Ne razumem jaz tega kako dobit navidezni pravkotnik okoli te moje slike,oz stvari.
imam definirano x,y,r in nič več,
r predstavlja velikost predmeta
x je x kordinata
y je y kordinata
direction smer ki jo računam direction += 90*dt; dt je kot
takole pa premikam objekt

.. prmeikam :
x += sin(direction*PI/180)*0.2*dt;
y += cos(direction*PI/180)*0.2*dt;
presečišče premic dobimo
Formula je naslednja:
izenačiš vendar to so premice ne kvadrati, zato se prepustim tebi
Presečišče določimo: RAČUNSKO
y = y
– x – 2x = – 3 – 3
– 3x = – 6
x = 2
Izračunamo še y: v prvo ali drugo funkcijo
vstavimo izračunani x.
f(2) = – x + 3
f(2) = – 2 + 3
f(2) = 1
ali
f(2) = 2x – 3
f(2) = 2 . 2 – 3
f(2) = 1
• Premici se sekata pod pravim
Matr mato mam tri po navadi pov procenta do 4 pa enostavno sem preneumen da bi mi ratal tole ugotvit, res pa je da nisem še nikol delu in da je prvi projekt. Prosim če si vzameš neki časa in mi spišeš primer, oz mal oblj podrobno razložiš. Prosim te še da razložiš ker brez tega ne bo šlo, da štekam popolnoma. Se ti zahvaljujem za tvoj trud, ki se ga boš vzel.. ..
In občasno se ladijce vozijo kar ena čez drugo, namesto da bi imele tak da bi se izmakale, pa gredo naravnost ne vem kako je to možno..