XNA

Pogovori o vsem ostalem - igre na splošno, mali oglasi, iskanje pomoči za projekte, najljubša barva itd.

XNA

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Pe Okt 27, 2006 3:14 pm

Je kdo prebral Retrov članek o XNA v Joker-ju?
Men se je prou fajn zdel. Mogoče bom pa tudi jaz pogledal to zadevo malo pobližje.
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a blan » Pe Okt 27, 2006 4:43 pm

Je zanimivo, a pa ko se tisto zlovda potem mora že delat, ker ko se tist source prevede nič ne trza, kljub vsem potrebnim zadevam.
blan
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Apr 18, 2006 9:23 pm

OdgovorNapisal/-a snake » Pe Okt 27, 2006 7:58 pm

Spacewar Starter Kit slučajno?

Po defaultu je projekt nastavljen za kompajlanje za xbox... (ima nekaj #define-ov, ki ti povzročajo probleme ;))
V Project --> Properties --> Build pod Conditional compilation symbols dodaj USE_KEYBOARD. :wink:
Uporabniški avatar
snake
expert
expert
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 8:28 am
Kraj: NULL

OdgovorNapisal/-a blan » Pe Okt 27, 2006 11:50 pm

To ja hvala :D.
blan
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Apr 18, 2006 9:23 pm

OdgovorNapisal/-a snake » So Okt 28, 2006 12:13 am

Sj sm mal kiksnu... #if inu #endif direktiv in ne #define :P
Sm pa zdele opazu, da se v bistvu USE_KEYBOARD pojavi samo v GamePadHelper.cs fajlu... na vrhu katerega imas tudi #define USE_KEYBOARD (zakomentiran).. ce ga odkomentiras bo efekt isti kot tisto navodilo zgoraj.
Uporabniški avatar
snake
expert
expert
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 8:28 am
Kraj: NULL

OdgovorNapisal/-a Iason » So Okt 28, 2006 12:19 am

Nisem, nimam Jokerja.
A bi se ta članek mogoče dalo na SloGameDev.net portat? :)
Iason
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 329
Pridružen: To Sep 21, 2004 10:57 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a snake » So Okt 28, 2006 12:22 am

Jurja je tezko zrtvovat za tak ultimativen cajtung?
Uporabniški avatar
snake
expert
expert
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 8:28 am
Kraj: NULL

OdgovorNapisal/-a Retro » So Okt 28, 2006 12:16 pm

Ce ne drugega bo cez mesec, dva na Stranki.

Kar se tice spacewar exampla. Naredu ga je ZMan (tist k ima Zbuffer) za Gamefest demonstracijo, tko na hitro, vazno da dela (s kontrolerjem), potem pa so rekli da ruknejo se kot example. Zdaj do bete je pac komaj not fliknu kodo za tipkovnico (ki je zanic, ampak sej v tem je fora starter kita, da se sami kaj naredite in tipke se da hitro popravit :wink: ) vse pa je ostalo lepo dirty narejeno. Se vec, kar se tice content pipeline je moral ven vrzt.

Bo pa s finalno verzijo XNA Game Studia tudi ta starter kit popravljen. Poleg tega bo zraven se starter kit za dirkacino. Kul.

P.S. FRIjevci (Snake, kje si baraba) in verjetno ostali, ki ste v LJ: 8. Novembra bom verjetno imel kaksno uro 'predavanje' o izdelovanju iger. Ni se nic ziher in ko bom vedel tocno kdaj in kje ze oznanim. Isto je v planu delavnica ene par tednov v marcu/aprilu/maju (tam nekje) kjer bi se naucili narest konkreten spil pod XNAjem.

