Vsi tehnični vidiki izdelovanja iger - programiranje vseh vrst in oblik, modeliranje, animacija, risanje, dizajn, grafika, glasba in zvok, umetna inteligenca, matematika, fizika itd.
Napisal/-a pevecyan » Sr Feb 27, 2013 11:44 pm
Zgleda zanimivo, bom ga postavil ob bok XNA, pa da vidim če je za kaj.
-
pevecyan
- novinec

-
- Prispevkov: 18
- Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm
-
Napisal/-a florenzano » Sr Mar 06, 2013 2:36 pm
Problem je, ker je za mobilce stvar zgrajena na mono frejmvorku od xamarina. Ta pa tudi priblizno ni zastonj...

-
florenzano
- wannabe

-
- Prispevkov: 86
- Pridružen: Če Apr 23, 2009 3:00 pm
-
Napisal/-a pevecyan » Ne Apr 21, 2013 3:36 pm
Prvi test WaveEngine-a
(Za kvaliteto se opravičujem)
-
pevecyan
- novinec

-
- Prispevkov: 18
- Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm
-
Napisal/-a Blodyavenger » Po Apr 22, 2013 6:29 pm
Ej čist fajn zgleda tole. Kolk časa pa ti je vzel za tole skupi spravt?
................ ...................
"Don't you dare using uninitialized variables, not in C++"
-

Blodyavenger
- expert

-
- Prispevkov: 716
- Pridružen: Pe Sep 12, 2008 3:31 pm
- Kraj: Land of the Ten Hares
-
Napisal/-a pevecyan » Po Apr 22, 2013 6:41 pm
-
pevecyan
- novinec

-
- Prispevkov: 18
- Pridružen: To Okt 16, 2012 9:09 pm
-
Vrni se na Izdelovanje iger
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost