Edino kar potrebuješ je SOIL.lib, ter SOIL.h. Problem je v tem, da v zipu () ni zbuildanih knjižnic (SOIL.lib), ampak jih moraš sam zbuildat. Za ta namen je tudi projekt SOIL.cbp v mapi projects/codeblocks.
Če si na windowsih lahko uporabiš ta lib + header: (sveže zbuildano

).
Edino kar moraš še naresti je to da dodaš SOIL.lib k svojemu projektu (mapo kjer se SOIL.lib nahaja + ime knjižnice - torej SOIL.lib).
SOIL.lib lahko tudi preprosto skopiraš v mapo kjer so ostali *.lib fajli od Code::Blocks. Nato pa samo dodaš SOIL.lib pod knjižnice (tam kjer imaš tudi opengl32.lib in ostale).
SOIL.h includaš tam kjer boš nalagal teksture. (#include "SOIL.h").
Če ne veš kako dodati lib k projektu pa malo poGooglaj (link, ki sem ga poslal sem našel v 1 sekundi z iskanim nizom: codeblocks add library dir).
Code::Blocks nisem nikoli uporabljal, tako da ti več kot tako ne morem pomagati.