Uglavnem, XNA je super. Za 3D-Level se toliko bolj, ker sva s Kavanom ze od vedno potihem upala, da pride cas, ko se .NET gamedevu folk ne bo smejal v glavo. In XNA igra tocno na vse stvari, ki sva jih midva zagovarjala odkar sva presaltala na VB.NET. Ostalo sem pa itak napisal v clanku. Za mene je zdaj 1A cas izdelovanja iger. Renesansa, ce ne za vse, pa vsaj za mene.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a blan » Ne Okt 29, 2006 10:13 am

Kako pa misliš da bo v prihodnosti, predvsem mislim na hitrost izvajanja, zaradi česar so se vama najbrž režali, ker hardware zgleda da bo pač treba imeti dober kar kaže Vista. In bodo unmanaged stvari za v mozej. Ker industrija cika na več, bolje in lepše, čeprav tistega pravega čara iger, zaradi katerih se jih igra, v komercijalnih igrah skorajda ni več. In bo ostala banda z OpenGLjem rezervirana za nekaj znanstvenikov in malo več posebnežev, če stvari ne bodo sledile Microsoftu, da se vidi koliko je smisla v unmanaged načinu, po možnosti z OpenGLjem.
blan
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Apr 18, 2006 9:23 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Ne Okt 29, 2006 11:19 am

Smejali so se nam lih zaradi tega, ker niso meli pojma o tem kaj je bil Managed DirectX...
Tom Miller je extremen poba in je stvar izredno dobro naredil...enaka stvar spisana v MDX je tekla za 98% hitrosti te stvari spisane v C++ + DX

XNA se vidi kot zelo dobra zadeva....še posebej če bodo naredili za XBOX Live kaki garage games oddelek al neki da bo folk videl kaj ustvarjaš in za minimalne pare lahko kupil to bo veselje...

jaz vem da zame če naredim igro sam (no razen arta, ker tega (še) nevem) in se mučim z njo tudi 3 mesce ali veš in pol sam en človek kupi izvod igre za magari 5/10$ bi bil to najlepše zaslužen keš evah...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Person » Ne Okt 29, 2006 11:29 am

Heh, če te prisilijo, da mal bolj podrobno spoznaš . NET, potem ugotoviš, da niti ni tako slab :D

Tistemu primeru od XNA se pa vidi ja, da je keyboard način narejen samo zaradi lepšega, ker itak ne dela spodobno 8)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a blan » Ne Okt 29, 2006 9:37 pm

Acid Cool napisal/-a:MDX je tekla za 98% hitrosti te stvari spisane v C++ + DX

:shock: .NET ftw :)
blan
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Apr 18, 2006 9:23 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Po Okt 30, 2006 12:46 pm

blan napisal/-a:
Acid Cool napisal/-a:MDX je tekla za 98% hitrosti te stvari spisane v C++ + DX

:shock: .NET ftw :)

če ti kaj ni jasno napiši to z celim stavkom...k mi gre na jetra ko folk se samo neke ? piše al pa se reži...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a blan » Po Okt 30, 2006 1:07 pm

Nekatere stvari majo večji efekt če so privzdignjene s čustvi. Želel sem izraziti začudenje nad tako optimizacijo, potem sem mislil s ftw kot naprej naprej, to zakon, s tem je treba delat. Zadnji smeško pa izraža veselje nad to ugotovitvijo, ker je v VS res kulsko delat in vsi .net jeziki so nekoliko posebni, ali pa jih to samo naredi intelsense. In mehki robovi, ki so prijetni na pogled.
blan
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Apr 18, 2006 9:23 pm

OdgovorNapisal/-a Person » Po Okt 30, 2006 1:33 pm

Me kr glava zače bolet ... hm ... to ni ravno poetični forum, tako da malo več direktnosti prosim :lol:
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Po Okt 30, 2006 5:47 pm

no okej...sem mislil da so neke čudne joker-forum spamerske fore, ki jih jaz še zdaj večino ne kapiram...

ja optimizacija je res fenomenalna glede na .net...ampak je bil to tudi avtorjev cilj...ker prva verzija je bila baje katastrofa...vsaj tak nekak piše v uvodu njegove prve knjige, ki mi je zalo všeč :D

drgač pa ja...tudi jaz nisem mel v oš in sš rad slovenščine :D

btw kaj pomeni ftw? vidim da je kontra smer od wtf ampak nevem če ma kaj veze s tem...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Iason » Po Okt 30, 2006 5:52 pm

Acid Cool napisal/-a:btw kaj pomeni ftw? vidim da je kontra smer od wtf ampak nevem če ma kaj veze s tem...

For The Win! :)
Iason
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 329
Pridružen: To Sep 21, 2004 10:57 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a MYTiX » To Okt 31, 2006 2:06 am

A 8.11. nam na FRIju odpadejo predavanja zato da bomo lahko poslušali Retra? :lol:

Komaj čakam...

