3d modeli

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » So Jul 08, 2006 9:27 pm

uspel sem celo najti enega, ki bo modeliral. sicer je star 16 ampak se zelo hitro uči.

njegov prvi poskus modeliranja te pošasti. (nikoli prej še nidelal v milkshape3d)

tako je izgledala v originalu
Slika

tako pa je on zaenkrat naredil:
Slika

kar dobro za popolnega začetnika (to je ustvaril v 1.5 ure uporabe milkshapa)
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » So Jul 08, 2006 9:49 pm

ALTf4, lepo, lepo!
mogoče bi ti lahko kakšen model tudi jst naredu. Ne bom nč obljubu, sam če rabiš kaj specifičnega, kar vprašaj pa bova vidla kako pa kaj.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Jul 09, 2006 11:25 am

če lahko pomagaš bi bilo super. tukaj imam en preprost model. če boš imel čas ga lahko narediš.

front
Slika

side
Slika

v akciji bo izgledal tako:
Slika


hvala že vnaprej!

p.s. kdorkoli pomaga bo zapisan pod credits :)
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Ne Jul 09, 2006 11:41 am

koliko polyjev ma lahko model in koliko je textura velika?

Pa še to, jst delam v maya-i, tko dabo format *.mb. Če te pa to moti, pa lahko exportam v FBX format, pa če maš ti doma 3DS max, ga mislim da lahko importaš in pol delaš s tem kar hočeš.

Pa še to, a ti naredim brez animacije ali kako?
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Ne Jul 09, 2006 12:41 pm

Sm neki zlo na hiter naredu. Ima 592 trikotnikov (mogoče bi se dalo še kaj zmanjšat), bi ba moljšie izpadlo ko bi ble še texture gor. A bi blo zaenkrat v redu? lahko tudi lepše izpade, či bi lahko uporabil več polygonov, sam ker nisem vedu še koliko jih lahko uprabim, sm jih probu čim manj. A bo kul za zdej?

Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Jul 09, 2006 3:26 pm

1.
Zocky, ti OBVLADAŠ :) res

2.
format je lahko karkoli zna milkshape importirat (
http://www.swissquake.ch/chumbalum-soft/ms3d/index.html)

3.
hvala za tako hiter odgovor

4.
kje se da stvar dol potegnit?

5.
textura je lahko tam max 256x256 (jo lahko sam zmanjšam po potrebi)

6.
animacija ni potreba. bom kar programsko rotiral

7.
generator naključnih levelov? bomo vidli :)

p.s.
število trikotnikov je ok. saj veš.. manj je boljše je (vsaj glede performansov)
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Jul 09, 2006 3:38 pm

kaj sem razmišljal. kako izgleda ta model z ~~200 trikotniki?
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Person » Ne Jul 09, 2006 9:06 pm

Ma če gre, pa naredi level of detail :wink:
Drugače je pa Zocky ponovno dokazal, da obvlada :wink:
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 12:44 pm

ALTF4 napisal/-a:kaj sem razmišljal. kako izgleda ta model z ~~200 trikotniki?


200 trikotniki? You don't wanna know. :lol:
lahko probam mal zmanjšat, sam to nekako ni več to, ful bi blo preveč škatlasto, tko da to ne bi blo glih priporočljivo.
Bom pa probu zmanjšat, pa bomo videli kako bo.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 12:45 pm

in ko boš, mi pošlji oba modela na blazrepnik@gmail.com ali pa daj link na forum.

hvala!
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 1:52 pm

230 trikotnikov, s tem da ima steber tako dno kot tud vrh (na tisti tvojih slikcah se dno in vrh ne vidita, zato ne vem, ali sta potrebna ali ne. Če tega ne rabš, se da še mal zbit.
Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Po Jul 10, 2006 1:56 pm

Zakaj bi pa pravzaprav sparal s trikotniki?
A sem kjet spregledal in delas ta spil za bolj low-end racunalnike?
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 1:59 pm

Sej, k z 200 poly-ev pa res teško narediš kej pametenga. Sicer pa če je tebi všeč ALTF4, pol je tud men (sam men ni :D )
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 2:05 pm

SUPER je :)

glede trikotnikov pa. na zaslonu se lahko naenkrat pojavi tudi 50 takih istih modelov....

pošlji lowpoly in highpoly da poročam!

p.s.
kaj pa textura?
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 2:10 pm

Čekiraj mejl ALTF4
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 2:17 pm

takoj ko pridem domov ti poročam.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Po Jul 10, 2006 2:27 pm

Pa ne boš rekel da je 10k poligonov problem za novejše grafične kartice?
Nisem noben strokovnjak za 3d, v bistvu pojma nimam sam se mi zdi da mal pretiravaš ... no ne vem sej pravm glih tok da vem kaj je poligon :)
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 2:35 pm

Sicer pa lahko stexturiram obadva, pa naj enostavno testira svoj pogon in vidi, česa je sposoben. Ker nekako ideja je da narediš največ poligonov, kolikor ti prenese pogon,da ga maximalno iskoristiš ter posledično ispade lepši, ne pa da narediš čim manj poly-jev.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 4:52 pm

saj vem. ampak moj kompjuter nažalost ni krik mode. (bolj vzdih mode)

glede modelov pa: ravno zdaj testiram.

:cry:

nažalost zna milkshape importirati samo ma, ne pa tudi mb. tako da nisem mogel narediti nič. pa še ma zna importirati bolj slabo.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 5:42 pm

sm ti poslal v fbx formatu. Probaj importat če ti bo ratal.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 5:52 pm

super!!

fbx importe dela odlično. že testiram :)

update:

highpoly: 25 modelov na zaslonu (+ostale stvari, izris mape...) ~~ 150FPS
low: 25 modelov na zaslonu (+ostale stvari, izris mape...) ~~ 180FPS

ni prevelike razlike, uporabi highpoly.
Zadnjič spremenil ALTF4, dne Po Jul 10, 2006 6:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 6:01 pm

no zdej mi pa povej, kerga naj stexturiram.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 6:03 pm

haypoli
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 6:04 pm

okej, moram sam prvo narest uv mapo, tko da boš mal počaku.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a Person » Po Jul 10, 2006 7:04 pm

Hehehe, fajn fajn :)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Po Jul 10, 2006 7:15 pm

:)
kaj se ti dopade?
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Tepko » Po Jul 10, 2006 7:20 pm

Hudo! Samo to lahko rečem. Upam da bojo še texture superca, pa bo grafika za papat :wink:
Tepko
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: To Maj 24, 2005 10:37 am

OdgovorNapisal/-a Person » Po Jul 10, 2006 8:13 pm

ALTF4 napisal/-a::)
kaj se ti dopade?

Eh, kje pa ... prav grozno izgleda :lol:

Ja itak, da fenomenalno izgleda :wink:
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 8:16 pm

Lej, zaenkrat naj bo to dovolj. Textuta nije baš neka, če se mi bo dalo bom kasnej popravu. Ti že pošiljam po netu texture.
Slika
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a Zocky » Po Jul 10, 2006 8:18 pm

Aja, mayo mal lighting jebe pr low poly modelih, zato tiste ošpičene krogle čudno senči.
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron