Parallel Future mod

Če želite svetu pokazati, na čem delate trenutno ali kaj ste naredili, je to pravi kraj.

Parallel Future mod

OdgovorNapisal/-a Skorc » Pe Feb 14, 2003 5:02 pm

No da še jst pristavim svoj vrček 8)

Torej z ekipo ze kar lep čas delam na modifikaciji za Unreal 2003. Zaenkrat delamo šele na alphi 01, imamo pa ze kar nekaj stvari za pokazat, predvsem concept arta, karakterjev ter orozij. Vec informacij o igri lahko dobite na naši uradni strani: http://www.g-lab.tk

Ekipa nujno potrebuje še programerje, zato vsi ki ste dobri programerji c++-a oz./ali ki znate delati scripte za unreal 2003 oz. kasneje za Unreal 2, se mi prosim javite preko ICQa, ali pa emaila: info@scubatom.net
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Napsy » Pe Feb 14, 2003 5:04 pm

Hmm. Fotke ne strani zgledajo kr obetavne. :D
Napsy
inštruktor
inštruktor
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Če Jan 09, 2003 10:37 pm
Kraj: Letuš

OdgovorNapisal/-a Skorc » Pe Feb 14, 2003 5:18 pm

hvala :)
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

Forum Online :))))

OdgovorNapisal/-a Skorc » Ne Feb 16, 2003 8:53 pm

torej ekipa ima sedaj forum. Vasih obiskov bomo zelo veseli, morda udarmo kako debato igrah se tm :wink:

http://www.scubatom.net/phpBB2/index.php
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a LordM » Ne Feb 16, 2003 10:28 pm

Evo... Juhej, forum mamo končno narjen, zdaj bo šele zabavno. 8) No, kar pridite pogledati... Registrirate se tudi lahko, seveda. :D Bomo veseli vaših predlogov in tudi vsega ostalega. Pa če je kdo zainteresiran, se nam lahko tudi pridruži (če seveda kaj zna, hehe).

The G-LaB Boss, signing out! :lol: 8)
Uporabniški avatar
LordM
novinec
novinec
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 10, 2003 11:32 pm

OdgovorNapisal/-a Skorc » Ne Mar 23, 2003 3:07 pm

stran smo preselili na nov(hitrejsi :D )server in domeno, sedaj najdete stran na http://www.pfuture.net :)

Na strani so tudi nove slike 8)
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Apr 09, 2003 6:25 pm

Ok na strani je now update, in sicer slike vseh orozij, ki smo jih planirali za testiranje alpha verzije. Orozja so sedaj skinana, dela pa se tudi ze na animacijah(krajsi demo animacij bo v kratkem), skratka check it out 8)

http://www.pfuture.net/index2.html
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Flamer » Sr Apr 09, 2003 9:12 pm

Hats down pred vami - zelo vredu vam uspeva tole. Vsaj kar se grafike tice lahko recem da ste na vodilnem mestu na nasi sceni (oz. takoj za arxlovci :wink: ).

Pohvale tud temu, da drzis tko veliko skupino skupi in da se stvari konstanto premikajo (ni vidnih zastojev).

Ko bom pa se vidu zadevo v gibanju (movies! we want movies!) pa bom lahko se pokomentiru kej vec.

Till then ... keep it up!
Flamer
 

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Apr 09, 2003 9:39 pm

Najprej hvala :D

ja napredujemo ze, sam se vedn malce prepocasi(alpha zamuja ene 2 mesca hehe :wink: ), ampak to niti ni tolk pomembn, ker je glavni namen alphe to da se naucimo delat zadeve. Tko da cas res ni kljucnega pomena, vazn da zadeve postekamo. Beta se bo razvijala bistveno hitreje(vsaj to imam v planu), ker bomo uvedli drgacno organizacijo kot jo imamo sedaj in ki bo (upam)se veliko bolj uspesna. Tko da poletni nej bi bla prva beta zuni :)