In tisti članek v Jokerju mi je dal mislit (čeprav na vlaku drugega itak nisem mogu delat :D ).
MYTiX
novinec
novinec
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 11:36 am

OdgovorNapisal/-a mich » To Okt 31, 2006 4:23 pm

Retro:
Naceloma se strinjam, XNA je gotovo korak naprej za hobi in indie razvijalce spilov, sploh zaradi kompatibilnosti z Xbox 360. Ampak cemu taksno navdusenje? - po moje bo se zmerom tezko preziveti kot samostojni razvijalec (ce pogledas statse recimo na gameproducer.net je precej zaskrbljujoce). Ce hoces zasluzit lep denar bo se vedno *precej* boljse delat B2B, ker tam je denar...
mich
novinec
novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Avg 04, 2006 8:09 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » To Okt 31, 2006 5:55 pm

kaj pe je b2b? business to business?

drgač pa mislim da je retro tak navdušen nad tem, ker XNA omogoča enostavnejše izdelovanje iger kot je blo to prej in bo s tem več folka privleklo na to področje...
jaz osebno vidim XNA kot zelo dobro odskočno desko za indie v big leagues...
poleg tega je tudi sam C# meni zelo lep jezik in res ni nobenih muk v njem programirat...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Retro » Pe Nov 03, 2006 12:57 pm

navdusen sem, ker koncno ni vec ovir za razvoj iger z .NETom. To je cisto osebna izkusnja in se zdalec, da bi bil vesel samo zato ker se obeta siritev popularnosti izdelovanja iger. Namrec, ko je VB.NET nadomestil VB6 se mi je odprl nov svet programiranja, ker smo dobili popolnoma objektni basic jezik. Tudi ko sem zaradi sole bil primoran poskusit ostale programske jezike in platforme sem videl da mi basicova sintaksa in Visual Studijevo okolje spremenita mukotrpno delo v zabavno 'igranje'. Tu se pocutim doma.

Zdj ves ta cas smo se trudil z VBjem in .NETom delat igre, ker to je edino kar me od programiranja zanima. VB6 si imel probleme z vbrun dllji, v mDX si imel probleme z mDX dllji in ce bi ostalo na tej ravni, potem se vedno ne bi bil preprican, da lahko moje zanimanje pretovrim v indie firmo. Ker ce spil od katerega zivis ne dela 90% ljudi (ker se jim ne ljubi dljat in instalirat tritisoc stvari, pa se ce jih jim mogoce ne dela) potem si kar sam zabil zeblje v krsto.

XNA - vse tegobe odpadejo. Na visti bo .NET ze gor, DX ze gor, vse updatano samodejno. Vse kar rabis je dat spil in ga lahko kdorkoli igra. Ampak pazi zdaj. Razvijas lahko za XBOX360!!! To je prelomna stvar, da so konzolo odprli hobi razvijalcem. Mogoce se tebi ne zdi, ker pac zivis v sloveniji, kjer konzole niso alfa in omega, ampak povsod drugje so konzole center igranja in tudi mentaliteta (multiplayer na konzoli vecinoma pomeni da povabis pet kolegov in kolegic na party in pojes singstar, muvas z eyetoy, sekas v guitarhero al pa pred enim ekranom se sekas s frendi. PC pa si multiplayer predstavlja zatemnjeno sobo kjer nabijas FPSje in si ves car ker si nabil tolk fragov) mi je veliko bolj vsecna. Zato mi je zelo fino fajn, da imam sanso se naucit delat spil za koncolo, se posebej ker je prav zdaj porast malih, takoj zabavnih iger. Xbox Live Arcade skratka.


