Ja, glede dezajna in grafike se popolnoma strinjam, vse to je v bistvu beta, problem je v tem, da sva oba, ki delava na tej igri, v glavnem bolj programerja/game designerja in ne artista, denarja za profesionalen art nimava, nihce se pa zaenkrat se ni priglasil, da bi kaj naredil zastonj
Ideja je skratka ta, da ce igra prezivi nek test igralnosti in si nabere nekaj igralcev, potem obstaja vec moznosti, vkljucno z razvojem neke placljive verzije, pri kateri bi si morda potem lahko privoscila tudi pravega artista. V tem primeru bi vlozila malo vec dela tudi v tutorialni del igre, je pa res, da je to neke vrste zacaran krog, ce imas v redu igro pa ni privlacna, tezko dobis zadosti igralcev, da bi se ti splacalo jo naresti manj neprivlacno...
Nekako vzporedno temu zdaj razvijava razlicico GUIja za igranje skozi browser na hisnih racunalnikih, za enkrat je isti kot za androida in temu primerno natlacen, ko bo to narejeno bova malo bolj propagirala tudi igranje cez browser in poskusala pocasi nabirati igralce tako kot npr Kingdom of Loathing (ki tudi sicer ni nek primer krasnega guija in grafike, pa ga vseeno igra kar nekaj ljudi.
Za ostale konkretne pripombe takole - meni so edit boxi nadlezni (za stevilo predmetov pri kupovanju) ampak morda, moja ideja je bila bolj v smislu se par knofov zraven kupi 10 za ceno 8, 20 za ceno 15 kaj takega, da ima se malo vpliva na samo igranje ne samo kot GUI finta. Socialni aspekt - morda bi bilo za premislit in igro umestiti na Facebook, ceprav se s tem trenutno nisva kaj dosti ukvarjala, casa je pac malo in delava nekako po prioritetah - na prvem mestu je gameplay. Isto velja za tweeter, ceprav si cisto ne predstavljam ker te reci sam ne uporabljam in mi je itak dokaj 'mimo'

Zdaj pa se odgovori:
Klik na home te zastonj teleportira na tvojo gps/geo lokacijo, in to je to. Fino je zato, ker lahko gres v igri tja, kjer si v fizicnem svetu, in gres nakar razbijat posastke v svoj lokalni kino ali pa veleblagovnico. Lokacij je toliko, kolikor jih pozna google (v Ljubljani mislim, da je tega se kar nekaj, je pa seveda dalec najbolj pokrita Amerika, kjer imas vsepovsod kaj). V bistvu je igra samo 'layer' cez realni svet in se crpa iz podatkov o realnih lokacijah. Zaenkrat se nicesar nisva vnesla rocno.
Plani za naprej - jaz imam cca 100 taskov na todo listi ki so samo gameplay, graficnih in GUI stvari sploh ne stejem. V bistvu je igra kot je sedaj samo okvir, se najbolj je dodelan combat sistem, varjant za naprej je pa se precej. Eno je seveda content (vec tipov posasti, sploh da bi bile lokalizirane se pravi na skotskem tepes Loch Ness in v braziliji la chupacabro). Drugo so elementi gameplaya, nekaj o tem da bi igralci lahko kupovali lokacije in si iz njih delali HQ (nakar pride apokalipsa in je treba preziveti navale), potem glede na naravo igre je tukaj dosti prostora za razlicne treasur hunte (satelitski posnetki, namigi etc) do potencialnih komponent Where In The World Is Carmen Sandiego, treba je se narest unique predmete (za enkrat samo common in rare), lovljenje duhcev v pasti ala ghostbusters in kaj z njimi, vsekakor vec sodelovanja in komunikacije med igralci, radio, casopis (da zves, kje so kake misterije za resevat) ipd. Skratka ideje niso problem, nima pa smisla jih vgrajevat v igro, ce se ne bo prijela, ker je naceloma ze zdaj gameplay cisto OK in skratka, treba pustiti casu malo casa...