Napisal/-a Tap » Po Jan 13, 2003 10:03 pm
Bozjak, sam imam hude pomisleke glede tega, da lahko kupu if stavkov, povezanih z naključnimi funkcijami, rečeš umetna pamet (oz. AI, kot ji ti praviš). Vse skupaj lahko služi le proženju nekega bolj ali manj naključnega in nepredvidljivega obnašanja posameznih atributov v igri.
Werewolfov namig o lastnostih je vsekakor pravilnejša pot, čeprav je ključ do dobre AI nato prav pametno upoštevanje teh lastnosti in njihovo povezovanje v neko smiselno obnašanje. Se pa nikakor ne strinjam, da več kode pomeni večjo učinkovitost, prej nasprotno. Potrebno je pametno strukturiranje kode in uporaba nekaterih preizkušenih tehnik.
Končni avtomati so v tem kontekstu skoraj nepogrešljivi, saj predstavljajo najenostavnejšo pot do preklapljanja med več različnimi načini obnašanja. Vsako stanje v tem avtomatu na podlagi vhodnih atributov določi naslednjo akcijo, ustrezne vrednosti atributov pa skrbijo tudi za prehajanje med stanji. S pametno izbiro atributov, stanj in obnašanj v njih se lahko na ta precej enostaven način doseže tudi zelo zanimiva obnašanja.
Sam sem se s podobnimi in tudi bolj kompliciranimi tehnikami že precej ukvarjal. Trenutno sem sicer zaseden z drugimi projekti, a gotovo se bom vrnil tudi še k temu. Predstavitev še najbolj posrečenega projekta najdete na , na pa si lahko več preberete o mnogo ambicioznejšem podvigu, ki pa ni dosegel povsem željenih rezultatov in je v nasprotju s prejšnjim daleč od praktične uporabnosti. Oba omenjena programa sicer nista igri v pravem pomenu besede, vendar pa so vse metode uporabljene prav z igrami v mislih.
Naj bo zaenkrat to dovolj. Če bo interes, pa lahko kdaj v prihodnosti pripravim tudi kakšen članek na to temo.