Drgace filmcke boste dobili, kot sem reku, filmcek animacij bo cez kak dan ali dva(sicer ga ze imam sam ga ne bom takoj objavu :twisted: ), filmcek iz same igre pa when its finished :), sicer je programski del ze skoraj koncan(laser pa vse to ze dela), ampak screene iz igre hocemo izdati sele ko bo vse koncano(ko bo se hud notr, pa ko bodo vse animacije ql).
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Skorc » Po Apr 14, 2003 2:15 pm

na strani so nove slike, ter tist filmcek ki sem ga obljubu :wink:
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a LordM » Po Apr 14, 2003 11:42 pm

:wink: Sem jaz kje tukaj noter omenjen mogoče? :lol: :P Saj ne... No, z G-LaBom sem začel jaz, ko sem "dobil" skorca, mi je on vzel veliko bremena z rok. :wink: Kot ekipa, kjer se nas večina v RLju sploh ne pozna, smo zelo uspešni. Informacije si večinoma izmenjujemo samo preko interneta in včasih preko telefona, le redko pa tudi osebno. Ni kaj, prišli smo že kar daleč. Spomnim se, ko smo bili na začetku, dosti oz. večina ljudi je bila skeptičnih glede vsega skupaj. Po malem je začel team rasti in rasti... Glej ga, zdaj nas je že kar precej. Trenutno zaključujemo z alpho, seveda bo nje predstavitev tudi na določenih lokacijah in to precej hitro.

No, kakorkoči že, nebi se zdaj tukaj na dolgo razpisoval, rekel bi še hvala Flamerju, ki je dajal nekakšno podporo že na začetku vsega skupaj in pa tudi njegovi članki o tem so nam kar precej pomagali.
Vse pa vabim na našo stran http://www.pfuture.net, kjer si lahko ogledate nekaj zanimivih stvari. :roll: :wink: Aja, pa tud forum imamo, hehe. :lol: Tam nas lahko vprašate dost več stvari, ki vas zanimajo.

Uživajte! 8)
Uporabniški avatar
LordM
novinec
novinec
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 10, 2003 11:32 pm

OdgovorNapisal/-a Skorc » Po Apr 14, 2003 11:50 pm

hello lord :wink:
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Flamer » To Apr 15, 2003 1:49 am

Lord, thnx!

Moj support je se vedno tle, v polni meri, ker zaenkrat kazete zlo velik potencial! Niste me (se :twisted: ) razocaral!

Good job - in tud in game screeni so mi vsec. Slin :P - waiting for in-game movie :wink:
Flamer
 

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Apr 16, 2003 12:47 pm

Torej pred kratkim sem omenjal, da se bo zgodba spremenila, oz. da se je ze:). Angleska verzijo se pišemo, slovensko pa si lahko preberete tukaj:


Zgodovina

Trenja
2016 po Ciudad Mexicu pustoši epidemija doslej neznanega virusa, zelo verjetno laboratorijskega izvora, ki se vztrajno razširi prek letalskih poti čez celoten planet. Kugo poskušajo kontaminirati, kar pa zada hud udarec svetovnemu gospodarstvu, saj je karantena prizadela domala vse države, zato se je zmanjšala produktivnost. Sedaj skoraj opustošeni Ciudad Mexico postane prizorišče apokalipse, mehiška vlada pade pod udarom mafije, ki jo podpirajo mednarodne teroristične skupine. Zaradi tega celo OZN pozove na intervencijo, da se država renovira. Ko je Mehika padla pod upravo OZN, bi posledično lahko OZN nadzorovala količino nafte, ki jo izvaža. To je močan udarec za države OPECa, saj mehiške izvozne kapacitete lahko destabilizirajo kartel, če bi se nenadoma povečal izvoz. To prisili OPEC, da se zateče k podpiranju terorističnih skupin, ki poskušajo sabotirati prenavljajočo se državo in jo ločiti od vpliva zahodnih držav. Teroristične celice namreč vedo za neodkrito skladišče orožja, zadnjo zapuščino vladavine BAAS.
V tem času epidemija še zmerja pustoši po gosteje naseljenih področjih, zato politična stabilnost sveta visi na vrvici. Ruska federacija zaradi tega razpade, zaradi česar celotna evro-azijska regija izgubi stabilnost. Od Kitajske se odcepita avtonomni pokrajini Uighur in Tibet, zaradi česar izgubi Kitajska tudi del svojega jedrskega arzenala. Uprave teh provinc podležejo revolucionarnim skupinam, ki se nato poskušajo agresivno rešiti iz recesije. S tem predstavljajo grožnjo zahodu, ker se poskušajo izriniti iz svoje vloge surovinske baze.
Tudi Bolivija in Kolumbija sta bili ogroženi s strani ZDA, saj so preprodajalske mreže podpirale mafijsko celico Ciudad Mexica. Zaradi tega so se vlade teh držav odločile zatreti mreže, saj niso hotele okupacije ZDA.

Povod
11. septembra 2017 {datum zgolj simbolično}se v Iraškem protektoratu sproži jedrska bomba. Kmalu je postalo ameriškim silam v regiji jasno, da ni šlo za raketo, temveč je bila pandorina skrinjica ves čas skrita pod peskom v iraških pustinjah. Žrtve so tako civilne kot vojaške, zaostrijo se odnosi med državami OPECa in Kitajske z zahodom, saj je podaljševanje trenutnega statusa quo le v škodo prvim.

Kataklizem
Po napetostih v letih 2016 in 2017 sproži eksplozija v Iraku zgražanje zahodne družbe, ki se sedaj resno zaveda možnosti za svetovno vojno. NATO se zaradi neposredne ogroženosti azijskih republik, ki podpirajo mednarodne teroristične mreež, odloči intervenirati in razorožiti celotno področje. Kljub uspehom v zavzemanju prostranega ozemlja Centralne Azije revolucionarna vlada Uighurja izstreli jedske rakete dolgega dosega na Evropo, s čimer porušijo večino evropskih mest. Naloga stabilizacije sedaj pade na pleča Združenih držav, kar pa izkoristi teroristična mreža Ciudad Mexica - več mest ZDA prizadane napad z živčnim plinom in biološkimi agenti, tako da mora prebivalstvo zapustiti večja mesta. Bivši sovjetski arzenal, ki si ga razdelijo nove republike, se v obliki jedrskih podmornic začne približevati proti pacifiški in atlantski obali ZDA. Nizkoleteče jedrske rakete zadanejo obalna mesta.

Svet po vojni
Jedrska vojna je uničila večino držav. Evropa, ZDA, Kitajska, Rusija, Bližnji Vzhod, so bile ali v ruševinah ali v hudi gospodarski recesiji. Skoraj po celotnem svetu je zavladala anarhija, oblast se je vedno bolj lokalizirala. Relativno neprizadeta kontinenta sta bila le Južna Amerika in Avstralija, ker se vojne nista udeležili. {Slednja je zaradi relativno neugodne geografske lege in podobnih razlogov izpuščena iz zgodbe multiplayerja.}

Južna Amerika
Po jedrski vojni je v državah Južne Amerike gospodarska in humanitarna kriza. Nezadovoljstvo privede do krvavih revolucij ter bojev med državami. Vsi ti boji še poslabšajo stanje, življenski in tehnološki standard močno pade. Brazilija, Argentina in Urugvaj v tem kriznem obdobju formirajo politično tvorbo, ter skušajo s skupnimi močmi rešiti težave, ki jih je prinesla. Sčasoma se jim priključijo še ostale države Južne Amerike. Po dveh desetletjih miru se regija stabilizira, zveza postane enotnejša. Gospodarski in družbeni standard se na kontinentu stabilizira. Razvije se zelo potrošni življenski standard, ki zaradi njihove tehnološke nerazvitosti v desetih letih izrabi večino naravnih bogastev. Leta 2052 se odpravi v Severno Ameriko ekspedicija, ki bi tam ustanovila kolonijo kot surovinsko bazo ter tako preprečila nastanek nove krize na lastnem kontinentu.
Ekspedicije se lotijo po dveh poteh: ena gre prek Srednje Amerike, druga pa prek Mehiškega zaliva. Prva je pomembna zato, da zavarujejo avtocesto Santiago-Anchorage, druga pa je namenjena na južno obalo UCA, kjer so še ohranjena nahajališča nafte.

Severna Amerika
Nekaj let pred začetkom velike vojne, ameriška vlada zgradi super zaklonišča, karmor bi v primeru katastrofe spravili smetano zahodne civilizacije(pomembe voditelje,veleume, bogataše in nenazadnje tudi vojsko). Glavni namen zaklonišč je bila ponovna vzpostavitev ZDA oz. ohranitev zahodne kulture. Približno 30 let po koncu vojne (2047) se zaklonišča odpro ter ljudje se prvič zazrejo v uničenje, ki ga je povzročila vojna. Vsa velemesta so bila uničena od bomb, večina manjših pa oplenjena in porušena od ljudi, ki so v boju za preživetje zaplenili vse, kar je bilo vredno oz. uporabno. Nastala so nova manjša naselja, nekaj manjših državnih tvorb. Življenski standard skoraj padel na raven srednjega veka, gospodarsto je izginilo, uporabljali so le ostanke nekoč blesteče države. V krizi, ki je nastala, obnovitev Združenih Držav ni bila mogoča zaradi pomanjkanja legitimne oblasti. Sčasoma se iz odprtih zaklonišč razvijejo mesta, h katerim se priseljujejo prebivalci divjine, katerim ponudijo zdravila, tehnologijo in zaščito, v zameno pa jih prebivalci zalagajo s hrano in novimi člani. Zveza med prebivalci divjine in zakloniščarji uspe, ustanovi se nova zveza, saj so zaklonišča v medsebojnem stiku.

Konflikt
Gospodarska širitev Južne Amerike pride navkriž Zakloniškim državam. Obe strani nujno potrebujeta surovine za obnovitev držav, zato kmalu pride do vojne. Večina zakloniških držav se združi. Začne se vojna za Severno Ameriko in njeno obnovitev.


Opis strani

Severna Amerika
Ime: United Communities of America
Ureditev: Zveza zaklonišč, konfederacija, močan vpliv anarhije
Značilnosti: Glavna središča so zrasla iz zaklonišč, prebivalstvo je še relativno nepovezano, razpršeno po veliki površini. Gospodarstvo se obnavlja na osnovi prejšnjega, vendar imajo nadzor nad obrati manjše neodvisne skupine - klani.
Vojska: United Communities Militia Forces - UCMF
Vojaška doktrina: Zaradi relativno napredne tehnologije pred vojno, ki se je med drugim ohranila v zaklnoniščih, je njihovo orožje še zmeraj zelo uporabno, saj je poudarek na večnamenskosti in praktičnosti. Po drugi strani je vojaška industrija še neobnovljena, zato se morajo zanašati na predvojno orožje. Pri lokalnih milicah je pogosta uporaba lovskega in drugega civilnega orožja. Njihova doktrina temelji na fleksibilnosti, saj ima vsaka ekipa dovolj samouprave, da se lahko učinkovito prilagodi situaciji. Za prednje ekipe je pomembna podpora iz ozadja.
Dodatne informacije: struje vojske so lokalne milice, zakloniške ekipe za posredovanje, klani in plačanci (napotek za skinnerje).

Južna Amerika
Ime: Unión Suramericana / União Americana Sul (Južnoameriška zveza)
Ureditev: Gospodarska in obrambna zveza
Značilnosti: Potratno gospodarstvo, pomanjkanje surovin, politična nesoglasja. Je
Vojska: Fuerzas Expedicionarias De la Unión / Forças Da Expedição Da União - FEU(Ekspedicijske sile)
Vojaška doktrina: Precej njihovega orožja izvira iz predvojnih kupčij, imajo tudi svojo industrijo. Način bojevanja je gverilski, v manjših skupinah, katerih vojaki uporabljajo specializirana orožja, zato je mobilnost manjša, kot sicer, saj so večinoma specializirani za bojevanje na težko prehodnem terenu. Ekspedicijske sile se po drugi strani zanašajo tudi na vozila, posebej za hitre napade.
Dodatne informacije: Ni jasno, ali so ekspedicijske sile poslane s strani vlade ali so produkt političnih trenj, zaradi česar bo njihov general pomemben karakter v natančnejši zgodbi. Struje izvidniške ekipe za hitro posredovanje (gverila), obrambne sile konvoja (in kasneje štabov).


Zgodbo smo idejno sestavili jst, Fury in Gemini, vecino pa jo je nato napisal Gemini, nekaj malega tudi jst.
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a LordM » Sr Apr 16, 2003 7:31 pm

Zgodba je tud na našem forumu... Tukaj kolk vidim, ne delajo shumniki. :lol: Drugač pa... Kako se vam zdi nova zgodba? :wink:
Uporabniški avatar
LordM
novinec
novinec
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 10, 2003 11:32 pm

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Jun 18, 2003 10:57 pm

Ok novice!

Prva malce manjsa novica je to, da smo prenovili stran. Ima nov izgled, ki je bolj spodoben od prejsnjega. Poleg novega izgleda smo posodobili tudi sekcije: about, media in team.

Druga vecja novica je ta, da smo preklopili na drug graficni pogon. UT2k3 pogon bomo pustili in mod naredili s HL2 pogonom. Nekatere bo ta novica zelo razveselila, drugi se boste nadnjo pritozevali, mi smo to naredili zato, ker smo ugotovili, da nam UT2k3 ne ustreza dovolj, prihajajoci HL2 pogon pa je ravno pravsnja zamenjava.

Poleg zamenjave pogona, pa smo pri igri skoraj v celoti prenovili MP način, orozja smo sli se enkrat zasnovat, zato je v izdelavi tud nov concept art. Sicer bomo poizkusali odbrzati cim vec starih konceptov, vendar se jih bo veliko vseeno spremenilo. Vec o spremembah si preberite na nasi strani, za vsa morebitna vprasanja pa je nas forum pravo mesto :)
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Flamer » Sr Jun 18, 2003 11:05 pm

Good job! Ste si zasluzli link z nase strani :wink: we recommend you now :P
Flamer
 

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Jun 18, 2003 11:52 pm

tnx :D
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gemini » Pe Jun 27, 2003 12:06 pm

There are only two rules of tactics: never be without a plan, and never rely on it.
Uporabniški avatar
Gemini
novinec
novinec
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Jun 27, 2003 12:04 pm

OdgovorNapisal/-a Wing » Pe Jun 27, 2003 5:42 pm

Ne vem, če sem že komentiral kaj PF - kakorkoli, izgleda zelo obetavno.

Glede intervjuja: hehe, odgovorov vam pa niso lektorirali. :wink:
Uporabniški avatar
Wing
SGD Admin
SGD Admin
 
Prispevkov: 481
Pridružen: Sr Jan 08, 2003 9:33 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Maj 12, 2004 12:57 am

Se smo zivi! :)

Torej zdele je blo malo zatisja z nase strani, vendar se vedno delamo na projektu. Najvecja ovira je bil HL2, ker se vedn ni SDKja nikjer. Zato smo se odlocl presedlat na drug pogon in sicer bl natancno na Far Cry, ki sicer tudi nima SDKja, je pa mogoce delat na njem mape ter editat kodo, tko da po zlo dolgem casu spet delamo tudi na mapah in skriptah in ne samo na modelih in concept artu.

Prenovili smo tudi pejdz, vendar smo zacasno ob domeno pfuture.net, tko da lohka sajt vidte na http://pfuture.domovanje.com

Zaenkrat bom se vedno objavil le nekaj slikc, takoj ko pride SDK vn pa nardimo se kak mejhn video :)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Komentarji zazeljeni :)
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a CWIZO » Sr Maj 12, 2004 8:00 am

Nice nice, sploh tole boste pomoje full produktivni, ker kokr sem v enmu filmcku tale editor enkrat gledal si v bisvu hkrati v igri in v prograu in prec vse vids.

Cakam filmck.
Jan Hančič
------
Kaj reče podedovan razred v C#u svojemu staršu?
- All your base are belong to us!
Uporabniški avatar
CWIZO
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po Maj 05, 2003 8:36 pm
Kraj: WriteLine(CWIZO.Location);

OdgovorNapisal/-a maverick » Sr Maj 12, 2004 12:40 pm

Uaaaaa.... NORO!
:shock: :shock: :shock:

Kdo riše za vas koncepte?

Velik uspeha vam še želim naprej! :wink:

Nestrpno pričakujem filmček! :wink:
Uporabniški avatar
maverick
SGD Moderator
SGD Moderator
 
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Sep 10, 2003 7:44 pm
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Acid Cool » Sr Maj 12, 2004 3:12 pm

uuuuuuaaaaaaaaa...zgleda res ql...še posebej sem navdušen nad modelom onega orožja na 2. pa 3. sliki...pa avto tut looks nice :)
pohvalno! :D

OFFTOPIC
kak ti je uspelo oni quick lunch spravit tja desno obstrani?
/OFFTOPIC
Home page: Goran Gligorin
Uporabniški avatar
Acid Cool
guru
guru
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: To Jun 17, 2003 7:23 am

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Maj 12, 2004 9:47 pm

cvizo:
ja editor je fenomenalen, mislm da lohka za zihr recem da je tole najzmoglivejsi in hkrati najenostavnejsi editor trenutno. Je pa ful pozresn, tko da s 512 RAMa morm met vse ostale programe zaprte ce hocm da mi kokr tolk solidno dela :lol:

Drgac ma pa spil tut ful dobr skripti jezik, lua, k ga je dost enostavno editat, da se pa svasta nardit z njim :). Sam mal premal coderjev mamo :?, se kdo javi? :wink:

maverick: koncept buggya je narisu Jaka "akhaab" Verbic

Acid:
najprej ga v taskbaru aktiviras toolbars/quick launch(to pomojem ze ves, ampak vseen :wink: ), pol mors met pa task bar unlockan in quick launch premaknes tja kamor hocs(tm k ma une pikice drzis pa ga lohka pol premikas).
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ArYeS » Če Maj 13, 2004 12:26 am

wow, nice

edina kritika je da bi morali gozd malo bolj posejati, sej zgleda kot puščava :roll:

No glede orožja pa no comment
Uporabniški avatar
ArYeS
expert
expert
 
Prispevkov: 717
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 9:21 pm
Kraj: Miren

OdgovorNapisal/-a Skorc » Če Maj 13, 2004 9:39 am

Ja predvidevam da uni deli, k ti delujejo kot puscava, je del naselja v mapi, ki pa se ni narjen :)
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Zocky » Pe Maj 14, 2004 9:31 am

Vsekakor zgleda zelo dobro in obetavno vse skupaj! Upam samo da boste sedaj ostali na tem engine-u in končali tole zadevo. Keep it up, man! :wink:
Moja spletna stran:http://zocky.bplaced.net/
Uporabniški avatar
Zocky
expert
expert
 
Prispevkov: 754
Pridružen: Pe Jan 10, 2003 10:09 pm
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a Skorc » Pe Maj 14, 2004 7:19 pm

ja s pogoni smo mel smolo, predvsem nas je HL2 popolnoma zaj***, ampak ok, vmes smo tut sam koncept igre ful zbolsal, tko da vs ta cajt ni bil zamanj.
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Skorc » Sr Maj 26, 2004 8:28 pm

ok updejt! :)


Najprej rendri riflice od americanov; Ce nakratko opisem, zadeva ma ze vgrajen dusilc, ma pa pol tut moznost nadgradbe z scopom ter grantometalcem, kot se vidi na rendih.

Slika

Slika


Pa se en updejt za mapo; Tole so sicr kak tedn stari screeni, vmes sm dost spremenu teren(gore so mal bl dodelane), sm pa hrati tut odstranu vso vegetacijo, ker se jo bom lotu rocno(bo bols izpadl).

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Drgace pa nasledn tedn nej bi dobl tut SDK, tko da, ce je to res, prcakujte da bodo nasledni updejti mel ze kak importan gun v igri :)

Pa se to, rabimo se enga ali dva programerja, tko da ce koga projekt zanima, pa bi bil pripravlen sodelvat z nami, nej mi pliz posle PM, oz. mail.

Programiral se bo pa v .lua jeziku, je zlo enostaven za naucit se, pa ful mocn, ce koga vec zanima, just ask :)
Les yeux sans visage...
Uporabniški avatar
Skorc
poznavalec
poznavalec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Pe Feb 14, 2003 4:52 pm
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron