Top Down City

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Top Down City

OdgovorNapisal/-a Delfi » Ne Nov 30, 2003 3:25 pm

Slika

no, to pa je moj projekt:
ste igrali gta3? pa vicecity?

kaj pa gta2? ali pa celo gta1??

no, če ste igrali gta1 ali gta2 vam bo ta scena znana,
gre za čisto novo igro, ki temelji na originalnem GTA
principu, zaenkrat imam sistem delcev, kamere,
cel kup na novo napisanih stvari, mapa v kateri delam igro je že 19mb kode
resourcov, grafike in stvari, vsa koda je velika: 36.945KB (testna koda) + 78.7KB (grafični pogon in vse kar spada pod njega) + 72.9KB - druga koda
(management datotek, geometrija, matematika, sistem delcev, tipkovnica etc... )

igro zazvijam z Delphi 4, končna datoteka (.exe) je za zdaj velika 394KB
zna pa še veliko več kot je pokazano na sliki :)
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Ne Nov 30, 2003 3:29 pm

ql...looks kinda' nice...

samo so te stavbe al kaj so tak texturirane, da je malo težko razpoznati kak gre relief...no to bo verjetno lepše ko bodo sence...

keep on movin' :D
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a maverick » Ne Nov 30, 2003 6:43 pm

Full ql!
Zgleda res odlično zaenkrat. Pa tudi takšnega podrobnega opisa glede sourca itd še nisem nikjer na tej strani zasledil...
Keep on good work!!!

PS: Zdajle se je pa razcvetela igračkarska industrija na slovenskem, kajne?

Če rabiš kaj pomoči z moje strani....send Private Message
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Ne Nov 30, 2003 7:06 pm

uporabljaš GlScene?
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Ne Nov 30, 2003 7:46 pm

maverick napisal/-a:PS: Zdajle se je pa razcvetela igračkarska industrija na slovenskem, kajne?


Jap, mislim da smo postali malo bolj dejavni, al pa samo malo več govorimo, sharamo o naših projektih...
Sicer pa se vse pomika na boljše... :D :D :D :D :D :D :D
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Delfi » Ne Nov 30, 2003 11:34 pm

ALTF4 napisal/-a:uporabljaš GlScene?


a kaj si zmešan? :lol:

niti pod razno, celo stvar sem skoraj sam spisal, je pa res v uporabi opengl
z glscene nebi dobil niti četrt FPS kot imam tukaj...
sicer pa je glscene nehal podpirati Delphi 4 tak da sploh ne...

in še uradna domača stran:
http://www.infofeast.com/delfi/TDC/
zaenkrat...
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a maverick » Po Dec 01, 2003 2:34 pm

delfi, a ti to Delphi 4? A se ti ne zdi, da bi lahko presedlal na kaj novejšega.....recimo na........Delphi 8? :mrgreen: 8) :wink: :idea:
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Delfi » Po Dec 01, 2003 3:47 pm

maverick napisal/-a:delfi, a ti to Delphi 4? A se ti ne zdi, da bi lahko presedlal na kaj novejšega.....recimo na........Delphi 8? :mrgreen: 8) :wink: :idea:


se mi niti ne da :D
Delphi 4 ima vse kar ima delphi 7, delphi 7 je isto, sam mal so spremenil
ikonce pa VCL kodo.. drugač ma pa D4 vse - dinamične array-e, int64 etc...
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a maverick » Po Dec 01, 2003 5:18 pm

...ja sej vem...sem malo za hec zapisal... :D
Js mam doma D6 in D7 pa niti ne opazim razlike, razen QReport in XP style...

BTW: Opazil sem, da tvoj nick pomeni tisto, kar obvladaš....pričakujem tudi kakšnega "Cplusplus"... :mrgreen: :wink:
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Delfi » To Dec 02, 2003 3:09 pm

maverick napisal/-a:...ja sej vem...sem malo za hec zapisal... :D
Js mam doma D6 in D7 pa niti ne opazim razlike, razen QReport in XP style...

