Dungeon Keeper 1: REMAKE

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Dungeon Keeper 1: REMAKE

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Pe Feb 17, 2006 11:23 pm

Torej, kot je že iz naslova razvidno, delam na rimejku svoje najljubše igre. Programiram v prostem času (ki ga je nažalost zelo malo). Nebom rekel, da bom projekt pripeljal do konca, ker se lahko zgodi, da ga nebom :D (kot je to navada pri slogamedev).

Projekt je že v takšni fazi, da zna popolnoma prebrati in vizualuzirati vsako mapo narejeno za Dungeon Keeper 1. Manjkajo le še male podrobnosti. In tukaj imate malo slikic, da vidite kako približno že izgleda.

Sicer nevem kaj bi na to rekel Bullfrog oz. EA, verjetno bi hoteli da prekinem z delom :)

No pa še nekaj slikic da nebom govoril. Texture so za development namene trenutno dokaj lowres.. Slike pa slabe kvalitete

Horned Reaper (Horny) v knižnici
Slika

pokopališče
Slika

ta del je iz zadnjega levela, kje se prvič srečate z Avatarjem
Slika

training room
Slika

celozaslonska mapa enega originalnega levela
Slika

3D pogled na Treasure room
Slika

pa še en skeleton
Slika
Zadnjič spremenil ALTF4, dne So Feb 18, 2006 12:01 am, skupaj popravljeno 1 krat.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Pe Feb 17, 2006 11:32 pm

looks nice ma'mate :D

pohvalno ej :D
upam da ti stvar uspe spraviti skup vsaj tolko da bomo lahko kaj igrali :D

slike so ql mogoče bi res ble boljše kak bolj high.res texture...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Retro » So Feb 18, 2006 1:27 am

Zelo zelo dobro! Palci gor! Kot fan zahtevam, da pri prvoosebnem pogledu skozi kreature remejkas razlicne filtre (muha je videla skozi sestkotnike, scurki zelo fisheye ... ) - men je bla to d best finta v spilu, poleg zelo kulskega kopanja poti in soban v zemljo. No, karkoli bo iz tega remaka se ga zelo veselim.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a Rhuantavan » So Feb 18, 2006 11:17 am

Vse najboljše želje da projekt izpelješ do konca ali vsaj do take točke, da te bomo preganjali da ga boš moral :)

Hočem videt evil hand v akciji :twisted:
Uporabniški avatar
Rhuantavan
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 632
Pridružen: So Okt 26, 2002 2:16 pm
Kraj: Renče, Slovenia

OdgovorNapisal/-a Person » So Feb 18, 2006 12:43 pm

Nice nice, pa upam, da izpelješ do konca :wink:
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » So Feb 18, 2006 1:18 pm

igra se lepo razvija ampak bolj počasi, ker moram sam modelirat/animirat/texturirat, iskat/delat primerne texture in programirat :) .
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » So Feb 18, 2006 2:20 pm

Zgleda super! Pohvalno.
Lahko poves kej vec o tehnologijah ki jih uporabljas?
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a Wing » So Feb 18, 2006 3:00 pm

Super fino, upam da ti rata dokončat. :wink:
Uporabniški avatar
Wing
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 481
Pridružen: Sr Jan 08, 2003 9:33 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a maverick » So Feb 18, 2006 5:43 pm

Četitke so far! :)
Zgleda lepo!


Zdej pa - mrš delat! :twisted:
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » So Feb 18, 2006 6:34 pm

prav presenečen sem nad tako pozitivnim odzivom :)

Tukaj sta še dve sliki, prva je iz originala, druga pa je iz mojega. Sliki sta bili vzeti na popolnoma enaki lokaciji.

original
Slika


in še moja izvedba
Slika



Glede tehnologije pa:

Uporabljam C++ z OpenGL in win32 API. V ozadju je pogon, ki je optimiziran za izris igre takega tipa. Napisan je že tudi zvočni pogon, ki pa še ni v uporabi. Seveda je tu tudi sistem delcev (curljanje vode, "explozije" lave, različni efekti spellov...).
Grafika še trenutno ni nič kaj posebnega, ker tisti eye candy pridejo na koncu. Za svetlobo, ki bo dala tisti temačen občutek še ni čisto poskrbljeno. Verjetno bom uporabil lightmape. Zdaj se trenutno osredotočam na umetni inteligenci IMPa. Napisal sem še en hiter A* path finder, tako da bomo videli kako bo to delalo v akciji.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Ne Feb 19, 2006 12:51 pm

A engine si sam napisal al si kakega opensource vzel?
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a davidb » Ne Feb 19, 2006 3:30 pm

mogoče bi moral najti samo še nekoga, ki bolj obvlada 3D modeliranje, pa še kakšnega programerja mal za pomoč, pa bi se lahko kar solidna igra naredila, čeprav že sedaj zgleda kar vredu, še posebej če pogledam na to, da jo delaš sam

vse pohvale in uspešno nadaljevanje...
game developing attack!!!!
Uporabniški avatar
davidb
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 83
Pridružen: To Sep 27, 2005 5:43 pm
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Feb 19, 2006 4:49 pm

Engine sem sam napisal, ker take stvari rad delam in se zraven tudi učim. Zadostuje pa vsem potrebam za to igro. Če pa česa nima pa to lepo dopišem. Recimo zdaj sem za picking implementiral metodo unique barv... 3D modeliranje pa je moja bolj šibka točka ampak bo že :).

Zdajle ravno integriram A*, da vidim kako bo treba porazdeliti path finding poizvedbe.

hvala za feedback
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » To Feb 21, 2006 12:39 am

update:

pathfinding zaenkrat dela odlično. impi zelo radi izkopljejo tisto kar jim označim :D
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » To Feb 21, 2006 3:22 pm

Kdaj loh kak demo pricakujemo?
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » To Feb 21, 2006 6:06 pm

hehe, demo bi že rad? hm, glede na to, da je sprogramirana komaj osnovna "inteliganca" impa še ni ravno dosti za igrat. Tako da bo treba še malo počakat.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Sr Feb 22, 2006 7:02 pm

Mislil sem bolj tehnoloski demo, da mal engine v akciji vidmo :)
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Sr Feb 22, 2006 7:34 pm

aha, ko dodelam še par stvari bom dal "demo"
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Če Feb 23, 2006 9:41 am

Zakon, komaj čakam(o)
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a maverick » Če Feb 23, 2006 4:38 pm

Can't wait! :) :P
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » To Feb 28, 2006 12:55 am

no, ni še demo ampak mali update da vam pokažem kako stvari potekajo:

še vedno delam na impu. kopanje sob/rovov je dokončano. podajam slikovni dokaz :)

zaenkrat sem A* testiral, ko je na mapi malo število pošasti. Pri veliki količini bo verjetno treba iskanje poti postavit v kako nit...

označena soba za izkop:
Slika


impi jo izkopljejo:
Slika


in jo označijo za moj teritorij:
Slika

za demo pa še moram naredit par modelov...
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Shinobi » Sr Mar 01, 2006 8:51 am

Zelo lepo napredujes. Probaj se lightmape dat not, ziher jih ima igra zraven posnete, drugace pa ne vem, kako jim bi uspelo, da izgleda tako temacno. Mislim, da so lightmapi zraven posneti? Dvomim, da je tisti originalni spil to v realnem casu racunal.

Aja, kje si pa dobil formate za levele odpirat? A to kar lezi po netu? Je kak SDK zunaj?
Uporabniški avatar
Shinobi
mojster
mojster
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če Maj 15, 2003 6:04 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Sr Mar 01, 2006 4:04 pm

lightmapi bojo priši na vrsto, ko bo tako daleč speljano. textur iz originalne igre ne morem uporabljat ker so velikost 32x32. Lightmapi so sicer manjši od textur ampak jaz jih nisem našel med grafiko od igre.

Glede formatov pa. Za to igro ne obstaja SDK in sem vso informacijo našel na netu. Nekaj pa sem tudi sam "razbral" iz datotek.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a maverick » Sr Mar 01, 2006 11:05 pm

Impresivno! :P
Keep on! :)
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » So Apr 08, 2006 8:20 pm

update: stvar še miga :)

ponovno sem spisal inteligenco za impa, ker je prejšnja bila malce manj pametna in je imela par napakic. ravno zdaj dodajam funkcijo, ki jo bo imp uporabil ko bo hotel "postaviti" zid na zemljo. (reinforced wall)
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Apr 09, 2006 1:24 am

pa še en video impov v akciji: (izkopavanje in označevanje teritorija z vsemi efekti)

kvaliteta je slaba ker je bilo snemano z digitalcem v slabi kvaliteti potem pa še divix kompresija (na FTP strežniku imam samo 10MB prostora) :)

http://freeweb.siol.net/repnikb/DK/dk-vid.rar
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a DrRuco » Ne Apr 09, 2006 11:05 am

super zgleda
DrRuco
novinec
novinec
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe Mar 31, 2006 7:51 pm

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Apr 09, 2006 11:50 am

eno offtopic vprašanje. kako močan računalnik moraš imeti, da lahko z FRAPS snemaš video. ker na mojem snemati videa ne gre, ker mi v igri pade FPS na 10, neglede na izbrani framerate videa. Pa tudi velikost izberem najnižjo :?:
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Ne Apr 09, 2006 12:56 pm

video zgleda super...edin mogoče če lahko malo razložiš kaj se sploh dogaja, da bomo tisti ki nikoli nisemo DK igrali vedeli o čem se sploh gre :D
drgač bom jaz probal FRAPS na moji mašini v lj pa ti povem kak je delovalo :D
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Apr 09, 2006 2:42 pm

aja, hehe, lahko bi razložil. torej:

na hitro povedano: ti v tej igri igraš negativca, ki v vsakem levelu zavzame zemljo nekega kraljevstva ali premaga nasprotnega keeperja ali oboje. nasprotnike lahko premagaš s svojimi pošastmi, ki jih privabljajo različne sobe. soba zgradiš tako, da označiš zemljo, kjer bi rad, da stoji soba. ko je zemlja označena pridejo impi (posebna vrsta pošasti, ki jih lahko ustvariš z urokom) in to označeno zemljo najprej izkopljejo potem pa v drugi fazi označijo za tvoje ozemlje. in ko je ozemlje tvoje lahko na njem zgradiš sobe, postavljaš pošasti...

tako zelo na kratko, igra ima veliko globino in jo je težko na hitro opisat

lahko pa si prebereš opis tukaj:

http://uk.videogames.games.yahoo.com/pc/reviews/dungeon-keeper-094097.html


p.s.

FRAPS mi dela normalno če igra teče pod directx, pod opengl pa igro popolno upočasni in ne snema pravilno :?:

imam najnovejše Catalyste
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron