HollowFear končno na kickstarterju :)

Pozdravljeni!
Ravno kakšno leto nazaj sem tukaj že napisal nekaj o mojem hobi projektu, razvoju, programiranju 3D igre v XNA from scratch. No, po skoraj štirih letih mi je zadevo končno uspelo pripeljati do nekega spodobnega nivoja, in odločil sem se, da mi glede na ves vloženi trud ostane samo ena opcija, da zadevo dokončam, tako ali drugače
Pa da ne bom predolg, stvar mi je končno uspelo spraviti na Kickstarter - je bilo kar nekaj težav s tem, sem se pošteno namučil (kickstarter je US & UK only), ampak v gorenjskih hribih smo doma trmasti ljudje
Zelo bom hvaležen za vaš support, vsi backerji dobite poleg ostalih goodijev tudi takojšnji dostop do zelo igralnega dema.
Igra je že v zelo zreli razvojni fazi, manjka nam v bistvu samo še več vsebine, grafike itd., predviden izid je Q1 2014. Če uspemo zbrati dovolj denarja, se bomo potrudili tudi z zgodbo, ki je zaenkrat še samo osnutek, ker zaradi same narave igre (način levelov kot npr. v Orcs Must Die) do sedaj ni bila ravno prioriteta. Odvijala se bo na naši zemlji, v deželi Karantaniji, z našo, staro slovansko pogansko mitologijo in našimi, lokalnimi bajkami in legendami, bitji, seveda z dodano merico domišlije.
Vesel bom tudi vaše podpore na Steam Greenlightu().
Odprl sem tudi spletno stran, , kjer sem se na dolgo razpisal o razvoju igre, in pa o enginu samem(), tako da zna biti zanimivo branje za vse ki se trudite s programiranjem v XNAju.
Hvala in lep praznični dan!
--
Uroš
Ravno kakšno leto nazaj sem tukaj že napisal nekaj o mojem hobi projektu, razvoju, programiranju 3D igre v XNA from scratch. No, po skoraj štirih letih mi je zadevo končno uspelo pripeljati do nekega spodobnega nivoja, in odločil sem se, da mi glede na ves vloženi trud ostane samo ena opcija, da zadevo dokončam, tako ali drugače

Pa da ne bom predolg, stvar mi je končno uspelo spraviti na Kickstarter - je bilo kar nekaj težav s tem, sem se pošteno namučil (kickstarter je US & UK only), ampak v gorenjskih hribih smo doma trmasti ljudje

Igra je že v zelo zreli razvojni fazi, manjka nam v bistvu samo še več vsebine, grafike itd., predviden izid je Q1 2014. Če uspemo zbrati dovolj denarja, se bomo potrudili tudi z zgodbo, ki je zaenkrat še samo osnutek, ker zaradi same narave igre (način levelov kot npr. v Orcs Must Die) do sedaj ni bila ravno prioriteta. Odvijala se bo na naši zemlji, v deželi Karantaniji, z našo, staro slovansko pogansko mitologijo in našimi, lokalnimi bajkami in legendami, bitji, seveda z dodano merico domišlije.
Vesel bom tudi vaše podpore na Steam Greenlightu().
Odprl sem tudi spletno stran, , kjer sem se na dolgo razpisal o razvoju igre, in pa o enginu samem(), tako da zna biti zanimivo branje za vse ki se trudite s programiranjem v XNAju.
Hvala in lep praznični dan!
--
Uroš