[ LD48 #26 ] Min

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

[ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Apr 28, 2013 11:33 pm

Tema je bila tokrat minimalism.

Moj LD entry
Web
Source

Cilj igre je s pomocjo dveh razlicnih perspektiv pobrisat vse barvaste kocke na zaslonu.

Slika
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Po Apr 29, 2013 12:36 pm

Presenetljivo dobro! Presenetljivo pa je zato, ker si prišel skozi LD s inovativno idejo, ki zelo paše k tematiki tekomvanja. Končal sem vse nivoje, ki so pa bili malce prelahki. Razmišljal sem, če bi bil dober dodatek število premikov ki jih imaš na voljo. Tako bo moral optimalno načrtovati pot skozi vse dimenzije. Samo misel :)

Čestitke za LD in srečno pri ocenjevanju :D
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a errorage » Po Apr 29, 2013 4:11 pm

Zdravo, se mi je kar zdelo da bo tu tudi tema o Ludum Dare :)

Upam, da ni nič narobe, če dodam tudi svoj prispevek v to temo. Rocket Boot Camp je zelo enostavna igra, narejena v Unity-ju. WASD ali smerne tipke za gibanje, izogibaj se vrtljivim zadevam. Točke če se jim izogibaš, minus točke če jih zadaneš. To je to:

LD Stran
Web <- kilk za igrat (refrsh strani če dobiš napako med nalaganjem)
Source (66MB)

Slika
errorage
novinec
novinec
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 10, 2011 2:43 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Smotko » Po Apr 29, 2013 6:04 pm

Blodyavenger napisal/-a:Presenetljivo dobro! Presenetljivo pa je zato, ker si prišel skozi LD s inovativno idejo, ki zelo paše k tematiki tekomvanja. Končal sem vse nivoje, ki so pa bili malce prelahki. Razmišljal sem, če bi bil dober dodatek število premikov ki jih imaš na voljo. Tako bo moral optimalno načrtovati pot skozi vse dimenzije. Samo misel :)

Čestitke za LD in srečno pri ocenjevanju :D


Hvala za misel. Sem tudi sam razmisljal v tej smeri, oz. mogoce bi bilo se bolje, da nebi bilo kazni, ampak nagrada, ce bi resil level z optimalnim stevilom potez. Blody, ti tokrat nisi sodeloval?

@errorage: zakon, da si ti tud sodeloval! Bom sprobal tvojo igro, ko bom na windows racunalniku, Unity web se vedno ne podpira Linuxa :(
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Apr 30, 2013 11:12 am

@Smotko: Tudi ta način je vredu oz. še boljši. Nihče ne mara kazni + služi kot dober faktor za "replay value". Ne, ta vikend žal ni zneslo :( Čez 2 meseca pa se bom vsekakor udeležil. Je že začrtano na koledarju ;)

@Errorrage: Super da si objavu svoj game tudi tuki .<(14)> Bi pa bilo pa super, če bi odprl novo temo like [LD 48 #26] Rocket Boot Camp čisto zaradi preglednih razlogov + da lahko ob prihajajoči novički na blogu linkam na 2 posta ker je težko vedet o kateri igri poteka razprava v eni temi :)

PS: Vsekakor si obe igri zaslužita blog objavo zato jo le pričakujta v tekočem tednu!
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a errorage » To Apr 30, 2013 11:16 pm

Me je tema malo zmedla, "[ LD48 #26 ] Min", sem mislu, da je 'Min' samo mišljeno kot okrašjava za Minimalizem, sem se šele kasneje zavedal, da gre za ime igre. Tko da sem mislu da je to tema namenjena vsem igram za tale LD.

Mja no, upam da ni zamire :)
errorage
novinec
novinec
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 10, 2011 2:43 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Smotko » To Maj 21, 2013 8:44 am

Objavili so rezultate tekmovanja. Moja igra se sicer ni uvrstila v top 100, je pa zmagala v theme kategoriji in bila #11 v innovation. Ni slabo za moj prvi LudumDare, do naslednjic moram pa resno nastudirat kako naredit sound za igro :)
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » To Maj 21, 2013 10:02 am

Wohoo, čestitam! To je super dosežek, in sem si tudi mislil da boš nekje prišel kar visoko ker dejansko je zanimiv pristop k igri.
Sem čakal na rezultate, da lahko novico na blogu spišem. Pričakuj(ta) zvečer :wink:
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a errorage » To Maj 21, 2013 3:21 pm

Čestitam za izjemno visoko uvrstitev! :)

Sam sem štel sploh uvrstitev kot "stretch goal", tako da sem tudi z 1104. mestom zelo zadovoljen :)
errorage
novinec
novinec
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 10, 2011 2:43 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Blodyavenger » Ne Jun 02, 2013 4:55 pm

Evo, poročilo o LD in vajinih igrah na blogu - http://www.slogamedev.net/post/51871977395/domaci-na-ludum-dare-26 :wink:
................ My personal GameDev Blog ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
Uporabniški avatar
Blodyavenger
expert
expert
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
Kraj: Land of the Ten Hares

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a Smotko » Ne Jun 02, 2013 11:43 pm

Awesome, hvala za objavo! :D
Smotko
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Jan 22, 2012 8:40 pm

Re: [ LD48 #26 ] Min

OdgovorNapisal/-a impulse9 » Sr Jun 12, 2013 1:22 pm

Sem ze povedal na ircu ampak zakon ideja in zakon implementacija! :)
What
Uporabniški avatar
impulse9
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:14 pm


Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron