17 dni po novem letu sem se spravil o preteklem letu ter o planih za leto 2012. Na hitro sem zbral večje projekte na katerih sem delal in sem se odločil da še tukaj spustim nekaj majcenih screenshotov
------------ PROJEKTI IZ LETA GOSPODOVEGA 2011 ----------------John Cube - moja druga dokončana ter spolirana igra
Time Sphere: Nek projekt, ki mi je v glavi deloval űber ma ni blo to to -

Prvič se udeležil tekmovanja Ludum Dare (naredi igro v 3-eh dneh) z izdelkom
Courier of the Crypts LD
Z Lamootom sva začela delat na projektu
Project 210
Udeležil se SGD Jama z igro
Sky Wizzard
Začel delat na
Courier of the Crypts, ki ohranja glavne mehanike iz Ludum Dare verzije.

Udeležil se projekta TIGSource Advent Calendar z igro
Prepare for Christmas
Zalaufu "one-man" indie dev "studio"
Emberheart Games, pod katerim bom izdal Courier of the Crypts.

Poleg vsega sem delal še na svojem frameworku, katerega po novem uporablja Courier of the Crypts na katerem delam (
zahvala gre tudi Tomi, ki mi je pokazal nekaj čarovniških trikov). Dosegel sem 50% manj kode v igri in razvoj gre bolj hitro ter učinkovito in to je važno, tud če malo zamujam s kurirjem.
Tako, se trudim!

................ ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"