Kar se tice prezivetja kot indie razvijalec bo seveta tezko preziveti. Kot je bilo ugotovljeno, najvec razvijalcev zasluzi $0. Kar pa ne pomeni, da ni mogoce uspeti, pomeni le, da uspejo najboljsi. Kar pa tako ali tako velja tudi za retail. OK, lahko delas spile po narocilu za XY licence in verjetno bos sluzil lep denar kot si rekel (50cent bulletproof comes to mind...). Ce te to veseli in si v gamedevu za KESH, go ahead. Naj se ti vrtijo $$$. Ti z veseljem ne bom delal konkurence. Zame obstaja veliko boljsih alternativ do zivljenja, v katerem pocnem tisto, kar mi veliko pomeni. In XNA je kot rdeca preproga na tej moji poti. Zato sem navdusen.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a MYTiX » Če Nov 16, 2006 11:06 pm

Še mal materjala o XNA: http://channel9.msdn.com/showpost.aspx?postid=257928

Žal še nisem imel časa da si bi ogledal video (kolokviji).
MYTiX
novinec
novinec
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 11:36 am

OdgovorNapisal/-a Retro » Po Nov 27, 2006 8:24 pm

Evo, danes sem si vzel pol dneva za en spil z beto2. Bo bolj zanimivo, ko bosta dva igralca, danes se mi ni vec dalo risat.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=1Yk2pr9wW3o
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a Boc16 » Po Nov 27, 2006 10:06 pm

Zgleda legendarno za pol urce sam muzika pa owna he he
Boc16
novinec
novinec
 
Prispevkov: 21
Pridružen: To Nov 14, 2006 9:47 pm

OdgovorNapisal/-a ArYeS » Po Nov 27, 2006 11:45 pm

Boc16, rekel je pol dneva :)

No zvok ga owna, igra pa tudi zna ratat zanimiva.
Uporabniški avatar
ArYeS
expert
expert
 
Prispevkov: 717
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 9:21 pm
Kraj: Miren

OdgovorNapisal/-a Retro » To Nov 28, 2006 1:37 pm

Drugi del Channel9 XNA coveraga je online:
http://channel9.msdn.com/showpost.aspx?postid=261254


edit: zdj sem pogledal (dolgo ... 40min). The best del, ki me je najbolj impresioniral je to, da ko deployas na xbox iz vstudia da med izvajanjem lahko DEBUGAS!!! Torej breakpointi, step through, gledanje trenutnih vrednostih, call stack itd itd. Komaj cakam ta 11. december da se vkljucim v creators club in pozenem badminton na 360ki :P 8)
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a Person » To Dec 12, 2006 11:55 am

No, pa smo dočakali release:
Microsoft XNA Game Studio Express 1.0 :)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Person » To Dec 19, 2006 10:45 am

* Mene pa zanima, če kdo ve, če je kakšen način, da namestiš oz. uporabiš XNA Framework brez da bi namestil redist detoteke.
Pač, da samo dodaš DLLje žal ne gre ...

* Drugače pa lepo gre build-at XNA aplikacije v VS .NET 2005. Edino contenta ne gre ... (no, vsaj v osnovi ne) kar je pa priročno za hitre popravke, če nimaš ravno VC# Express pri roki
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » To Dec 19, 2006 11:25 am

v bistvu na žalost trenutno ni možno komu drugemu dat karkoli si naredil v XNA, pa četudi ma on gor .NET 2.0 fw redist in XNA fw redist (sem probal pri punci)...moraš met gor XNA GSE da laufa normalno...

sicer se sliši baje nelogično ampak baje se M$jevci ukvarjajo z načinom, kako bi se pač te igre razpečevale...

po drugi strani pa probaj tko, da v bin daš not XNA dllje...nahajajo se pa v C:\Windows\assembly\GAC_32\ maš pač 2 mapici Microsoft.Xna.Framework in Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline
experimentiraj :D

drgač kaj pa ti glede contenta ne dela? ker jaz sem nekaj ustvarjal pa je delalo no problemo...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Person » To Dec 19, 2006 12:39 pm

Dela čisto enako ali dodaš DLL ali ne ne, ker vrže že pri metodi Game.Run (ne vem točno na pamet, pač osnovna metoda v Program.cs). Vrže exception razred Graphics ... pač kao da XNA device ni registriran ...

Tisto sem mislil, da pač če prirediš project za VS 2005 pro, potem pač ta VS nima vgrajenega compilerja za texture in podobno ... pač samo exe fajl zna naredit. Ker če gledaš properties, potem ima C# Express dodatne lastnosti za texture ...
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

Naslednja

Vrni se na Kavarna

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron