
Glede enemyjev, sem precej preprican, da se jih ne bo dalo ubiti. Catch je v tem, da bo veliko igre potekalo tako, da bos moral isti nivo prehoditi vec kot enkrat. Ce bi ze med prvim sprehodom cez nivo pobil vse nasprotnike, potem bi bil preostanek nivoja precej dolgocasen, tako pa bo vsak nivo vedno barvit in naseljen s posastmi, ne glede na to, kolikokrat "si sel ze mimo". Sicer pa, vprasanje kaj me bo se vse picilo, tako da je tudi prostor za kaksen powerup, ki bi omogocal, da dejansko pokoncas nasprotnika.
Glede backgrounda: ja, zacel sem s silhueto, ideja je, da vsake toliko casa dodam kaksen pixel ali dva in imam z nekaj srece title screen nekje do releasa.


Vceraj sem vplementiral (skoraj vso) logiko za moving platform (hitrost, collision detection + response):


Tole je latest razlicica fonta (odstranil sem sence za vecji readability in prebarval tako, da pase na belo podlago). Font se verjetno ne bo vec drasticno spreminjal:


Aja, pa seveda bakle s fake lightingom (ni se do konca spisano, background luc naj bi vsaj malo mezikala v prihodnosti


Upam, da bo vse, na cemer delam, kmalu kliknilo skupaj in zacelo dajati vtis, da resnicno delam igro in ne nekih dolgocasnih komponent.

Until next time.