Prvo kot prvo lepo pozdravljen in dobrodošel na SGD-ju

Prvo kot prvo je treba definirat "mrtev" in po tvoje zveni da je mrtev, ker ni skupin ki bi skupaj razvijale. No, moram povedat da je bil forum zares mrtu pred malo več kot letom, ko res ni bilo nobenega posta in prispevka od nobenega, zato eni vidimo SGD skupnost kot da se prebuja, ker tudi če smo le posamezniki, ki objavlamo svoje projekte je to oživljanje puščave iz preteklosti.
Res je bilo dosti predlogov, vprašanj in idej glede ustvarjanja skupin in prav tako dosti odgovorov ljudi, ki so že večkrat začeli kaj podobnega in propadli. Problem je, ker bi marsikdo rad naredil veliko a je premalo najsibodi motivacije, znanja, organiziranosti ali pa preprosto resnosti. Za večino se taka ideja pojavi kot muha enodnevnica in slej kot prej mine...na žalost, govorim iz izkušenj.
Npr. jst(programer) in Lamoot(2D&3D artist) sva začela skupaj pred kratkim delati na projektu Project 210 - preprost top down shooter v vesolju z eno mapo. In razvoj traja že nekaj časa, tudi če je ideja tako preprosta, ker kljub zagnanosti in znanju naju daje cajt. No, dobra stvar tega je da se poznava, da se menva in sva isto zagnana za stvar in ni treba nobenemu nobenga priganjat ampak še vedno traja stvar (no, delamo na temu da ne bo kdo mislu da zabušavamo

)
Kakorkoli že, razvijanje iger je lepa in prijetna stvar a hudičevo težka, še posebej če delaš v skupini, zato eni raje delamo na svojih projektih ker je večji procent možnosti (a še vedno majhen) da nekej razvijemo in imamo, namesto da zapravljamo čas za "game dev teame" iz katerih ni nič.
No, ne vzet tega osebno oz. da napadam or something, samo iz svojih izkušenj govorim in poznam veliko drugih z istimi izkušnjami.
Maš mogoče predlog kako bi bilo to mogoče?

................ ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"