BTW: Opazil sem, da tvoj nick pomeni tisto, kar obvladaš....pričakujem tudi kakšnega "Cplusplus"... :mrgreen: :wink:


največji premiki so bili iz D3 na D4, to dokazuje dejstvo da je na
delphi super page največ stvari za D4 in to da je med njima največ razlik.
prepričan sem da lahko D4 prevede vso D7 VCL kodo brez prebavnih motenj :D
pa sicer ne uporabljam VCL v moji igri... nisem nor..

aja nazaj na temo: mapke se loadajo hitreje, in ob robovih se ponavlja
vzorec mape - kot v original gta-ju, zdaj delam da bo pravilno izrisoval
posebne kocke - tiste ki sestavljajo hribe in posebne trikotne kocke
ki so bile novost v GTA2 :)
pa še zdaj lahko premikaš kamero naololi in izrisuje se le del ki ga je potrebno, tako da dobim tam okol 80-90-100 FPS
sicer pa je potrebno še veliko optimizirati, pa še en BUG se je našel v
zadnjimi geforce nvidia detonator opengl gonilniki v tutinah za matrice,
zanimivo pa je to da na moji kartici - nvidia riva tnt 2 gonilniki delujejo
normalno..

btw, kdo ve ali lahko GPL in / ali MPL prevedeno kodo prodajaš?
uporabil bi OpenAL za zvok, a je knjižica pod GPL, Delphi JEDI uniti pa pod MPL licenco, tako da nimam pojma a lahko to stvar uporabim v
closed-source komercialni igri?
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Delfi » Sr Dec 03, 2003 11:13 pm

Slika

nov screenshoot, ki prikazuje:
hribe - "postrani" kocke :)

sem tudi eliminiral veliko nepotrebne kode, kjer sem dobil par FPS...
vsak FPS je dragocen men, moj komputer je star 5 let..
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Sr Dec 03, 2003 11:20 pm

Lookin' nice... Zgleda da kr napreduješ...
Pa FPS tudi lepo kaže...

Tej slikci samo še sence manjkajo, da bi se vidl tisti pravi relief površja...kdaj bo kj tacga?
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Delfi » Če Dec 04, 2003 12:02 am

Acid Cool napisal/-a:Lookin' nice... Zgleda da kr napreduješ...
Pa FPS tudi lepo kaže...

Tej slikci samo še sence manjkajo, da bi se vidl tisti pravi relief površja...kdaj bo kj tacga?


takrat ko bom naredil da se bo dalo z avtom okol vozit :)
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a maverick » Če Dec 04, 2003 3:02 pm

Ma, ja....sj js tud po navadi bolj proti koncu postavljam sence oz. luči. :wink:
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Delfi » Pe Dec 05, 2003 5:53 pm

Slika

novo:
tako kot v gta-ju - sencenje stranic kock..

v koncni fazi bo to za pocasne computerje kot opcija,
za hitre bodo pa prave sence ;)
Zadnjič spremenil Delfi, dne Pe Dec 05, 2003 8:14 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a maverick » Pe Dec 05, 2003 5:56 pm

Opa....look at this FPS :wink:
Nice!
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Pe Dec 05, 2003 6:26 pm

daj, stari nea seri ej...toti FPS je fenomenalen...ql

vidi se da delaš s polno paro...

BRAVO BRAVO...pa še kitjasko znaš... :wink: :wink: :wink: :wink:
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a snake » Pe Dec 05, 2003 6:37 pm

Najprej je treba vedt kolk polyjev pa vsega podobnega sranja je, pol pa FPS.

Tist pa ni kitajscina, ampak pise This Way pa se neki
Uporabniški avatar
snake
expert
expert
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 8:28 am
Kraj: NULL

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Pe Dec 05, 2003 7:54 pm

ej nuno potrebuješ eno drugo teksturo za tla, ker se po robovih ne sklada vsesksupaj ...
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a Delfi » Pe Dec 05, 2003 8:22 pm

glede fps:
za procesiranje skurim okoli 50 fps

glede racunalnika na katerem tole delam pa:
gre za 5 let star P2 366 (socket 370 celeron)
128mb ram-a 16mb riva tnt2 16mb kartica.

tak da bo fps na kakšnem cez-gigaherc racunalniku in dobri karti šel fps med oblake..

kitajšcina:
nimam pojma kaj se to dogaja, gre za html bug v forumu z sumniki..

test:
csz CSZ
čšž ČŠŽ
aha! cˇ ne dela!

za texture še organiziram sistem, zaenkrat so za teste dve teksture čisto dovolj :D
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Pe Dec 05, 2003 8:29 pm

jaz sem mislil, s kitajščino tisto kaj maš na sliki z rumeno...

to da pa ti ščž-je ne izpisuje, pa je kriv tvoj browser...ugibam da delaš v linuxu...kolko vem se dostikrat to tam pojavi...
ker č to naprimer je koda za č it to ti že bowser naredi...prigraj se z nastavitvami...al pa si probaj slovenščino nabavit...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Delfi » Pe Dec 05, 2003 8:59 pm

Acid Cool napisal/-a:jaz sem mislil, s kitajščino tisto kaj maš na sliki z rumeno...

to da pa ti ščž-je ne izpisuje, pa je kriv tvoj browser...ugibam da delaš v linuxu...kolko vem se dostikrat to tam pojavi...
ker č to naprimer je koda za č it to ti že bowser naredi...prigraj se z nastavitvami...al pa si probaj slovenščino nabavit...


rumen text pravi "this way up" to sem mel za preverjanje
če se teksture pravilno obračajo in zrcalijo..

delam pa v windows 98:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Delfi » So Dec 06, 2003 1:51 am

ura je 10 do enih zjutraj in predstavljam vam nov screenshoot:

Slika


tu lahko vidite zrcaljenje, rotiranje textur na stavbi in tleh
in koncno boljše texture ;)

btw, ko smo se menli na IRC-u kako velika je koda ki tole riše -
zdaj je map renderer velik samo 517 vrstic, of tega je 143 vrstic
komentajvev na začetku, kjer pišem dnevnik, torej je kode le: 374 vrstic, se pravi več kot je funkcionalnosti, manj je kode :lol:

lahko noč, se vidmo juter!
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a CWIZO » So Dec 06, 2003 11:57 am

lepo, lepo.


// glede šumnikov ja problem je na tvoji strani, ker jest sam totel znake iz kodne tabele vidim in ne dejanskih šumnikov.
/// zelo moteče za branje!
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a maverick » So Dec 06, 2003 1:05 pm

Enkratno!
Ko boš ta projekt zaključil bo to fenomen!
Very nice!
Keep on work!
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Delfi » So Dec 06, 2003 11:10 pm

sam je zanimivo da v toliko letih ni noben naredil podobne igre..
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Person » So Dec 06, 2003 11:13 pm

jo, jst mam pa v načrtu tud neki takega kot ti, sam eno čist drugo igro :wink:

Ko je bil orginal fenomenalen...
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a Delfi » Ne Dec 07, 2003 2:11 am

Dj napisal/-a:jo, jst mam pa v načrtu tud neki takega kot ti, sam eno čist drugo igro :wink:

Ko je bil orginal fenomenalen...


ja je bil, sem ga našpilal tolk da še danes vem cela mesta na pamet..

Dj: kako to da v sloveniji vsi razvijalci delajo samostojno - recimo
jst še nisem našel nobenga da bi pomagal, ti pa tudi delaš sam.. ??

to je resen problem!
Uporabniški avatar
Delfi
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Okt 27, 2003 7:22 pm

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Ne Dec 07, 2003 1:22 pm

to je res...Jazsem tudi ponavadi sam delal....zdaj mi nekaj Maverick pomaga z grafiko, gre sem jaz tu na nuli...in to je velka pomoč...

Samo meni se zdi da je ful malo teamov v sloveniji...še posebej pa je malo začetniških teamov, ki bi sprejemalo člane, k še nimajo tolko izkušenj in bi se lahko s takim teamom ućili, pa še motivacijo bi meli, ker drugače če asm delaš , ja malo tak, da ko si na compu rečeš zdaj se mi pa rasno ne da, pa tak naslednjič pa tak naprej...te pa projekt propade...če si v teamu, pa boš delal...vsaj jaz bi...
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a maverick » Ne Dec 07, 2003 1:31 pm

Hja...ta trditev, da je v sloveniji malo teamov ni najbolj resnična....
....res jih je zelo, zeloooooo malo, ampak če gledamo glede na prebivalstvo (%) jih je veliko.
Sicer pa tako ali tako lahko v prihodnosti pričakujemo še kakšen team....Tudi na SloGameDev.net.. :wink:
Upam... :D
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron