Evo, če je kdo Java fan (tko kot jst

), prilepljam tuki link do 3D engina, ki ga jst uporabljam za moj game: .
Engine je open source, bazira na LWJGL in OpenGL, community je kul (dostopen na: ). JME verzija 3 je še v "Beta" fazi, ampak to itak pomeni sam to, da se sproti razvija.

Backward compatibility je redko oz minimalno breakan. Je "modernejši" engine, shader based, minimum je OpenGL 2.0, se neki dela tud na podpori za fixed pipeline, ampak to je bolj v domeni starejšega jME2 (ki je sicer tudi podpiral že shaderje). Delo z enginom je precej preprosto, sourci od demotov so kratki in poučni, na wikiju je kup tutorialov, vse je lepo abstrahirano da developer ne rabi nič vedet o OpenGL klicih ali čem podobnem. Zraven majo tudi nek SDK ki bazira na Netbeans, orodje za izdelavo levelov, sam jst delam v Eclipsu, ker sem pač pristaš randomly generiranega contenta.

Anyway, SDK podpira tudi deployanje na Windows, Linux, Mac, webstart ali applet, zadnji čas so dodali tudi podporo za Android.
Predvsem svetujem ogled showcaseov, med njimi je veliko resnih projektov v delu, nekateri tudi že dokončani in monetizirani - mogoč pride komu prav za motivacijo.

Če koga zanima kej več se nej kar oglasi, jst se ukvarjam s tem enginom že kaki 2 leti, tko da neki stvari že poznam.
