moja galerijica modelov iz Maye ---> http://s94.photobucket.com/albums/l92/PeRc-piskot/
"The man who has no imagination, has no cookies."
Uporabniški avatar
PeRc-piskot
novinec
novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To Apr 13, 2004 3:06 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a fury » Ne Jun 17, 2007 5:41 pm

Perk read PM, sem ti poslal kontaktne podatke. Nimam pa pojma ce iscemo @home folk :)
fury
novinec
novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Mar 15, 2007 5:22 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

OdgovorNapisal/-a nux » Če Sep 20, 2007 4:38 pm

Zgleda zelo zanimivo... škoda :?
s C++ se ukvarjam samo OpenGL/DirectX nisem neki vešč, ŠE :)
Zdaj delam eno igrico online karte, ni 3D itak :) ko koncam pa sem mislu, da bi direcx kaj bolj prestudiral :roll: hehe
nux
novinec
novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Sep 20, 2007 4:30 pm

OdgovorNapisal/-a J.T. » Če Sep 20, 2007 9:40 pm

Nux, odličen CV, sem piši: johnc@idsoftware.com.
J.T.
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Pe Jul 06, 2007 6:37 pm

OdgovorNapisal/-a nux » Če Sep 20, 2007 11:24 pm

LOL

nisem reku da bom kam pisal :P Tip je itak majstor :) Se ne ukvarja on s takimi loleki kot sem jaz hehe. :roll:
nux
novinec
novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Sep 20, 2007 4:30 pm


Vrni se na Kavarna

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron