Wizards Tactics

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Wizards Tactics

OdgovorNapisal/-a BojZ » Ne Dec 05, 2004 9:30 pm

Ziv!

:arrow: http://www.bojzgames.net/wt :arrow:

Izdelava igre je v teku ze precej casa, delam(o) pa jo v Delphiju 7 z DelphiXom.

V primeru da si igro ogledate, mi prosim >NE< posiljajte emajolv glede miljonov bugov, ki so v igri. Igra je v izdelavi, namen pa je remake Lords of Chaos-a.

Ce si resno zainteresiran za sodelovanje in imas cas, ki bi ga lahko (s srcem, duso in krvavimi nohti na nogi) posvetl izdelavi igre, mi pisi na bojz@bojzgames.net. Placilo 0 SIT BRUTO takoj nakazem na osebni racun(alnik).

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a BojZ » Ne Dec 05, 2004 11:20 pm

Komentarji pa seveda dobrodosli... =]

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Retro » Po Dec 06, 2004 7:42 pm

Ni se ravno igralni demo, tko da lahko samo pohvalim grafiko in nasploh je videt spil spoliran. Ko bo playable demo pa lahko se kaksno o igralnosti recemo.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a DeadKid » Po Dec 06, 2004 9:52 pm

Kakor Matt Čakam na demo :)
#include <iostream>

int main()
{
std::cout << "Hello, SGD!\n";
}
Slika
Uporabniški avatar
DeadKid
poizvedovalec
poizvedovalec
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Pe Jan 17, 2003 3:00 pm
Kraj: Vrhnika

OdgovorNapisal/-a BojZ » To Dec 07, 2004 10:37 am

Tnx za feedback... =]

Grafika je sposojena iz Dungeon Odyssey(http://www.malfador.com/do.html), GUI sem pa sestavil iz elementov tega spila.

Za tiste, ki nameravajo delat tile based game lahko predlagam tut igro Geneforge (http://www.spiderwebsoftware.com) - oba gejma grafiko hranita v enem izmed poddirektorijev v bmp obliki. Geneforge uporablja vecje tile.

Za igralnost moram popravit algoritem za iskanje poti (A*), pa map editor se tut bliza funcionalnemu stanju. Potem pa se kratek help/intro nardim, tako da bo igralec vedel kaj lahko/more pa bi mougu game postat bl user friendly.

Praviloma updejtam page z novo verzijo vsako nedeljo, vcasih tut pogosteje, odvisno od napredovanja gejma.

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Retro » To Dec 07, 2004 1:48 pm

srcno upam da si jih vprasal za dovoljenje in bojo v creditsih.
Uporabniški avatar
Retro
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: Če Sep 04, 2003 10:14 pm
Kraj: ZX Spectrum 48k+

OdgovorNapisal/-a BojZ » To Dec 07, 2004 2:36 pm

Retro Matt: srcno upam da si jih vprasal za dovoljenje in bojo v creditsih.

Seveda da za dovoljenje nisem vprasal, ker nameravam gfx uporabiti samo v razvojne namene, ko pa bo igra dovolj dalec/"zakljucena"/zastavljena, da se bo fiksno vedlo katere graficne elemente rabim, bom dal grafiko v izdelavo, tako da bo v release verziji legalno dokazljivo nasha in ne bo nobenih "legal issues".

Poleg tega lahko grafiko, podobno uporabljeni tej v moji igri, najdete tudi na ruskie.narod.ru al neki podobnega (link najdete pod resources na gamedev.net), kjer trdijo, da je/naj bi bila grafika 3ware... :wink:

V primeru kaksnih posebnih zelja "lastnikov" grafike (kar bo seveda treba dokazati s kopijo legalno overjenega dokumenta), bom game umaknil s pejdza, se vljudno in iskreno opravicil, pripravil novo gfx podobo in postavil page z gejmom nazaj. Pac 2 tedna ne bo zadeva gor... :twisted:

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a snake » To Dec 07, 2004 3:25 pm

BojZ napisal/-a:Retro Matt: srcno upam da si jih vprasal za dovoljenje in bojo v creditsih.

Seveda da za dovoljenje nisem vprasal, ker nameravam gfx uporabiti samo v razvojne namene, ko pa bo igra dovolj dalec/"zakljucena"/zastavljena, da se bo fiksno vedlo katere graficne elemente rabim, bom dal grafiko v izdelavo, tako da bo v release verziji legalno dokazljivo nasha in ne bo nobenih "legal issues".

To kar pocnete sedaj ze spada pod "legal issues". Oz. je ze krsenje.
Uporabniški avatar
snake
expert
expert
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 8:28 am
Kraj: NULL

OdgovorNapisal/-a BojZ » To Dec 07, 2004 3:47 pm

Kako nesramno od mene... :twisted:

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a maverick » To Dec 07, 2004 4:48 pm

Slika

Kira reakcija.
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a BojZ » To Dec 07, 2004 5:43 pm

Rad pa bi se (zares) vsem lepo zahvalil za dosedanje in morebitne bodoce skrbi, predloge in konstruktivne kritike.

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » To Dec 07, 2004 10:24 pm

sem šel prvo stran sčekirat in drugo kar sem opazil je blo nekaj kar spomnija name:
Slika
prvo sem seveda videl one 4 slikce na desni :D

zdaj pa še sprobam špil pa bom pol napisal kak se mi je zdel :D
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a BojZ » To Dec 07, 2004 10:29 pm

Acid Cool napisal/-a:sem šel prvo stran sčekirat in drugo kar sem opazil je blo nekaj kar spomnija name


Spominja nate?

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a snake » To Dec 07, 2004 11:13 pm

pogledavši nick od Acid Coola in napis na slikici opazivši nemajhno (a neveliko) podobnost. :wink:
Uporabniški avatar
snake
expert
expert
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 8:28 am
Kraj: NULL

OdgovorNapisal/-a BojZ » To Dec 07, 2004 11:18 pm

snake napisal/-a:pogledavši nick od Acid Coola in napis na slikici opazivši nemajhno (a neveliko) podobnost. :wink:


... in dejal je zategadelj: "V primeru nezaslisano ogromozanskih, dasiravno skorajda takisto neclovesko nekrvavih izrazanj zelje ali potrebe, dodamo Acid Cool Spell." :wink:

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Sr Dec 08, 2004 7:01 pm

BojZ napisal/-a:
snake napisal/-a:pogledavši nick od Acid Coola in napis na slikici opazivši nemajhno (a neveliko) podobnost. :wink:


... in dejal je zategadelj: "V primeru nezaslisano ogromozanskih, dasiravno skorajda takisto neclovesko nekrvavih izrazanj zelje ali potrebe, dodamo Acid Cool Spell." :wink:

BojZ


:D joke fellas joke :P ;)
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a BojZ » Po Dec 27, 2004 2:16 pm

Vem, da je na basedo tezko verejet, ampak useen vam povem, da smo naredili nekaj sprememb na houm-pejdzu, med drugim smo danes aploudal novo verzijo wizardsov (ver. 0.74a).

Pocasi pa vztrajno...

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Jan 05, 2005 9:07 pm

zgleda ful obetavno, ce bo na koncu zadeva spolirana, pa da bo dobr art notr bo zadeva izpadla fantasticno :)

drgace, delate to singleplayer s kako dobro zgodbo, al bo multiplayer?
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a BojZ » Če Jan 06, 2005 10:34 am

Tnx za feedback... =]

WT bo najprej (ver 1.00) single player z randomiziranimi encounterji (ver 1.0). V planu imamo zastavljene zdizajnirane misije, ki bodo igralca popeljale skozi zgodbo in razvijanje "baze" s sobanami, proizvodnjo predmetov, researchom in, kajpak, trenirajem monstroznikov (ver 1.5). Kasneje (ver. 2.00) pa dodamo multiplayer in postavimo server - ce bo zanimanje, seveda... =]

Zgodba nastaja v okviru game designa, na hitro pa lahko povem, da bo igralec klal v svojem mestu, v okolici mesta, pod njim v kanalizaciji in, seveda, v krajih, kamor naj ne bi se nikoli stopila noga s 5 prsti...

Predvideni tipi misij so:
1. Cistilna akcija (kolji kolji dok si mlad dok ti x-bow moze stat...)
2. Iskanje predmetov (pojdi po predmet, ga poberi in prinesi nazaj)
3. Sabotaza (unici predmet na mapi)
4. Resevanje talcev (manj kot jih umre, boljsi naj bi bil)
5. Random encounter (mesna industrija Cleaver).

Misije si bo igralec lahko izbiral sam, na izbiro bo imel 3-5 misij. Za uspesno opravljene misije bo igralec nagrajen z cvenkom, lahko pa da bo v zahvalo dobil tudi kajksen predme, nacrt za izdelavo predmetov ali upgrade soban, ki jih bo igralec postavljal v "bazi" (ver 2.0).

Ko bo game design narisan do te mere, da bi se ga splacal kopirat na server, bo temu bilo tako... =]

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a BojZ » Po Jan 10, 2005 5:24 pm

Uebpejdzh smo dodelali, dodali smo spresevalo, nekaj screamshotov WTja, in novo verzijo WTja, skupaj z bugi, za dolpoteg.

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a BojZ » Ne Jan 16, 2005 2:21 am

S5 nova verzija,... -> http://www.bojzgames.net
Ce se to ne bo enkrat nehal!!!

Komentarji zazeljeni... bojz[at]bojzgames[dot]net
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a BojZ » Ne Apr 24, 2005 1:42 pm

... pa se en update, po dolgem cajtu.

Na pejdzu zadnje case (bolj ali manj) redno updejtamo GDD - Game Design Document, iz katerega naj bi bilo nekoc razvidno kaj se namerava v nasi igri godit.

Dodali smo tudi forum, kjer lahko (sej lahko, ane?) napisete, kaj, zakaj in do katere mere vam je (ne)vsec in cesa se najbolj bojite.

Pa se nova verzija WT je na strani. Menda naj bi bilo bolj igrivo kot do sedaj, ker so se bugi skrili in ukresirajo igro, ko to pricakujete manj kot ste pricakovali do sedaj.

Vljudno vabljeni na http://www.bojzgames.net. =]

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Person » Sr Apr 27, 2005 9:24 am

Hm, meni nabije CPU usage na 100% pa tk še kr počasi se objekti premikajo :roll:

Aja, sorry za zadnič, sam sem bil čist bogi od maturantskega, tk da se mi ni dalo klicat :oops:
Pa drugič!!! 8)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a BojZ » Sr Apr 27, 2005 10:18 am

NP, Person, vem da znajo bit maturanci zahtevni, se posebi naslednji dan... =]

Naslednjic v SG prletimo za vikend, ki se pricne v petek 13. prihodnji mesec pa se lahko takrat dobimo pa nardimo ksn izi LAN, ce bo volja in morala.

Gejm pa pozre vse kar lahko dobi, ja,... dostkrat recem, da nisem dober programer. =] (izgovori, izgovori...)

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Person » Sr Apr 27, 2005 10:28 am

Hehehe, lahko :)
Če maš Wireles mrežo na notebooku, bo še posebi fajn :)
Za rezervo mam še 2 porta na ruterju :)

Hm, kaj pa se uporablja za izris grafike?
Aja, pač skačejo junaki s kvadrata na kvadrat, sej verjetno je to normalno ... tk da ne vidim nobenega razloga, zakaj bi igra morala požreti vse resource ... ker jih še MyBounce pre alfa demo ne požre :)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a BojZ » Sr Apr 27, 2005 10:39 am

Mam wireless, pa HUB lahko sabo prnesemo, sam kablov ne smemo pozabit, tko k zadnjic (wireless saved the day)... :roll:

Minioni skacejo iz kvadratka na kvadratek, ja, za the old games style feeling, uporabljam pa DelphiX, staro komponento za DX v Delphiju.

Naslednji projekt bo narejen z GLScene. Ampak najprej WT narest do konca, tut ce bo programersko crappy - se zmeri lahko nardimo ver 2000.7a v novejsi tehnologiji.

Vse skp laufa tut zato pocas, ker je projekt v razvoju ze precej casa in sem se na njem ucil. Ni lih use pisano z namenom optimalno izvajat procese, ampak je bil poudarek bolj na cim prejsnjih rezultatih, ne glede na performance. "Glavn, da se da pobrat uno sekiro, pa tut ce je lahko sam 1 monster na enkranu..." press.

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Person » Sr Apr 27, 2005 10:47 am

Fain :)

Hehe, sam še zmerom nerazumem, zakaj, ko je v idle pobere ves CPU, po mojem bi to lahko enostavno popravil v main loopu. Kolk je pa framerate, visok je 100%, sam me zanima, če je več kot 85fps, ker potem vertikalna sihronizacija ni vklopljena, kar pomeni, da uporabi CPU maximalno, da doseže maximalen možen fps.

Če lahko, pride na #slogamedev pogledat, sem gr :)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a ALTF4 » Sr Apr 27, 2005 6:45 pm

saj ta problem ni težko rešit. v samo dxtimer nastaviš FPS pa je :)
LP!
Uporabniški avatar
ALTF4
guru
guru
 
Prispevkov: 1175
Pridružen: Če Jul 10, 2003 3:23 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

OdgovorNapisal/-a Person » Sr Apr 27, 2005 7:22 pm

Mah, za Delphi ne vem :oops: ... drgač je pa za C++ simple :)
Uporabniški avatar
Person
igralec
igralec
 
Prispevkov: 810
Pridružen: So Jan 11, 2003 9:25 pm

OdgovorNapisal/-a BojZ » Če Apr 28, 2005 10:06 am

ALTF4 : DelphiXov DXTimer nima nastavljivega FPSja, ma pa interval, ce se ne motim. Bom zvecer vrgu en uc u zadevo. sam sm skor zihr. =]

Person : Sej v vsakem prog. jeziku je simpl, sam znat je treba... =]

Game bo na koncu developa fools-cream, tko da se pozresnost ne bo vidla. Winampa boste se useen lahko brez problemov zravn sopal, pa se ne bo (do zdej se ni) poznal na performansu gejma.

Trenutno je igra v windowed mode-u v razvojne (aka "Fak, s5 steka!") namene.

LP,

BojZ
www.bojzgames.net
In Pursuit Of Fun
Uporabniški avatar
BojZ
wannabe
wannabe
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Mar 27, 2003 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron